Nope, ett bad!
Eller, vi HAR to, men bare et som fungerer.. >< oh well.
Gutter kan vel også være med i stallen
men kanskje ikke like interessert i sminke og hårsløyfer..
Forsåvidt, mi eldste på 13 er ikke så interessert i sånt selv heller. Hun på 5 vil bare ha i hårstrikk i maks 30 min afov gangen (... Men elsker kjoler og sminke da), og hun på halvannet HATER å ha ting i håret
Men jeg forstår hva du mener; hadde jeg ikke hatt tre jenter fra før, så hadde jeg vel ønsket meg jente selv. Men nå har jeg veldig lyst på en liten gullgutt..
Jeg har selv to brødre som står meg veldig nær, og håper sååå på å få en skjønn og snill gullunge slik som brødrene mine. Eller, altså. Eldste lillebror ser for øyeblikket ut som en uteligger, men gjør det veldig bra i livet. Yngste lillebror er bare verdens søteste...! (... Han er 21. Haha. Det hørtes kanskje ut som han var fem eller noe, men han er 21.)
Søstrene mine har jeg ikke noe forhold til, så jeg tror det ligger mye der. Jeg har stesøstre på "min alder", men de bor på en annen kant av landet, og vi har ikke så mye kontakt.
Mine halvsøstre er straks 13 og straks 18, og snakker omtrent et annet språk enn meg (... Tydelig generasjonsforskjell liksom).
Så jeg tror et ønske om en gutt ligger mye i hvilke referanser til egne søsken jeg har
Ååh, guttenavn er vanskelig altså!! Jeg trodde jo nr2 var gutt, så har forsøkt det før