Lite liv i magen

Om det er noe trøst så fødte jeg veldig kjapt da jeg ble igangsatt med piller og var HELT umoden (2t fra de tok vannet). Krysser fingrene for deg :)[/QUOTE


Så bra å høre har instilt meg på lang fødsel. Hvilken uke var du da ? Er 35+5 idag. Hadde ingen modning de prøvde å sette ballong først men det falt ut.
 

Uke 42..
 
Lykke til og håper det ordnet seg:). Lå selv til observasjon med førstemann ett døgn men da pga litt høye verdier ifht svangerskapsforgiftning. Var en uendelig ventetid på alt før jeg fikk pratet med legen som la meg inn for natten. Ble sendt hjem neste morgen med normale verdier og mini i magen hadde det kjempebra:).
 
Heia heia! Snart har du babyen din her :)
 
Hvordan går det?
 
Jeg fikk nye doser av cytotec på tirsdag. Jeg merket lite aktivitet hos babyen. De satt på apparatet. Plutselig rundt kl 14 så fikk jeg beskjed om at jeg skal til føden for å ta vannet fordi bebyen må ut fort. De tok vannet kl 15.00 og jeg fikk drypp det tok så lang tid for å komme til aktive fasen også 3 cm. Det tok frem til kl 22.00 . Jeg hadde kjempe vondt så fikk jeg epidural. Jeg mener den funket ikke i det hele tatt. Men så kom det tette vonde rier fra kl 22.30 så gikk det fort å få full åpning. Babyen var ute kl 00.17 .
 
Gratulerer<3
 
Gratulerer med dagen! :D
 
Gratulerer! :)
 
Back
Topp