Takk, håper virkelig du har rettMasse lykke til med uttak! Nå skal det bli baby![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper virkelig du har rettMasse lykke til med uttak! Nå skal det bli baby![]()
Hjertelig tusen takk! Blir en spennende uke dette herGod tur i dag og masse lykke til i morgen!
Kjenner jeg er bra nervøs, og redd for at den nye medisinprotokollen ikke har gjort noen forskjell.Åååå, tusen takk! Er sååå spent, lurer på om jeg klarer å sove!Masse lykke til i morgen![]()
Veldig fornøyd med det. Ganske mye vondere enn sist. Den ene eggstokken lå så høyt, så de måtte stå og presse på magen. Legen sa at jeg kom til å klare en fødsel helt fint når jeg klarte det der
Nå skal jeg hvile litt før vi kjører hjem om noen timer.Så bra fangst daDet ble 10 egg utVeldig fornøyd med det. Ganske mye vondere enn sist. Den ene eggstokken lå så høyt, så de måtte stå og presse på magen. Legen sa at jeg kom til å klare en fødsel helt fint når jeg klarte det der
Nå skal jeg hvile litt før vi kjører hjem om noen timer.
huff, høres ikke godt ut! Tøff 
Kjempebra fangst!Det ble 10 egg utVeldig fornøyd med det. Ganske mye vondere enn sist. Den ene eggstokken lå så høyt, så de måtte stå og presse på magen. Legen sa at jeg kom til å klare en fødsel helt fint når jeg klarte det der
Nå skal jeg hvile litt før vi kjører hjem om noen timer.
Ja, er skikkelig fornøydSå bra fangst dahuff, høres ikke godt ut! Tøff
![]()

Takk! Lå bare og tenkte på den eventuelle premien, da skulle jeg holde utKjempebra fangst!Du er tøff ja, jeg hadde mer enn nok med bare stikkinga
![]()
Ja, det SKAL det, basta!Hurra for super fangstKjedelig det ble verre enn sist, men det skal være såå verdt det om 9 mnd
![]()
Nååå blir detSå bra fangst! Nå blir det gullegg inn!

Ja, dette ble veldig braWohoo, superfin fangst!! Gratulerer! 10!egg er jo perfektHvilken dag blir innsett? Og veldig bra gjennomført, hørtes skikkelig vondt ut men nå er du endelig gjennom
![]()
får vite i morgen når innrettet blir, men mest sannsynlig fredag
Huff, føler med deg. Er ikke noe godt å ha det slik. For meg har det blitt gradvis bedre hele tiden etter første dag, håper det gjelder for deg også. God bedring og spent på å høre befruktning i morgen!Huff, nå ble det vondt her... kjempevondt å tisse, vondt å gå og sette seg ned, veldig øm i magen, spesielt på den siden med den vanskelige eggstokken. Tatt ett gram Paracet nå, så får jeg se om det hjelper. Regner med det blir verre til i morgen, og bedre på torsdag. Var ikke en gøy biltur hjem, var så fryktelig kvalm og uvel, men det gikk heldigvis over etter et par timer. Om det blir baby av dette, er det LETT verdt det![]()
Fire egg er befruktet, sier meg fornøyd med det Det bli ny tur oppover til Tromsø i morgen før innsett fredag. Snart ruger igjen!