Frøken S
Elsker forumet
ORIGINAL: Mamma til Adrian
Synes det er litt skummelt å skrive på generelt fordi ofte så er det enkelte som ikke klarer å ha empati og forståelse for at alle er forskjellige.. er lov å ytre meninga si ja, men går ann å ytre den på en diplomatisk måte.. [;)]
Jeg og vegrer meg ofte for å skrive innlegg i diskusjoner, redd for å bli halshugd av noen som har stikk motsatt oppfatning og mening enn meg. Nå skal det også sies at i 99% av trådene, så har jeg ikke tilstrekkelig med erfaring som gjør at jeg kan ta et standpunkt og holde fast ved det.
Jeg har ikke barn, men liker å lese diskusjoner om bleieslutt, barnehage osv. Føler ikke at det er noe vits i å skrive noe a là "Vet ikke hva jeg mener, er enig i mange ulike argumenter", når trådstarter ber spesielt om råd/meninger e.l.
Er veldig enig i at enkelte skriver før de tenker seg om, har selv gjort det! Og om man går vekk fra PCn en stund (er ikke alltid jeg har tid eller anledning til å sitte å vente på at temaet jeg er med å diskuterer skal bli ferdigdiskutert), så har det plutselig kommet mange innlegg imot deg, og da er det ganske tungt å begynne å forsvare meningen sin på andre måter om man har poengtert visse ting tidligere.
Helt sjokkert jeg, det går ikke an..