litt i sjokk nå :O

:( :( ord blir fattige! Stor klem til deg vennen❤️ bra det ble oppdaget nå. Skulle virkelig ønske det ikke var xu!
 
Så trist :-(
Sender deg en klem
 
Tom fostersekk? MA da eller? med cyste?
Jeg aner ikke. Jeg hadde to leger som sjekket meg. Hun siste snakket dansk og jeg skjønte ikke et kvekk av hva hun sa. Men skjønte såpass at det ikke er bra tegn med veskeansamling i eggstokken.
 
Jeg aner ikke. Jeg hadde to leger som sjekket meg. Hun siste snakket dansk og jeg skjønte ikke et kvekk av hva hun sa. Men skjønte såpass at det ikke er bra tegn med veskeansamling i eggstokken.

Uff da :(

Håper de finner mer ut av det ...

Klem til deg snuppa :Heartred
 
Så trist!! Føler me deg ❤️


Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bina :( Jeg gråter for deg :( Vet ikke hva jeg skal si.. Så ufattelig trist vennen, dette fortjener ingen!!!! Åhr :( Håper virkelig du har folk rundt deg som passer godt på deg, å hjelper deg gjennom dette her <3
 
Sovet så dårlig i natt :( Tenkt på deg.:Heartred Jeg var SÅ sikker på at du forsatt skal være her :( :)
 
Trist:(. Håper du blir tatt godt vare på❤️❤️


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
Har hatt dette i bakhodet hele tiden så for meg så kom det ikke som noe sjokk. Fikk det vel egentlig bekreftet med hcg prøvene og. Nå venter jeg på legevisit, så jeg får vite mer om 1 times tid. Måtte få svar på en blodprøve jeg nettopp tok.
 
Dette er bare hjerteskjærende Bina, jeg forstår at du føler det slik du gjør! Urettferdig.... Klem til deg <3


Termin 9.jan ❤️
 
Huff det er bare trist i urettferdig det her:(
Håper du snart kommer deg på beina igjen, å er klar for en ny spire..
Sender mange gode tanker:)


❤️️Termin 4.januar❤️
 
Back
Topp