* Lovebelly Diary*

JIPPI 9 uker!


Bare innom og jubler litt for 9 uker i dag :) tiden går utrolig fort, og jeg er faktisk ikke kvalm i dag !!!

Er fortsatt litt irritert over brevet jeg fikk fra sykehuset på fredag. De avslo henvisninger min fra legen om tidlig ul, fordi de hadde ikke tid!!! Hallo, teller ikke jeg like mye som de andre eller?
Nei jeg kjenner at jeg får enda mer avsmak på Fredrikstad sykehus nå... Kanskje jeg skal prøve meg på ett annet sykehus, altså fødsel...


TuMmY LoVe
 
JIPPI 9 uker!


Bare innom og jubler litt for 9 uker i dag :) tiden går utrolig fort, og jeg er faktisk ikke kvalm i dag !!!

Er fortsatt litt irritert over brevet jeg fikk fra sykehuset på fredag. De avslo henvisninger min fra legen om tidlig ul, fordi de hadde ikke tid!!! Hallo, teller ikke jeg like mye som de andre eller?
Nei jeg kjenner at jeg får enda mer avsmak på Fredrikstad sykehus nå... Kanskje jeg skal prøve meg på ett annet sykehus, altså fødsel...


TuMmY LoVe


Hvordan går det med deg nå? 3 uker siden du har skrivd noe her. Håper alt er bra!
 
Ordinær ultralyd ;) 12+6

Jaja, jeg var jo så grinete på Fredrikstad sykehus fordi jeg ikke fikk tidlig ultralyd der! Vel, dagen etter kom det brev om time til ordinær ultralyd. Og den er når jeg er 13 uker på vei;) haha, en liten kompensasjon kanskje for at de ikke kunne gi meg time tidligere ;)

Siden sist så har jeg passer de magiske 12!!!!! Og da hadde jeg legetime og det var klart for ul igjen :) en meget aktiv krabat som legen ikke klarte å fange ordentlig på ul ;) alt så bea ut. Videre ble jeg sykemeldt i 2 uker, og fikk resept på afipran. Alt av blodprøver unntatt jern var fint. Så da ble det herntabletter igjen også... Blodtrykket var nå endelig steget. Fra 65/45 og opp til 100/70 mener jeg :) legen trodde jeg var en uke lenger, altså termin 1/4 og ikke 9/4, men jeg holder på min enn så lenge jeg ;)

Også har jeg kjent liv!!!! Helt magisk! Jeg kjente det i uke 14 sist, så ikke så overraskende at det kom tidlig nå og :)
 
13 UKER I DAG!


Som tiden har flydd!! Synes ikke det er lenge siden 5 uker og positiv test ;)
Nå har jeg er på 2 legekontroller, 2 Ultralyder og den 3 nå hvert øyeblikk :)
Tenk så heldig å få bære frem barn nr 3, før jeg er 30! Føler det er ganske sårt innimellom, da jeg har ett par vennepar som sliter veldig med å få barn, men de er også flinke til å minne meg på å glede meg over at jeg kan :)

Ønsker dere alle en riktig fin dag i dag :)
 
Som dere sikkert skjønte var jeg ganske så nervøs. Nervøs for at det var noe galt og nervøs for at hun som skulle ta ul Skulle bli sur pga det var bortkastet.

Men, hun som tok ul var verdens herligste! Brydde seg ikke om at det var så tidlig :) tok bilder, målte og forklarte :) satt meg opp på ny ul 3/11, og hun sa da at hun ville fortelle oss kjønnet da ;) så deilig at alt var fint :)
 
Back
Topp