Lillespøns reise til babyen❤️

Sender deg masse klemmer❤️ Synd at vi begge to er fast i denne smørja... Er så lei, nesten to år har jeg brukt på å stirre på negative graviditetstester:(
Huff ja, det gjør vondt! Misforstå meg rett, jeg er evig takknemlig for han vi har, men det gjør faktisk akkurat like vondt å ikke få til søsken.. Vi skal i mål ❤️❤️

Huff ja, det gjør vondt! Misforstå meg rett, jeg er evig takknemlig for han vi har, men det gjør faktisk akkurat like vondt å ikke få til søsken.. Vi skal i mål ❤️❤️
Ja, kan godt tenke meg til at det gjør kjempevondt å ikle få til nummer to. Ønsket etter barn blir vel neppe mindre når man har opplevd det en gang, hvordan det kan være❤️ Vi skal i mål!

CD 18 og jeg tror EL er idag, så da får jeg vel mensen 14.mai, og det betyr oppstart 15.mai❤️ Endelig litt håndfast tidspunkt å forholde seg til!

Hurra for snart oppstart!

Så godt at det nærmer seg nå kjære deg! Denne gangen skal det bli annerledes :Heartred Er du ved godt mot?
Takk for at du sier det❤️ Håper du har rett og at neste syklus blir syklusen jeg blir gravid. Er ved relativt godt mot, men ikke like positiv som sist gang på en måte. Nå vet jeg jo at det kan hende det ikke går denne gangen heller, at vi blir like tomhendte som sist. Samtidig har jeg mye håp.

Takk for at du sier det❤️ Håper du har rett og at neste syklus blir syklusen jeg blir gravid. Er ved relativt godt mot, men ikke like positiv som sist gang på en måte. Nå vet jeg jo at det kan hende det ikke går denne gangen heller, at vi blir like tomhendte som sist. Samtidig har jeg mye håp.

Skjønner veldig godt hva du mener, sånn har det vært her og! Selv om jeg visste oddsene for å lykkes på første, så var jeg så positiv og glad for at vi endelig fikk en sjangs. Og for hver nedtur etter det blir det litt vanskeligere å være positiv. Men, jeg har alltid nytt håp ved hver runde likevel når man endelig kommer igang, og jeg har jo definitivt erfart at ting plutselig kan se annerledes ut, selv etter mange runder. Så dette skal bli bra, ta godt vare på deg selv i oppladningen! :Heartred

Med alle de positive testene her for tiden, kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til neste runde❤️ Oppstart med Menopur om ca en uke. Sååå spent!

Med alle de positive testene her for tiden, kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til neste runde❤️ Oppstart med Menopur om ca en uke. Sååå spent!
Ja, etter noen runder med nedturer for flere her inne er vi virkelig inne i en positiv tid vi assistertjentene! Da følger du også etter! Dette blir bra!

Kan mensen kommeeeee snaaaaart???? Bare murringer og murringer, og spotting i åtte dager nå, kjennes ut som den skal komme hvert øyeblikk, men det har det gjort i tre dager:shifty:

Back
Topp