Jeg tenker at en graviditetsdagbok er på sin plass. Det skjer så mye spennende både med kropp og tanker i denne tiden
Legger ved en liten introduksjon;
Jeg er 25 år (26 i år), samboer og forlovet med en snart 30 åring. Bosatt i Aust-agder.
Vi fikk verdens beste sønn for 6 mnd siden, og ønsker oss to tette barn
Det vil si at jeg er hjemme i permisjon til slutten av september. Derfor er det litt spennende å være gravid nå, og komme tilbake på jobb 6 mnd på vei
Nå er det 15 mnd siden jeg ble gravid forrige gang, og jeg husker nesten ikke svangerskapet fordi det gikk så fort!
Symptomer på graviditeten uke 5-6
Mine milepæler dette svangerskapet:

Legger ved en liten introduksjon;
Jeg er 25 år (26 i år), samboer og forlovet med en snart 30 åring. Bosatt i Aust-agder.
Vi fikk verdens beste sønn for 6 mnd siden, og ønsker oss to tette barn
Det vil si at jeg er hjemme i permisjon til slutten av september. Derfor er det litt spennende å være gravid nå, og komme tilbake på jobb 6 mnd på vei
Nå er det 15 mnd siden jeg ble gravid forrige gang, og jeg husker nesten ikke svangerskapet fordi det gikk så fort!

Symptomer på graviditeten uke 5-6
- Stikking/murring nederst i magen
- Trøtt hele tiden
- Alltid sulten
- "Gravidfølelsen"
- Lekker melk
- "Virkelige" drømmer
Mine milepæler dette svangerskapet:
- Passere uke 6
- Tul 13/6
- Høre hjertelyden første gang
- Bevegelser/spark
- Oul
- 3D-ul
- Passere nyttårsaften høygravid
- Fødselen
Last edited:
husker fra tidligere hvor kjedelig det er å tisse. Lurer litt på hvor lenge man sitter på do å tisser iløpet av et helt svangerskap?...
det er leeeeeenge!
gleder meg så til det er overstått, men hvor galt kan det egentlig gå? Jeg tenker at..... går det ikke bra så går det over

men det hører jo med