Lotion:)

sollise

Elsker forumet
Litt dumt spørsmål kanskje... men er det vanlig å ha lotion fra el til mensen kommer?

Hva er lotion?

Har jeg aldri hørt om... Fuktighetskrem fra tissen????

Dem kaller det lotion, altså utflod... Lest på pernille. info...

Jeg pleide alltid å ha ekstra med utflod rett før mensen... Er det før El?

Har du aldri hatt lotion Beta?[:D][:D]

He He... Må le litt av det ordet....[:D]

Bare leste litt på pernille, og der sto det hva man kalte alt som kommer under syklusen, derfor ordet lotion:) Men skal prøve å komme på noe bedre...

Lotion er utflod som ser ut som bodylotion, Melk er utflod som ser ut som melk. Klebrig er klebrig utflod. Og Eggløsningsutflod er eggehviteutflod.... Kjært barn har mange navn.... Er det rart man blir gal av å sjekke alt dette?????

takk, trine 82... Tror alle tenker at jeg har blitt smårar her... Nesten som å kalle doggystyle for dyp penetrering dette...
Men folken: Les pernille sidene. Mye bra info,og LÆR uttrykka[:D]

Ja, pass på at du tar bodylotion fra riktig sted, haha[:D]

Skjønner ikke hvorfor du gidder åbruke penger på bodylotion engang jeg, toveli[;)]

hehe, ja det er merkelige utrykk, men jeg har lest ganske mye på pernille sidene og lærte meg det der.... Skal liksom sjekke det der hver dag da... Tror det der er veldig individuellt... Lurer på om den funker like bra på kroppen og hehe.... Hvis man har mengder nok av den da...[:)]

Ja, vi kan vel begynne og selge "hjemmelaget" bodylotion... Bra for huden[;)]
huff...

[;)]

Ha ha ha, dere flesker til igjen med geniale ord og uttrykk! Hver gang jeg skal smøre meg med lotion etter dette kommer jeg til å tenke på Sollise og det som kommer ut av henne![:D]

Yes!!!!!! Endelig har jeg greid å bli selvstendig næringsdrivende[:D][:D][:D] Jippi...

Tenk deg a, pebbles!Livet i igloen med masssse bodylotion produksjon.... Det er livet[;)]

Lurer på hvordan etikett jeg skal ha... hmmmm... Kanskje noe fra KID????

Ja, så og si, ingenting.... Tilsatt litt parfyme fra trine82... Så blir jo dette en slager[:D]

Æsj, den parfymen vil ikke jeg ha på meg! Tenk hvor mange hanhunder og mannfolk som blir våt i buksa da!

Back
Topp