Lillespøns reise til babyen❤️

Tusen takk, FruAlve❤ føles så ufattelig godt å ha kommet oss hit, og at vi attpåtil fikk TO på frys gjør med så letta! Nå håper jeg at jeg slipper å reise til Tromsø på en stund, har brukt totalt 24 timer på å reise opp og ned den siste uka:eek:
Ja nå må du nyte å ha kommet dit, det er ikke verst bare det! Håper du slipper flere IVF-turer til Tromsø på veldig lenge!

Jeg eeeeer så utålmodig etter å vite om dette forsøket funker eller ikke:p Og jeg er bare 4 dpo:facepalm: Tenker å begynne å teste 9 dpo, klarer nok ikke vente lenger!

Jeg ruger❤ Fikk satt inn et perfekt lite 12-cellers embryo. OG vi får to på frys, tenk det!!! Ble spurt om jeg ville sette inn ett eller to, ble litt satt ut må jeg innrømme! Men jeg vil heller sette inn to ganger enn å ha den risikoen et tvillingsvangerskap innebærer. Åååå, håper den graver seg dyyypt ned i livmora mi om et par dager!
Gratulerer som ruger :D

2dp3dt
Jeg prøver å være bevisst på å ikke stresse i hverdagen, å "skyndte meg sakte" på jobb så godt det lar seg gjøre. Holder meg opptatt med jobb, rolig husarbeid og rolige turer i skog og mark, nå som kroppen begynner å komme seg etter uttaket. Mannen er veldig søt med meg❤ Har en god følelse før denne runden. Skulle ønske jeg kunne spole til torsdag/fredag.

2dp3dt
Jeg prøver å være bevisst på å ikke stresse i hverdagen, å "skyndte meg sakte" på jobb så godt det lar seg gjøre. Holder meg opptatt med jobb, rolig husarbeid og rolige turer i skog og mark, nå som kroppen begynner å komme seg etter uttaket. Mannen er veldig søt med meg❤ Har en god følelse før denne runden. Skulle ønske jeg kunne spole til torsdag/fredag.
Krysser fingra for deg!

Krysser alt for at det skjer gode ting i kroppen din nå!

Gratulerer så mye som ruger ❤️

4dp3dt
Så lenge klarte jeg å holde meg:hilarious: 9 dager siden Ovitrelle, så det kan like gjerne være det. Veeet at det er alt for tidlig, men klarte ikke dy meg. Ser en liten strek, vanskelig å fange opp på bilde
20190604_162357.jpg

4dp3dt
Så lenge klarte jeg å holde meg:hilarious: 9 dager siden Ovitrelle, så det kan like gjerne være det. Veeet at det er alt for tidlig, men klarte ikke dy meg. Ser en liten strek, vanskelig å fange opp på bildeVis vedlegget 299964
Jeg kan skimte streken :) Vet ikke hvor lenge ovitrelle sitter jeg da, men dette blir veldig spennende :Heartred Nå vet du jo om den blir sterkere så er det babystrek, krysser alt :Heartred

Jeg kan skimte streken :) Vet ikke hvor lenge ovitrelle sitter jeg da, men dette blir veldig spennende :Heartred Nå vet du jo om den blir sterkere så er det babystrek, krysser alt :Heartred
Takk, du er alltid så snill❤ Ovitrelle kan sitte i opptil 10 dager, så jeg vet at det kan være falsk strek. Men jeg klarer ikke å la være å tenke "tenk om?"

Back
Topp