TakkGratulerer med fire fine som utvikler seg! Snart ruger du endelig![]()
Det var veldig gode nyheter, kunne vært så mye dårligere resultat! Pliiiis la minst ett av disse bli baby, og pliiiis la meg få joine dere i februarklubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer med fire fine som utvikler seg! Snart ruger du endelig![]()
Det var veldig gode nyheter, kunne vært så mye dårligere resultat! Pliiiis la minst ett av disse bli baby, og pliiiis la meg få joine dere i februarklubben
TakkDet var veldig gode nyheter, kunne vært så mye dårligere resultat! Pliiiis la minst ett av disse bli baby, og pliiiis la meg få joine dere i februarklubben
![]()

Ja, NU jävlar skal det rugesHurra! Nå skal det ruges![]()

Ruger gjerne leeeenge nåSå bra! Nå skal du ruge lenge!
Håper denne post-egguttak-bumpen blir erstattet med en ekte babybump snart
Sååå mye jobb er gjort og så mange hindre er passert, og dere har skapt et nydelig embryo (eller fler) som skal få sin sjangse. Det fortjener jo litt at du heier på det, og kroppen din
De vanskelige og negative tankene kommer tidsnok i rugeperioden, så det er helt lov å nyte litt og klappe seg selv på skuldra nå! Håper dere får en fin opplevelse i morgen og at alt går knirkefritt 
Tusen takk for gode oedInnsett-tid er alltid, og må få lov å være, optimisme-tidSååå mye jobb er gjort og så mange hindre er passert, og dere har skapt et nydelig embryo (eller fler) som skal få sin sjangse. Det fortjener jo litt at du heier på det, og kroppen din
De vanskelige og negative tankene kommer tidsnok i rugeperioden, så det er helt lov å nyte litt og klappe seg selv på skuldra nå! Håper dere får en fin opplevelse i morgen og at alt går knirkefritt
![]()
Ja, du har rett, jeg må bare nyte godfølelsen. De tunge dagene kommer uansett. Men i morgen skal jeg kjenne på og nyte at jeg er "gravid", og ta vare på den følelsen så lenge det varer.Tusen hjertelig takk❤ Har en million sommerfugler i magen nåLykke til med innsettDette skal gå veien!

Gratulerer så mye som ruger, og to på frys!Jeg ruger❤ Fikk satt inn et perfekt lite 12-cellers embryo. OG vi får to på frys, tenk det!!! Ble spurt om jeg ville sette inn ett eller to, ble litt satt ut må jeg innrømme! Men jeg vil heller sette inn to ganger enn å ha den risikoen et tvillingsvangerskap innebærer. Åååå, håper den graver seg dyyypt ned i livmora mi om et par dager!

Ja, jeg er virkelig kjempeglad for denne dagen❤Gratulerer så mye som ruger, og to på frys!
Det er jo kjempegode nyheter![]()
Tusen takk for gode oedJa, du har rett, jeg må bare nyte godfølelsen. De tunge dagene kommer uansett. Men i morgen skal jeg kjenne på og nyte at jeg er "gravid", og ta vare på den følelsen så lenge det varer.

Titusen hjertelig takk, Alvea❤ Håper du kommer deg på UL idag!Gratulerer så mye som ruger![]()
Ja, dette ble bedre enn jeg kunne håpe på❤ Veldig godt å vite at vi har to til om dette ikke går!Jaa, gjør det! Gratulerer som endelig ruger
Og fantastiske nyheter med to på frys i tillegg, for et bra forsøk!!![]()
Tusen takk, FruAlve❤ føles så ufattelig godt å ha kommet oss hit, og at vi attpåtil fikk TO på frys gjør med så letta! Nå håper jeg at jeg slipper å reise til Tromsø på en stund, har brukt totalt 24 timer på å reise opp og ned den siste ukaGratulerer som ruger!