Lotion:)

Stakars Pingo, er han pingle og ikke tåler lukten av en ekte kvinne! ÆSJ, nå må vi gi oss med dette! Det ender med at Lisa og EserehT ikke tør å treffe meg i morgen fordi de er redd lukt! Dessuten er det du som er rar her, som har lotion i musa! Nå må jeg legge meg, mannen min gikk nå og han forventer at jeg skal komme og varme han! God natt og sov godt alle sammen!

hehe, hvem er det?

ORIGINAL: sollise

rekecocktail trine 82???? Ja, da må vi tilsette ei anna lukt tror jeg... Tror ingen menn snur seg etter oss damer hvis
vi går rundt og lukter recer... Jo, kanskje mannen til pebbles... for han er jo ikke vant til noe anna stakkar,
ihvertfall ikke før rundt juletider....[:D]

[:D][:D][:D] Takk skal du faen meg ha!

bare hyggelig....[:D] Men du er sikker like skjønn for det du pebbles...

[:D][:D][:D] Natta!

Jo selvføølgelig har jeg det... Kjenner mange av de... Naboen til pebbles for eksempel[;)]

Ha ha ha, så sant så sant!

Du pebbles... akkurat nå fikkjeg et aldri så lite illebefinnende, og da blir jeg seriøs i et minutt eller to... Bare lurte
på hvordan føleleser du har i magen underlivet? Er det murringer eller?

NÅ gikk illebefinnende over... gudsjelov... [&:]

Call 911, sollise er seriøs! Ja jeg har litt murringer innimellom, men ikke så mye nå som for 1 uke siden. Kjenner egentlig ikke så mye til det, men som sagt så tisser jeg ofte! Gleder meg til jeg blir skikkelig gravid! Har du murringer nå Sollise?

Murrer litt i hodet bare[&:]

hehe, nei jeg har ikke det... Men husker godt hvor deilig den følelsen var da jeg var gravid...
Litt sånn kribling/prikking liksom... Sitter det langt ned, på siden eller hvor kjenner du det best?har ikke direkte murring da jeg venter mens,så kommer det, må jeg jo være gravid... Smære meg litt med tålmodighetslotionet mitt, så må
da babyen min komme snart...

Kjenner det best på siden faktisk. Når jeg tenker meg om kjente jeg nok festesmerter dagen etter EL. Da hadde jeg skikkelig menssmerter, og trodde at syklusen var helt på tur. Kan ikke tro at det kunne være noe annet jeg! Ikke gris til babyen din med denna lotionen dere skal lage, husk hva det er da for guds skyld!

Ja, hvordan kjente du festesmertene? jeg er i det lune spørrehjørnet i dag serru... Men kjentes det på siden liksom, tyngende følelse?

Hehe, jeg skal smøre barnet mitt med masse lotion, så lukter det så godt baby av h*n.... Men du, jeg kan godt ta meg av smøringen av din baby også altså... Vet du forresten hva? I dag sa et barn; Kylling! Jeg humret litt for meg selv...., og morsfølelsen kom med en gang vet du;)

ORIGINAL: pebbles

Stakars Pingo, er han pingle og ikke tåler lukten av en ekte kvinne! ÆSJ, nå må vi gi oss med dette! Det ender med at Lisa og EserehT ikke tør å treffe meg i morgen fordi de er redd lukt! Dessuten er det du som er rar her, som har lotion i musa! Nå må jeg legge meg, mannen min gikk nå og han forventer at jeg skal komme og varme han! God natt og sov godt alle sammen!

Det var akkurat det jeg satt og tenkte på- du kan vel dusje litt i morra, kanskje....[:D][:D]

Takk for svar, Godhjerta!!! Tror jommen du var den eneste som tok meg seriøst her jeg gitt[;)]
Men jeg greide da å finne et produkt som gjorde meg til selvstendig næringsdrivende da[:D]

MEN HVORFOR SKAL VI ALLTID VÆRE SÅ SERIØSE HELE TIDEN DA, MARKEDSSJEFEN MIN???
[;)] Synes det blei mye bra her jeg... Men egentlig var det jo noe jeg lurte på i utgangspunktet da....

Ja, du vil nok trives hos meg toveli... Jeg er nemlig en skikkelig god og snill sjeg...
Norges svar på Donald Trump[:)]
Gir ganske bra julegratsiale osv....

Å ja, da!!! Men du må tenke deg at det er jo myyyyyyyye myyyyyye bedre å
bli valgt på Babyverdens forum... Men tror ikke Donald har tenkt på det...[8|]
Men du er da den første som har blitt det, og du bør føle deg beæret... Mer enn det
Trump greier det gitt[;)]

Så sant, så sant, markedssjefen min, Tove[;)]
Hadde bare alle vært som oss liksom... Da hadde det blitt som Armstrong synger;"A wonderful world..."

Mvh "Sjefen over alle sjefer"; Sollise...., den flittige med lotionet[:)]

Hvor mye skal vi ta for en tube med lotionet toveli???
Har tenkt litt på dette... er jo "dyrbare" dråper for å si det sånn....

Flott ide, toveli!!!! 199,-!!!! Nesten så jeg bør kjøpe noen
av meg selv[:D]og gi bort i julegaver... Blir sikkert
en verdifull gave til mannfolk også[:D][:D]

Back
Topp