Lotion:)

Jaaaa[:)]
erdet noen av dere som selger eggløsning også??? For tror jeg har litt lite av det jeg...

Trodde denne lotionen din indikerte EL jeg? Har jeg misforstått kanskje?

Ja, nå tror jeg du har en skrue løs, pebbles... Den indikerer en kvinnes syklus
der anledningen for dyppenetrering byr seg nå og da....

Nei nå har du misforstått min venn! Kommunikasjon er no dritt! He he.. Det jeg mener er: Du sier du har lotion, og jeg forsto det slik at nå man har denne type lotion rennenes så betyr det at man er fruktbar! Er du med? Jeg mener at du kan be din samboer bånne`n helt nå, så blir det en spire før du vet ordet av det!

akkurat, min kjære.... -vi må kjøre doggystyle ja[:D][:D]I get it[:D]
Ellers a pebbles? Bare 249 dager til fødselen.... Du øver pustingen vel?

Toveli: Du skal få bli markedssjef i mitt firma:)

Ja i dag har jeg vært på føden og reservert plass til 17 mai! Ha ha. Tv`n står på på TV3, der er det noe sånn modellgreier. Å så mye dumme kvinnfolk som syntes det er så teit med krig og fred og sånn! Send dem litt lotion Sollise, så de kan lukte litt dåse![:D][:D]

ORIGINAL: toveli6

Den jobben tar jeg på flekken....[;)] Vil bare ha mammeperm først.... hi hi[:D][:D]

Du må ikke finne på å ta jobben toveli6! Sollise kommer ikke til å gi deg perm eller sykepenger, hun kommer til å låse deg inn i en kjeller hvor du må jobbe fra morgen til kveld! Hun kommer sikkert til å stjele din lotion også! hi hi, neida,tror Sollise vil gjøre seg som sjef, hun som har omsorg for alle!

hehehe, visste ikke at Trine82 lukta dåse....[;)] Hu er parfymetilsettinga mi serru...
Ja, men det er bra pebbles at du har tatt av plass, med tv og vel?
Jeg skal komme viftende med flagget og tutmagen min jeg, på selveste 17. mai[;)]
HIPP HIPP HURRA[:D][:D][:D]

Toveli: Du får 3 års mammaermisjon med litt lønn, og fri tilgang til Sollises lotion, ok???

ha en fin nattevakt:) Sender litt lotion, den vekker degnok *svisj svisj*

ORIGINAL: Trine82

Tror det blir en bestselger jeg hehe.... [:D] Men nå drar jeg straks på jobb.. og jeg som er så trøtt.... Er lei av nattevakter alt jeg, enda jeg bare har jobba der 1 mnd....

God vakt Trine82! Syntes synd på deg som skal være oppe i natt![;)]

ORIGINAL: sollise

hehehe, visste ikke at Trine82 lukta dåse....[;)] Hu er parfymetilsettinga mi serru...
Ja, men det er bra pebbles at du har tatt av plass, med tv og vel?
Jeg skal komme viftende med flagget og tutmagen min jeg, på selveste 17. mai[;)]
HIPP HIPP HURRA[:D][:D][:D]

Toveli: Du får 3 års mammaermisjon med litt lønn, og fri tilgang til Sollises lotion, ok???

Jeg vet ikke hva det lukter av Trine82, men den lotionen dere snakker om kommer fra et sted hvor det har tendens til å lukte litt dåse! Fader så kverulant du er i kveld a Sollise![:D]

Lukter det ikke noe godt av deg da pebbles???? Vasker du deg ikke???
I igloen min har vi faste dåsebad vi, jeg og Pingo[;)]

"sollises hjemmelagede lotion. Kom og kjø"

Nesten som Mormor og de 8 unga under vafelselginga dette...

Nei hvorfor skal jeg vaske meg? Jeg er jo gift, og nå gravid så da trenger jeg ikke å gjøre meg attraktiv lenger![:D][:D]

Stakkar mann....[:D]

Hi hi, det syntes jeg også! Men jeg skal dusje til jul har jeg tenkt, så i følge tickern din skal jeg dusje om 3 mnd, 2 uker og fem dager!

Da endrer jeg tickeren til: "I vente på at pebbles skal vaske seg..."[:D]
Ja, men da har du da noe å se frem til... Dessuten er du ren og fin til du kommer på besøk i igloen min...
Der skal vi ikke ha noe som helst dåselukt altså... Da svimer Pingo av....

rekecocktail trine 82???? Ja, da må vi tilsette ei anna lukt tror jeg... Tror ingen menn snur seg etter oss damer hvis
vi går rundt og lukter recer... Jo, kanskje mannen til pebbles... for han er jo ikke vant til noe anna stakkar,
ihvertfall ikke før rundt juletider....[:D]

Back
Topp