LilleVimsen prøver på nr 2!

Ja, synes jeg også! Og synes ikke testene ser defekte ut heller, liksom at det er ikke falske positive. Og med såå mye murringer og stikninger der nede, så har jeg jo virkelig håpet ❤️
Ligner veldig på min test 9dpo og hadde også voldsomt med murringer rundt den tiden :D keep us updated :smiley-bounce012 tenk om det er en liten spire som har festet seg!

Babystrek!! :smiley-bounce016

Ser dårlig ut.. skimter kanskje noe på MS, men såpass svakt at det sikkert bare er skygge. Forventer tr på i morgen eller mandag.. 10/11 dpo i dag
IMG_7106.jpeg
IMG_7110.jpeg

Se der ja!!! Gratulerer :smiley-bounce012 :Heartpink var sååå sikker på at det var babystrek jeg så tidligere. Må bare ha vært for lavt hcg nivå for å slå ut på digital da:D

Se der ja!!! Gratulerer :smiley-bounce012 :Heartpink var sååå sikker på at det var babystrek jeg så tidligere. Må bare ha vært for lavt hcg nivå for å slå ut på digital da:D
Takk! ❤️ Ja, jeg hadde en skikkelig sterk følelse på at det var babystrek, men turte ikke håpe for mye siden flere sa i ikm-gruppa at MS-testene har hatt dårlige tester i det siste. Var nok bare for lav hcg i går ja! Krysser fingrene for at spiren sitter til termin ❤️

Åååh, så koselig å se at du er gravid igjen❤️ Gratulerer så mye med spiren:talk017:gen014:love017:love7:dance011:binkybaby:cool05:happy093:love017:dummy::dummy1::love7:Heartblue:Heartpink:Heartred

PP2 - B2 - CD28 - 12/13 dpo?

Jeg tok jo ingen el-tester denne pp’en, så vet ikke eksakt dago for el, men den var nok 17./18. september. Jeg liker å tro at den var 17. september, for 17.09.23 var termindatoen til lillegutt :love017 i så fall er jeg 13 dpo i dag.

Her er gårsdagens test (øverste) sammenlignet mot dagens (nederste) ❤️

D295DAD1-1A26-4D09-89A9-6395BBA50395.jpeg

PP2 - B2 - CD28 - 12/13 dpo?

Jeg tok jo ingen el-tester denne pp’en, så vet ikke eksakt dago for el, men den var nok 17./18. september. Jeg liker å tro at den var 17. september, for 17.09.23 var termindatoen til lillegutt :love017 i så fall er jeg 13 dpo i dag.

Her er gårsdagens test (øverste) sammenlignet mot dagens (nederste) ❤️

Vis vedlegget 445125
Flott stigning på kun 1 dag :love017

PP2 - B2 - 4+1

Testene fra søndag, i går og i dag. Uvant å ikke ha like sterk stigning i hcg som sist svangerskap. Sist fikk jeg like sterk strek som kontrollstreken og 3+ på CB m/ukesindikator allerede 15 dpo.
Vis vedlegget 445185
Det er vanlig å ikke se stigning på strimmeltest hver dag. Er mer vanlig hver 48t. Pluss det er mulig at egget har festet seg litt senere i dette svangerskapet :D husk også at fargestoff i tester varierer og konsentrasjon i urin. Sier bare disse tingene fordi jeg vet hvor lett det er å stresse over stigning så tidlig i svangerskapet :Heartpink

Det er vanlig å ikke se stigning på strimmeltest hver dag. Er mer vanlig hver 48t. Pluss det er mulig at egget har festet seg litt senere i dette svangerskapet :D husk også at fargestoff i tester varierer og konsentrasjon i urin. Sier bare disse tingene fordi jeg vet hvor lett det er å stresse over stigning så tidlig i svangerskapet :Heartpink
Ja, jeg er jo egentlig fullt klar over alt dette, men er umulig å ikke stresse likevel :laughing001 Sist var hcg-stigningen helt sinnsyk - dette er kanskje litt mer "normalt" :shy:

Back
Topp