Lite liv i magen

Gratulerer så mye :) håper alt er bra med dere :)
 
Så bra at alt gikk som det skulle til slutt. Håper det går bra med deg og den lille. Sender en klem.
 
Takk alle sammen. Det ble ikke så lett alikevel. De måtte opererer meg fordi jeg fikk masse blødning.Det var ikke det verste men Også fikk vi beskjed idag at babyen har et hjertefeil. Hun er så liten og svak. Hun er under kontroll og får oksygen. Takk for gode ønsker håper dere får gode og sterke barn. Jeg vet at noen er slitene og synes det går sakte men tenk om det går 10 dager over termin eller at du har vondt i bekken er null i forhold til å få frisk barn
 
Takk alle sammen. Det ble ikke så lett alikevel. De måtte opererer meg fordi jeg fikk masse blødning.Det var ikke det verste men Også fikk vi beskjed idag at babyen har et hjertefeil. Hun er så liten og svak. Hun er under kontroll og får oksygen. Takk for gode ønsker håper dere får gode og sterke barn. Jeg vet at noen er slitene og synes det går sakte men tenk om det går 10 dager over termin eller at du har vondt i bekken er null i forhold til å få frisk barn
Håper dere har det greit under omstendighetene.. god bedring til begge :)
 
Bare for å si det. Etter så mye smerter og problemer så fikk jeg en jente med Downs syndrom også trisomi 21. Det var en skjokk jeg er forsatt i sorg og føler at livet er såååååå urettferdig.
 
Åå det må være tøft å få den beskjeden oppå alt det andre :( håper dere blir godt ivaretatt, sender deg en god klem ❤️
 
Det var trist å høre, og forstår det nok føles urettferdig. Håper dere koser dere masse med lille og får god oppfølging og informasjon. Sender en god klem :)
 
Sender deg en god klem :Heartred Det er fult forståelig at du er i sjokk og sørger akkurat no. Men det kommer nok til å bli bedre. Og jenten din vil gi deg mye glede :Heartred
 
Huff, tenker på deg!
Håper dere får god hjelp og at du får bearbeidet skuffelsen. Jeg er helt sikker på at hun vil gi dere masse glede <3
 
Bare for å si det. Etter så mye smerter og problemer så fikk jeg en jente med Downs syndrom også trisomi 21. Det var en skjokk jeg er forsatt i sorg og føler at livet er såååååå urettferdig.

Sender deg en klem❤️ Forstår veldig godt du er i sjokk,det hadde jeg vært selv også.Men når alt har roet seg,og hun er på bedrings vei med pust å alt så håper jeg dere får kost dere masse sammen.Nabojenta er født med downs,hun var første fødte,og har nå to mindre brødre som hun er mega flink med:)
Masser av lykke til,bruk tida på sykehuset til å få mest mulig svar på alle spørsmålene dere kommer til å ha
 
En stor klem til deg!
Skjønner godt at det er et sjokk å få vite at jenta di har T21. Men, når sjokket legger seg og dere blir kjent med henne, så kommer gleden over å ha en baby, uansett hvilken bagasje hun kommer med. Det vil komme tøffe dager, men det kommer til å gå bra! :)

Lykke til!
 
Det må ha vært en tung beskjed å få!

Håper at jenten din kommer seg raskt og at når sjokket har lagt seg, så kan dere kose dere sammen med henne.

Håper formen din kommer seg raskt og at de får kontroll på hjertefeilen.

God bedring til deg og varme tanker!
 
Back
Topp