LIMO80 sin dagbok

CD24

Da har vi vært på assistert og fått stimmuleringsprogram.

Skal ha kort protokoll
starte med Rekovelle 2-3 syklusdag og så Fyremadel på 5.stimmuleringsdag. Ultralyd på dag 6-9 og så skal eg sette Ovitrelle 36timer før egguthenting som er ca i uke 24.

Alt de får ut av egg som lar seg befrukte skal fryses.

Så blir det nye prøver av slimhinnen og hormonspiral i 3 mnd.
 
Ble litt overrasket av at legen mente denne syklus nok har vært anovulatorisk. Ja ja neste syklus blir det forhåpentligvis eggfest og kanskje ett par eskimoer som ligger klar til høsten.

Blir vel det nærmeste vi har vært baby siden 2017
 
Da har spotting startet så da blir det oppstart sprøyter på onsdag. Regner med at TR er i full gang ila i dag eller i morgen
 
Ble litt overrasket av at legen mente denne syklus nok har vært anovulatorisk. Ja ja neste syklus blir det forhåpentligvis eggfest og kanskje ett par eskimoer som ligger klar til høsten.

Blir vel det nærmeste vi har vært baby siden 2017
Blir spennende tider i møte! Blir det ivf eller kun tilbakesetting av eggene?
Her blir det også prøving igjen til høsten.
 
Blir spennende tider i møte! Blir det ivf eller kun tilbakesetting av eggene?
Her blir det også prøving igjen til høsten.
Er ikke helt inne i all terminologien. Her blir det total frys, hvis jeg har forstått begrepene rett.

Skal starte med ny behandling etter uttak, så det blir tidligst insett i naturlig syklus i okt. hos meg, dersom prøvene i september er fine.
 
Da har TR meldt sin ankomst, blir vell for alvor i morgen.

Så da blir det å ringe inn mens i morgen og oppstart sprøyter på onsdag.

Regner CD1 i morgen. Fått beskjed om at jeg ikke skal starte med stimmulering på tirsdag.
 
Cd1
Skal start med Rekovelle i morgen og Fyremadel på søndag, så er det time for UL onsdag neste uke.

Da var vi plutselig i gang. Spent på hvordan jeg reagerer på hormonene.

Mannen får bite tenna sammen redd jeg kan bli litt sånn som dette :smiley-angry019
 
CD2, Stimdag 1

Satt Rekovelle dose på 12 ettellerannet i dag. Spent på om jeg opplever bivirkninger på den.
 
CD3, Stimdag2.
Litt småvondt i hodet i dag, kan være så mangt, men lurer jo på om det er effekt av Rekovelle.

Veldig greit å sette sprøyten, lett å bruke.
 
CD4, Stim.dag 3
Litt småuggen ca 15 min etter sprøyten er satt.

Trøtt og slapp i dag, har heldigvis fri.

Vært inne å lest på assistert, mister litt motet når jeg leser om mange egg ut og få som fryses pga dårlig kvalitet. Og det er damer med 2 eggstokker. Jeg har en eggstokk med gamle egg, tenk om vi ikke får noen som er gode nok til å fryses. Og om vi får på frys tenk om de ikke overlever tining. Mye som kan gå galt.

Usikker på om vi får flere sjanser. Etter uttak blir det utskrapning og så 3 mnd med spiral også ny utskrapning som forhåpentligvis viser normale celler.

Jaja, trøsten er nå at vi nå får hjelp og går det ikke så får vi bare prøve å komme oss videre i livet uten egne barn.
 
Last edited:
Har i allefall de vanligste bivirkningene fra Rekovelle
Hodepine (lett)
Kvalme
Fatigue

Har vist glefset litt etter mannen og.
 
For en slapp dag. Hodepine, småkvalm og helt tom for energi.

Spent på hvordan det blir på jobb i morgen.
 
CD7, Stim.dag 6

Kvalm, hodepine og trøtt trøtt trøtt.

Blir ikke så mye jeg får gjort unna på jobb.
 
Da er i allefall dato for utskrapning og ny spiral på plass.

Da gjenstår bare undersøkelsen på onsdag for å få vite når det blir uttak.
 
CD8, Stim.dag7

Mye bedre i dag, merker ikke så mye til bivirkninger per nå i allefall. I morgen er det kontroll. Spent på hva de ser.
 
Er ikke så veldig optimist, med en eggstokk er det vel ikke håp om den helt store eggfangsten.

Noe er det i allefall som skjer, kjenner ett trykk i området jeg regner med at ve.eggstokk ligger. Pleier ikke vanligvis å ha det.

Startet med Ovusense nå i kveld, klarte ikke la være lenger nysgjerrig på hva tempen viser i stimulert syklus.
 
Back
Topp