LittleMonkey!! :)

Sånn, da var stelleveska betalt ;)

Nei, har ikke prøvd å henge den på vogna med de krokene enda. Men jeg hang den bare over styret, og det så bra ut det altså. Den var riktignok tom da men.. Men vi har sånn koppholder på vogna også, så mulig det krasjer litt. Så får se hva jeg velger å gjøre med det.

Og så var jeg spent på veska iforhold til fargene på vogna, men jeg synes ikke det ble noe skjærings heller. Vogna er jo mest svart, og den platina-fargen er jo ganske mørk og nøytral. Så det ble egentlig bare bra med den friske stelleveska.

Håpe du snart får vogna di da, alltid kjekt å få de store tingene i hus.

Jeg la på plass klærne jeg har vasket nå i kveld, og etter lillegutt har vi iallefall 8 nøytrale bodyer, 4 bukser/sparkebukser, masse sokker, 2 luer, 2 sånne "utedresser" (riktignok en i blått, men det bryr meg ikke), og 3 eller 4 pysjer. Så jeg ser jo at vi ikke trenger å kjøpe særlig mer klær. I tillegg har jeg vel kjøpt 2 strømpebukser, ei rosa lue, et par lilla sokker, 2 (eller3?) bodyer og iallefall ei bukse som er typisk jente. Og så får vi jo sikkert en del. Men vi har iallefall så vi klarer oss i starten, så får vi heller kjøpe etterhvert.

Skal bli godt å få resten på plass nå. Må kjøpe inn småting stort sett. Det dyreste vi mangler nå er nok et sånt beskyttelsestrekk til bilsetet, og det er jo knappe 500,-

Går det bedre med vesla?
 
Deilig når ting faller på plass og man ser en ende på dette babygreiene :p det er jaggu mye som skal på plass. Jeg må pusse opp senga jeg, det har blitt utsatt så lenge nå, men nå må jeg bare få det gjort! Ellers har vi masse etter storesøster. Jeg kjøpte litt før jeg gikk gjennom klærne hennes og ble litt sjokket over hvor mye nøytralt vi har etter henne, så her har vi helt klart nok tøy til den første tiden. Gleder meg til å få brettet og lagt det i kommoden. Må kjøpe madrass til senga og lekegrinda også, men det er vel stort sett det og stelleprodukter som mangler nå. Joda, ting humper og går, men magen er ikke helt fin. Hun beholder ikke Måten hun får i magen og kaster opp enda hun får intravenøs næring og kun 1/3 av mengden hun pleier i magen. Vi er fortsatt isolert, men alle prøver har kommet tilbake negative, venter kun på e-coli og en til som jeg ikke husker navnet på nå. De kommer nok i løpet av dagen. Ikke så greit, men her får hun iallefall i seg næring og jeg slipper å se på at vekten går nedover. Hun hadde gått ned rundt 0,5kg fra torsdag til tirsdag, og hun har ikke alt for mye å gå på.
 
Vet ingenting om den, men den var veldig fin! Er egentlig på utkikk etter en stelleveske-veske, og denne falt i smak, men jeg har (nesten) bestemt meg for timi&leslie, så jeg prøver å unngå å se på andre :p

Tråden har blitt ganske lang ja :p Haha, sånn er det når man ikke klarer å bestemme seg ;)
 


Currrlysue skrev:
Men atte dere. vet dere noe om denne?! ;) tenker siden dere har lagd århundrets lengste stelleveske tråd ;) haha..

http://www.lilleprinsen.no/product/570557/Lin-og-Leo_Original-Baby-bag-TAN.html

syns den er innnmari fin også ser den så praktisk oppdelt ut :)


(googla stellleveske og kom hit ;) )



Haha, ja den ble lang denne tråden ja. Utrolig at det går an å være så opptatt av stellevesker! ;) Men altså; vet ikke så mye om akkurat denne veska, men den så fin ut da. Det eneste jeg la merke til var vekta på 1.2 kg. Vet ikke hvor tung den da vil bli med innhold. Men har skjønt at lin&leo er populære vesker.
 
så på denne også på ei ifra bystorm, også eliminerte jeg den andre fordi den ikke er ekte skinn. har emmaljunga sin i leatherette nå, og den ble så innmari fort stygg og sliten, så vil ha en nyyy! men syns den er dyyr! :o
 


Currrlysue skrev:
så på denne også på ei ifra bystorm, også eliminerte jeg den andre fordi den ikke er ekte skinn. har emmaljunga sin i leatherette nå, og den ble så innmari fort stygg og sliten, så vil ha en nyyy! men syns den er dyyr! :o



Gå iallefall ikke for noen fra bystroom! Der gikk jeg på en skikkelig smell sist. Var jo så tung den veska at den omtrent velta vogna hvis jeg hang den på styret.. Det var modellen aida, men de andre ser ganske like store og tunge ut spør du meg..
 


Klatremus Lillemann skrev:


Currrlysue skrev:
så på denne også på ei ifra bystorm, også eliminerte jeg den andre fordi den ikke er ekte skinn. har emmaljunga sin i leatherette nå, og den ble så innmari fort stygg og sliten, så vil ha en nyyy! men syns den er dyyr! :o



Gå iallefall ikke for noen fra bystroom! Der gikk jeg på en skikkelig smell sist. Var jo så tung den veska at den omtrent velta vogna hvis jeg hang den på styret.. Det var modellen aida, men de andre ser ganske like store og tunge ut spør du meg..


Okai! Tror jeg bare trykker bestill. at den er litt tyngre gjør ikke så myyye, den var jo så innmari fin at jeg tenker at 0,5kg ekstra er verdt det ;) hoho
 
Back
Topp