Livets ups and downs

Kjenner på økt angst ovenfor min lille 2-åring... spesielt at han plutselig skulle sovne inn eller noe slikt. I dag har han plutselig skreket og og innimellom tatt seg til hodet og sagt aua, men ingen feber. I neste øyeblikk hopper og spretter han.
Andre som kjenner på økt angst ovenfor barna sine etter å ha mistet?

Nærmer seg slutten på renselsen her og kan begynne ventetiden på menstruasjonen. Har fått papirer og blodprøverekvisisjoner både fra offentlig sykehus og privat klinikk. Kommer til raskt begge steder men usikker hva jeg skal velge først. Offentlig har jo ikke klart å gjøre meg gravid tidligere, noen som har erfaring med at de kanskje tilpasser medisinering til det som tidligere har virket?

Kjenner på økt angst ovenfor min lille 2-åring... spesielt at han plutselig skulle sovne inn eller noe slikt. I dag har han plutselig skreket og og innimellom tatt seg til hodet og sagt aua, men ingen feber. I neste øyeblikk hopper og spretter han.
Andre som kjenner på økt angst ovenfor barna sine etter å ha mistet?
Ja ❤ Og det er nok naturlig. Vi kjenner på hvor utrolig glad vi er i dem og hvor uutholdelig det ville være å miste dem. Fordi vi vet noe om tap allerede.... Det ene gode en kan trekke ut av det er nettopp den takknemligheten vi har for at vi har dem. Kjenne på det vi er så heldige å ha :) Men vi vet at livet er skjørt.

Fortsatt ikke hørt fra jordmora begynner å irritere meg litt og lurer på om jeg skal ringe... men vet ikke helt hvorfor jeg ønsker hun skal ta kontakt - kanskje fordi jeg ikke vil bli glemt? At det jeg har gjennomgått ikke skal bare være en bagatell i noens liv?

Lite kontakt med "liksom-venninner" også. Vet det er vanskelig å ta kontakt, men jeg trenger jo de...

Såg på bilder av Noah i dag, uten å grine... Renselsen er over, ventet på TR og klar for ny runde. Kjenner jeg vil komme igang igjen!

Såg på bilder av Noah i dag, uten å grine... Renselsen er over, ventet på TR og klar for ny runde. Kjenner jeg vil komme igang igjen!
❤❤❤❤❤ Det er godt når man kjenner at kroppen begynner å normalisere seg igjen. Det har tatt tid for meg, men etter 4 mnd er kroppen HELT on track igjen. Det går veldig mye fortere med mange andre vet jeg, håper du er av de :)

Og så er det godt å kunne minnes uten at det er bare vondt ❤

Fortsatt ikke hørt fra jordmora begynner å irritere meg litt og lurer på om jeg skal ringe... men vet ikke helt hvorfor jeg ønsker hun skal ta kontakt - kanskje fordi jeg ikke vil bli glemt? At det jeg har gjennomgått ikke skal bare være en bagatell i noens liv?

Lite kontakt med "liksom-venninner" også. Vet det er vanskelig å ta kontakt, men jeg trenger jo de...
Jeg tror jeg ville ringt. Veldig kjipt at hun ikke gjør det av seg selv. Jeg håper hun har vært sykemeldt eller noe som kan forklare det på en akseptabel måte. Liksomvenner finner man nok fort ut av i motgang. Dessverre. Jeg har heldigvis ikke så mange sånne. Men noen kan jo nare ha veldig vanskelig for å vite hva de skal si og gjøre. For min del: Bare det at noen venner virkelig har stilt opp gjør at jeg føler meg ivaretatt. Og så er det bare å drite i de andre om man klarer. Har du noen gode som bryr seg ektefølt så hold på de.

Hei!
Lenge siden du har lagt igjen spor her, så jeg ville bare spørre om hvordan det går med deg? ❤:)

Hei!
Lenge siden du har lagt igjen spor her, så jeg ville bare spørre om hvordan det går med deg? [emoji173]:)

Hei. Takk for at du tenker på meg [emoji8] Deg har vært så travelt på jobb og så måtte jeg plutselig ha litt pause fra forum: både lykke, ulykke og streving. Er ikke sikkert jeg er tilbake 100% enda for er så hektisk på jobb, men kan si det går bra. Mannen og meg såg bilder og gråt litt sammen i går kveld, det var lenge siden. Vi skal på sykehuset 12. Januar for gjennomgang av obduksjonen.
Ellers har jeg ikke hørt en DRITT fra jordmora som avtalte å ringe meg eller hun som tok ul som spurte om hun kunne få ringe meg.
Helsestasjonen har psykolog og folk man kan prate med, men har et behov for at folk kommer til meg enn omvendt så har ikke oppsøkt noe hjelp. Kanskje dumt.... vet ikke enda.

Vi er i gang med nedregulering med Synarela. Blir uttak i slutten av januar - går privat.

Hei. Takk for at du tenker på meg [emoji8] Deg har vært så travelt på jobb og så måtte jeg plutselig ha litt pause fra forum: både lykke, ulykke og streving. Er ikke sikkert jeg er tilbake 100% enda for er så hektisk på jobb, men kan si det går bra. Mannen og meg såg bilder og gråt litt sammen i går kveld, det var lenge siden. Vi skal på sykehuset 12. Januar for gjennomgang av obduksjonen.
Ellers har jeg ikke hørt en DRITT fra jordmora som avtalte å ringe meg eller hun som tok ul som spurte om hun kunne få ringe meg.
Helsestasjonen har psykolog og folk man kan prate med, men har et behov for at folk kommer til meg enn omvendt så har ikke oppsøkt noe hjelp. Kanskje dumt.... vet ikke enda.

