Lite liv i magen

Minamo

Blir kjent med forumet
Jeg måtte ringe føden etter at jeg har merket mindre liv i 2 til 3 dager. Jeg er på ahus nå på observasjons avdelingen for gravide. de tok CTG men sitter og venter i 3 timer for at den eneste legen på vakt skal komme. Har noen av dere vært på observasjonen ? Er i uke 36 nå
 
Hun er ganske rolig her og. Men tror det er fordi hun er så stor og at hun har liten plass..
 
Her er det mest liv om kvelden. Vært veldig rolig om dagen den siste uka. Håper alt er bra:)
 
Du er i uke 36 nå så om de må ta ks så er barnet stort nok til å klare seg fint.

Håper alt står bra til med deg og din. Klem.
 
Håper alt er bra med deg og den lille.
 
Jeg var å sjekket for noen uker siden :) Å alt var fint med mini. Håper alt står bra til :)
 
Hei. De har funnet høy PI verdig. Dette er motstand fra morkaka mot blodtilførselen til fosteret. Jeg ble innlagt. De kjekket meg idag også overlege og de så at det var ikke så mye vekst siden 3 uker og da har de bestemt å sette meg igang
 
Godt du kontaktet de da. Lykke til :)
 
Det var bra! Lykke til!
 
Jeg fikk første cytotec tabletten og skal få 2 til hver 4. Time idag. Har ingen modning så det kan ta tid. Bra jeg kom på kontroll

Om det er noe trøst så fødte jeg veldig kjapt da jeg ble igangsatt med piller og var HELT umoden (2t fra de tok vannet). Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp