Takk, det håper virkelig jeg ogsåHåper det klaffer på neste innsett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det håper virkelig jeg ogsåHåper det klaffer på neste innsett![]()
Sender deg masse klemmerDa er vi to![]()
Huff ja, det gjør vondt! Misforstå meg rett, jeg er evig takknemlig for han vi har, men det gjør faktisk akkurat like vondt å ikke få til søsken.. Vi skal i målSender deg masse klemmerSynd at vi begge to er fast i denne smørja... Er så lei, nesten to år har jeg brukt på å stirre på negative graviditetstester
![]()
Ja, kan godt tenke meg til at det gjør kjempevondt å ikle få til nummer to. Ønsket etter barn blir vel neppe mindre når man har opplevd det en gang, hvordan det kan væreHuff ja, det gjør vondt! Misforstå meg rett, jeg er evig takknemlig for han vi har, men det gjør faktisk akkurat like vondt å ikke få til søsken.. Vi skal i mål![]()
Blir godt til deg å få komme i gang snartCD 18 og jeg tror EL er idag, så da får jeg vel mensen 14.mai, og det betyr oppstart 15.maiEndelig litt håndfast tidspunkt å forholde seg til!

Ja, det blir virkelig braBlir godt til deg å få komme i gang snart![]()
Ja, NÅ skal jeg ha to strekerHurra! Nå skal det skje![]()
Er så glad for at det nærmer segHurra for snart oppstart!
Snart blir det baby i armene dine skal du seLengter sånn etter en baby...![]()

Det håper jeg så veldig, veldig myeSnart blir det baby i armene dine skal du se![]()
Takk for at du sier detSå godt at det nærmer seg nå kjære deg! Denne gangen skal det bli annerledesEr du ved godt mot?
Takk for at du sier detHåper du har rett og at neste syklus blir syklusen jeg blir gravid. Er ved relativt godt mot, men ikke like positiv som sist gang på en måte. Nå vet jeg jo at det kan hende det ikke går denne gangen heller, at vi blir like tomhendte som sist. Samtidig har jeg mye håp.

Ja, etter noen runder med nedturer for flere her inne er vi virkelig inne i en positiv tid vi assistertjentene! Da følger du også etter! Dette blir bra!Med alle de positive testene her for tiden, kjenner jeg at jeg begynner å glede meg til neste rundeOppstart med Menopur om ca en uke. Sååå spent!
Satser på at du har rettJa, etter noen runder med nedturer for flere her inne er vi virkelig inne i en positiv tid vi assistertjentene! Da følger du også etter! Dette blir bra!