Vi er i gang med nedregulering med Synarela. Blir uttak i slutten av januar - går privat.
Det tar jammen på altså [emoji173] Men kanskje godt å ha noe annet å tenke på også?
Håper dere er heldige snart og kan begynne en ny nedtelling. Selv merker jeg at jeg holder litt igjen på gleden! Vi skal på organrettet ultralyd 30.januar. Holder pusten frem til da. Men - er kjempeglad for at det klaffet igjen for oss. Det tok 4 prøveperioder, og jeg ble gravid bare dager etter bittelillesøster sin termindato [emoji173]

Da er vi i gang med sprøyter, regner med uttak i slutten av januar.
Merker det river og sliter i eggstokkene så tydelig de har vært nullstilt lenge nok nå [emoji51]

Men jeg har misset på Menopuren og gikk tom. Fikk ut 150 iE i dag men skulle hatt 225. Kan jeg "kompenserer" for dette i morgen? Noen som vet?

Åh, for en historie..

Kondolerer så mye, kan ikke forestille meg hvor tungt du og dine har hatt det :Heartred

Håper det klaffer for dere fort nå og at alt går deres vei! :Heartpink

Åh, for en historie..

Kondolerer så mye, kan ikke forestille meg hvor tungt du og dine har hatt det :Heartred

Håper det klaffer for dere fort nå og at alt går deres vei! :Heartpink

Takk. Det har vært tungt, men nå er jeg 100% inn i nytt forsøk!!! (Tror jeg ??? [emoji15])

Hei! Hvordan går det med deg?

Hei!

Det går jo greit, mye jobb så får ikke så mye tid til å tenke og så bruker vi energien på gutten vi har. Har begynt å trene igjen og nå som hormonbehandlingen er i gang igjen så MÅ jeg liksom tenke fremover og ha tro på det beste.
Bivirkninger er her da: kvalme, river i eggstokkene, i dag kom metallsmak i munnen - hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var gravid [emoji85]

Og du? Stemmer det jeg har lest du er gravid? Ikke klart å følge så mye med her i det siste...

Hei!

Det går jo greit, mye jobb så får ikke så mye tid til å tenke og så bruker vi energien på gutten vi har. Har begynt å trene igjen og nå som hormonbehandlingen er i gang igjen så MÅ jeg liksom tenke fremover og ha tro på det beste.
Bivirkninger er her da: kvalme, river i eggstokkene, i dag kom metallsmak i munnen - hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg var gravid [emoji85]

Og du? Stemmer det jeg har lest du er gravid? Ikke klart å følge så mye med her i det siste...
Godt å ha mye å gjøre og det er uvurderlig å ha andre barn å konsentrere seg om også [emoji173]

Så da er dere i gang igjen! Hvordan ligger dere an nå da?

Ja, det stemmer at jeg er gravid igjen [emoji1] Det tok 5 mnd fra vi mista. Er veldig glad og holder fortsatt gleden litt inni meg frem til vi skal på tul på fostermedisinsk senter 30.januar. Nå er jeg akkurat 11 uker på vei :)

Godt å ha mye å gjøre og det er uvurderlig å ha andre barn å konsentrere seg om også [emoji173]

Så da er dere i gang igjen! Hvordan ligger dere an nå da?

Ja, det stemmer at jeg er gravid igjen [emoji1] Det tok 5 mnd fra vi mista. Er veldig glad og holder fortsatt gleden litt inni meg frem til vi skal på tul på fostermedisinsk senter 30.januar. Nå er jeg akkurat 11 uker på vei :)

Gratulerer så masse! [emoji322][emoji173]️ 5 måneder etterpå er jo ikke så mye selv om det føles lenge når man prøver.
Full forståelse for at du holder litt igjen. I følge legen på sykehuset var det heller ikke sikkert at at man kunne se noe særlig på TUL (kjente jeg ble litt nervøs da). Og så har jeg en følelse at når vi var på privat tidlig ul uke 11 sist så såg jeg en "feil" hodeform, men ingen sa noe - prøver ikke plage meg selv med det.

Jeg skal på ul kontroll fredag og regner med uttak neste uke dersom ikke det blir veldig annerledes enn de 6 forsøkene vi allerede har vært gjennom.

Gratulerer så masse! [emoji322][emoji173]️ 5 måneder etterpå er jo ikke så mye selv om det føles lenge når man prøver.
Full forståelse for at du holder litt igjen. I følge legen på sykehuset var det heller ikke sikkert at at man kunne se noe særlig på TUL (kjente jeg ble litt nervøs da). Og så har jeg en følelse at når vi var på privat tidlig ul uke 11 sist så såg jeg en "feil" hodeform, men ingen sa noe - prøver ikke plage meg selv med det.

Jeg skal på ul kontroll fredag og regner med uttak neste uke dersom ikke det blir veldig annerledes enn de 6 forsøkene vi allerede har vært gjennom.
Nå føles det faktisk helt greit at det tok den tiden. Jeg fikk sørga ferdig før ny spire ble ønsket velkommen.
Med Eva var vi på tul uke 13 og da fant de ingen feil. Det ble først oppdaga uke 19.... Men siden vi har opplevd dette en gang får vi tul på fostermedisinsk senter, og der vil de se det om det er noe galt. Betryggende. Men jeg føler meg overhode ikke sikker på at barnet er friskt selv om vi har sett levende baby i forrige uke. Det setter seg de opplevelsene vi har vært gjennom.

Krysser fingrene for uttak! [emoji8][emoji11]

Ul-kontrollen viste 6 egg totalt, betydelig mindre enn hva jeg har hatt før (12-21). Litt nervøs for det kjenner jeg og ingen justering på medisinene heller.
Uttak onsdag

Back
Topp