litt i sjokk nå :O

Så utrolig trist :( sender deg en klem <3


Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny ultralyd. Hcg fra i går til i dag hadde steget med 200. Så hurra nå har jeg snart en mindre eggstokk. Og enda mindre sjans for å få flere barn.
Ventet i hele dag på legen....
 
Ny ultralyd. Hcg fra i går til i dag hadde steget med 200. Så hurra nå har jeg snart en mindre eggstokk. Og enda mindre sjans for å få flere barn.
Ventet i hele dag på legen....
Uff da:(. Triste greier dette her assa:(. Må de fjerne den ene eggestokken??


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
De skal fjerne egglederen tror jeg. Bli operert om noen timer
 
<3 så trist å lese om deg Bina:(
Sender en klem <3


05.01.2015 <3
 
Ny ultralyd. Hcg fra i går til i dag hadde steget med 200. Så hurra nå har jeg snart en mindre eggstokk. Og enda mindre sjans for å få flere barn.
Ventet i hele dag på legen....
Nå er jeg faktisk skikkelig sinna.
Hadde du fått UL med en gang kunne det hende at du hadde sluppet å fjerne en.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
De skal fjerne egglederen tror jeg. Bli operert om noen timer
Nå er jeg faktisk skikkelig sinna.
Hadde du fått UL med en gang kunne det hende at du hadde sluppet å fjerne en.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme jeg tenker også... Lurer på når legen skal lære jeg. Ja, de kan det meste om anatomi og sykdommer etc, men hva med det vi som menneske føler da? Skal ikke det telles? Er det ikke like greit å blir sendt på sjekk med en gang?

Masse lykke til Binamor, Håper de klarer å redde egglederen, i så fall i det minste få hjelp videre :Heartred
 
trist å lese, men jeg har hørt at den andre eggstokken vil kompensere og modne egg hver mnd da om ene er borte.god bedring om det går an å si...:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tenker på deg, og vet akkurat hvordan du har det. For noen år siden fjernet de den ene egglederen min(pga exu), men jeg ble gravid og fikk sønnen min etter det. Så ikke mist håpet helt.Nå er det habituell abort som er problemet her:( Håper du har omsorgsfulle folk rundt deg!<3
 
Nå er jeg faktisk skikkelig sinna.
Hadde du fått UL med en gang kunne det hende at du hadde sluppet å fjerne en.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hadde ul i går og i dag. Det de har fulgt med på er hcg. Det er ustabilt . Men nå skal de inn med laparoscopi .de fjerner ikke hele, men noe av den. Ikke lenge igjen nå.
 
Kunne de ikke bare hørt på deg med en geng! Du har jo skjønt lenge akkurat hva som skjer og nå må du operere. Fy søren, jeg er så sinna og lei meg på dine vegne. Håper virkelig du får oppfølging etter dette når du blir gravid igjen og helt frem til fødsel!





Taster på appen :)
 
Kunne de ikke bare hørt på deg med en geng! Du har jo skjønt lenge akkurat hva som skjer og nå må du operere. Fy søren, jeg er så sinna og lei meg på dine vegne. Håper virkelig du får oppfølging etter dette når du blir gravid igjen og helt frem til fødsel!





Taster på appen :)
Men nå får jeg iallefall hjelp:) så nå kan jeg snart legge dette bak meg .... Dette er tøffe greier..
 
Men nå får jeg iallefall hjelp:) så nå kan jeg snart legge dette bak meg .... Dette er tøffe greier..
Binamor <3<3<3<3<3 Skulle gitt deg tusen klemmer akkurat nå! Har tenkt på deg i hele dag <3
 
Uff altså. Sender deg en god klem. Godt at de fant ut av det da, men var ikke slik vi ville at det skulle ende:(
 
Kjempetrist :'( heldigvis finnes det mange solskinnshistorier, og jeg håper så inderlig du blir en av dem. Uendelig masse lykke til i tiden som kommer!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da var jeg ferdig operert. Og fjernet den ene eggstokken. Er litt fjern nå, så mulig det bare var egglederen... Får utredning etter sommer :)
 
Back
Topp