24+1
Herlighet! Merker at tiden går så mye fortere nå enn i starten! Bare 3 uker igjen til 3. trimester, og 15 uker igjen av svangerskapet!
I dag har jeg vært på forløsningssamtale på sykehuset. Fikk ikke dato for ks’et i dag, men skal få innkallingen i løpet av et par uker. Fikk beskjed om at ks’et ville bli ca 10 dager før termin. Så jeg krysser alt jeg har for at jeg ikke får rier før det!
Samtalen gikk veldig fint. Jeg fikk stilt de spørsmålene jeg hadde notert ned, og etterpå tok vi UL. Alt så fint ut, men mageboeren er litt større enn gjennomsnittet, så jeg skal tilbake på kontroll om et par måneder
Jeg fikk med meg tre fiiiine 3D-bilder fra UL’en! Ble skikkelig overrasket over at jeg fikk det! Jeg som allerede har bestilt time til 3D-UL privat om 2,5 uker
Men den timen beholder jeg nok likevel, for da skal mamma være med også
Kvalmen er så og si fraværende nå (den titter bare innom og sier hei en sjelden gang). Men nå har andre plager kommet, som bekken-/ryggsmerter og halsbrann/sure oppstøt
Går til osteopat nå, og håper det vil hjelpe!
Ellers er det helt fantastisk at våren har kommet for fullt!
Elsker sola og varmen (og skyggen på balkongen, haha)! Ikke spesielt glad i bjørkepollenet da, og allergien har vært skikkelig ille i år, men den går forhåpentligvis snart over