Litt sent ute :)

iGnite

Forelsket i forumet
Heisann! Jeg fødte en liten gutt den 6. November i fjor. Lurte på om jeg fortsatt er velkommen, selv om jeg ikke har vært på terminlisten deres og de første 7 mnd. av tiden?

Selvfølgelig, velkommen skal du være :D

Velkommen hit :) Like gammel som min da, født samme dag

Heisann! Jeg fødte en liten gutt den 6. November i fjor. Lurte på om jeg fortsatt er velkommen, selv om jeg ikke har vært på terminlisten deres og de første 7 mnd. av tiden?
Klart det, velkommen Skal du være :)
Finnes en presentasjonstråd noe sted, ellers er det bare å rope ut hvis du lurer på noe :)

Jeg er 26 år gammel og fra Ålesund :) hadde egentlig termin i desember, men ble igangsatt 1 mnd for tidlig. Jeg får lete litt å se om jeg finner tråden for introduskjon da :) takk for velkomsten!

Ser du fant den :) kan ellers informerte at det er aktivt inne på skjult - er noen krav for å få tilgang, men absolutt overkommelig :)

Vedlegg

• 1467373771020.jpg
    1467373771020.jpg
    77,2 KB · Visninger: 26
Jeg er 26 år gammel og fra Ålesund :) hadde egentlig termin i desember, men ble igangsatt 1 mnd for tidlig. Jeg får lete litt å se om jeg finner tråden for introduskjon da :) takk for velkomsten!
Hei på deg, og velkommen :) Er veldig hyggelig her inne, så bra du fant veien :D

Har broren min i Ålesund, og alltid hatt lyst å dra dit. Ser ut som en fantastisk by :)

Hei på deg, og velkommen :) Er veldig hyggelig her inne, så bra du fant veien :D

Har broren min i Ålesund, og alltid hatt lyst å dra dit. Ser ut som en fantastisk by :)
Veldig fint på sommertider i hvert fall! :) er jo nesten som Italia her med vann gjennom byen

Glemte å takke! :o

Last edited:
Veldig fint på sommertider i hvert fall! :) er jo nesten som Italia her med vann gjennom byen

Glemte å takke! :o
Jaaa, veldig koselig om sommeren! Var der ofte som liten og har veldig gode minner fra skateflua og telle trappetrinn opp til fjellstua :P

Jaaa, veldig koselig om sommeren! Var der ofte som liten og har veldig gode minner fra skateflua og telle trappetrinn opp til fjellstua :P
Noen som nettopp har tatt seg friheten til å gjøre ugagn og hærveek på trappene og utsiktspunktet nå :/ var helt nytt i fjor sommer. Nå er det livsfarlig der. Nydelig by om sommeren, det er helt klart :)

Back
Topp