Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart det, velkommen Skal du væreHeisann! Jeg fødte en liten gutt den 6. November i fjor. Lurte på om jeg fortsatt er velkommen, selv om jeg ikke har vært på terminlisten deres og de første 7 mnd. av tiden?
Ah! Takk for informasjonSer du fant denkan ellers informerte at det er aktivt inne på skjult - er noen krav for å få tilgang, men absolutt overkommelig
![]()
HeheVelkommen ;-) fin by du er fra :-D
vokste opp i haram, men bor nå i vestfoldHehetakk. Er du herfra og?
Hei på deg, og velkommenJeg er 26 år gammel og fra Ålesundhadde egentlig termin i desember, men ble igangsatt 1 mnd for tidlig. Jeg får lete litt å se om jeg finner tråden for introduskjon da
takk for velkomsten!
Veldig fint på sommertider i hvert fall!Hei på deg, og velkommenEr veldig hyggelig her inne, så bra du fant veien
![]()
Har broren min i Ålesund, og alltid hatt lyst å dra dit. Ser ut som en fantastisk by![]()
Jaaa, veldig koselig om sommeren! Var der ofte som liten og har veldig gode minner fra skateflua og telle trappetrinn opp til fjellstuaVeldig fint på sommertider i hvert fall!er jo nesten som Italia her med vann gjennom byen
Glemte å takke!![]()
Noen som nettopp har tatt seg friheten til å gjøre ugagn og hærveek på trappene og utsiktspunktet nå :/ var helt nytt i fjor sommer. Nå er det livsfarlig der. Nydelig by om sommeren, det er helt klartJaaa, veldig koselig om sommeren! Var der ofte som liten og har veldig gode minner fra skateflua og telle trappetrinn opp til fjellstua![]()