Så har vi kommet oss til april allerede
Jeg gleder meg så masse til det blir litt varmere i luften, og her om dagen kjente jeg den lukten av regn på varm asfalt
Hehe, merkelig hvordan enkelte lukter kan vekke vårfølelsen.
For ca. to uker siden kjente jeg en del ubehag i lysken. Jeg ble pessimistisk med en gang og tenkte at nå er det massevis av cyster som drev og herjet og vokste, eller at det bare var noe "gangsperre" etter jeg hadde vært å svømt. Derfor "gjorde" jeg ikke noe med det, hverken tempet eller sjekket med eggløsningstester. Kjenner meg selv såpass at det hadde bare blitt stress og press om jeg hadde begynt med det igjen. Noen dager senere fikk jeg skikkelig ømme brystknopper, og det så nesten ut som at de vokste. Igjen prøvde jeg å legge tankene vekk, men sent en kveld spurte jeg samboer om vi ikke bare skulle ta en kjapp en
Bare sånn i tilfelle, så lot jeg også svømmerne ligge et par timer før jeg gikk på do
.
Så kan vi spole fram igjen, til nå i helgen. Jeg kjente lett murring kanskje et lite minutt, noen ganger om dagene. Igjen prøvde jeg å ikke overtenke, så jeg lot det ligge. Men i går, 2. april, ble det såpass at tankene ikke kunne gjøre noe annet en å sveve avgårde på en rosa drømmesky
Delte mistanken med samboer, som umiddelbart begynte å småle litt nervøst, fordi han ble så glad.
Så vi vekslet veldig fram og tilbake med om vi skulle ta sjansen på en test eller ikke. Fikk tak i en rfsu test tidlig på bensinstasjonen som jeg tok umiddelbart etter at vi kom hjem. Jeg var så HIMLA nervøs!
Og så innen 5 minutter så jeg en svak, men rosa strek. Og igjen innen 10 minutter var streken blitt litt sterkere og hele "bildet" var blitt klarere!
HVA SA DU? To streker!!
Jeg hadde en CBD liggende også og spurte samboer om vi skulle driste oss på en slik også. 1 time etter første test tok jeg den digitale, la den fint unna, og snakket litt med en god kollega og venn. Og tror du ikke,
GRAVID, 1-2
VI HAR GREID DET HELT PÅ EGENHÅND!
Måtte den bare klore seg fast!
Har allerede vært på Hausken og skal ta blodprøve i morgen og fredag for å se at det er fin stigning, og så skal vi på TUL om litt over to uker og igjen i mai
Håper vi får se liv denne gangen!