Lillespøns reise til babyen❤️

God tur i dag og masse lykke til i morgen!

Masse lykke til i morgen ❤️

Det ble 10 egg ut:happy: Veldig fornøyd med det. Ganske mye vondere enn sist. Den ene eggstokken lå så høyt, så de måtte stå og presse på magen. Legen sa at jeg kom til å klare en fødsel helt fint når jeg klarte det der:wacky: Nå skal jeg hvile litt før vi kjører hjem om noen timer.

Det ble 10 egg ut:happy: Veldig fornøyd med det. Ganske mye vondere enn sist. Den ene eggstokken lå så høyt, så de måtte stå og presse på magen. Legen sa at jeg kom til å klare en fødsel helt fint når jeg klarte det der:wacky: Nå skal jeg hvile litt før vi kjører hjem om noen timer.
Så bra fangst da :happy: huff, høres ikke godt ut! Tøff :angelic:

Kjempebra fangst! :) Du er tøff ja, jeg hadde mer enn nok med bare stikkinga :eek:

Hurra for super fangst :D Kjedelig det ble verre enn sist, men det skal være såå verdt det om 9 mnd ❤️

Så bra fangst! Nå blir det gullegg inn!

Wohoo, superfin fangst!! Gratulerer! 10!egg er jo perfekt :happy::happy: Hvilken dag blir innsett? Og veldig bra gjennomført, hørtes skikkelig vondt ut men nå er du endelig gjennom :Heartred

Huff, nå ble det vondt her... kjempevondt å tisse, vondt å gå og sette seg ned, veldig øm i magen, spesielt på den siden med den vanskelige eggstokken. Tatt ett gram Paracet nå, så får jeg se om det hjelper. Regner med det blir verre til i morgen, og bedre på torsdag. Var ikke en gøy biltur hjem, var så fryktelig kvalm og uvel, men det gikk heldigvis over etter et par timer. Om det blir baby av dette, er det LETT verdt det:Heartbigred

Huff, nå ble det vondt her... kjempevondt å tisse, vondt å gå og sette seg ned, veldig øm i magen, spesielt på den siden med den vanskelige eggstokken. Tatt ett gram Paracet nå, så får jeg se om det hjelper. Regner med det blir verre til i morgen, og bedre på torsdag. Var ikke en gøy biltur hjem, var så fryktelig kvalm og uvel, men det gikk heldigvis over etter et par timer. Om det blir baby av dette, er det LETT verdt det:Heartbigred
Huff, føler med deg. Er ikke noe godt å ha det slik. For meg har det blitt gradvis bedre hele tiden etter første dag, håper det gjelder for deg også. God bedring og spent på å høre befruktning i morgen!

Back
Topp