Lillespøns reise til babyen❤️

Det kan være veldig tøft, og er ingen skam hvis man kjenner at strikken er tøyd og man ikke klarer å gå på jobb :Heartred
Man har et helt arbeidsliv foran seg, det blir bare som en dråpe i havet, viktig å ta vare på seg selv oppi det hele :Heartred
Takk, tar det virkelig til meg. I dag kjenner jeg meg litt bedre. Har fri, så får ladet litt opp, også går jeg på jobb i morgen, så får jeg se hvordan det går:) Ha en fin helg, snille du❤️

CD 12 og sprøytedag 11. I går var en bedre dag enn dagen før. Klarte å holde humøret oppe. Har vært på jobb idag, men våknet med vondt i halsen og verk i kroppen. Håper det ikke blir verre:inpain: Har googlet meg fram til at det ikke er «farlig» å være forkjølet/ha influensa når man holder på med IVF, så det var en lettelse! I morgen kveld setter jeg Ovitrelle, så bærer det opp til Tromsø på mandag. Tenker vi kjører litt tidligere, så kan vi kanskje ta oss en bedre middag sammen, ha en skikkelig kosekveld:)

Blir hjemme fra jobb idag, heeelt nedsyltet og vondt i hele kroppen. I kveld settes Ovitrelle, og i morgen ettermiddag bærer turen opp til Tromsø:)

Masse lykke til i morgen :)

Masse lykke til i morgen ❤️

Lykke til☺️

Hjertelig takk, Sitrus! Håper bare jeg klarer å la være å hoste og nyse mens de tar ut eggene:yuck: Ser det for meg, lungepunksjon fordi jeg nøys:woot:

Hahahaha, huff :hilarious::hilarious: Ser det for meg jeg og! Hååper det ikke blir riktig så ille :hilarious: og husk at morfin og sånn roer ned hosterefleksen, så forhåpentligvis hjelper det :woot:

Back
Topp