Jeg nyter virkeligGratulerer, du er jo gravid!
kjempefine streker
Skjønner det er litt skummelt å kjenne særlig på det, men prøv å nyte det litt også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg nyter virkeligGratulerer, du er jo gravid!
kjempefine streker
Skjønner det er litt skummelt å kjenne særlig på det, men prøv å nyte det litt også![]()

Gode SitrusYesssss, nå sier jeg også GRATULERER!!!!!Dette er så på tide og så fortjent, blir helt rørt
Vet akkurat hvor vanskelig det er å ta innover seg gratulasjonene på dette tidspunktet, men nå er hvertfall akkurat denne baugen overkommet (og det er jo det største, første steget!), også gleder jeg meg til feire og heie på alle små og store milepæler framover![]()
Nydelig!!Det går litt og litt fremover![]()
Gode SitrusÅh, ja, det er litt vanskelig å ta innover meg, men jeg føler virkelig at jeg svever på en sky, og at jeg endelig kan være oppriktig glad igjen for første gang på lenge
Vet jo såklart at det fremdeles kan skje ting, men so far so good! Fikk jo positiv test 2,5 dager tidligere denne gangen sammenliknet med sist, så det tar jeg med meg i positivitetsveska mi
![]()

Ja, det var virkelig helt fantastisk å ha den trygghetenGratulerer med strekeneSå herlig at siste offentlige forsøk gav så godt resultat.
Du har helt rett! Håper så inderlig at det er vår tur måJa det har all grunn, så tidlig positiv test er jo et kjempebra tegn! Og fortsett med å tillag det selv å
sveve litt og kjenne på gleden når den er der, det er så fortjent og alle «enn om» og bekymringer kan man jo ikke gjøre noe med
Fin test i dag også forresten![]()
Dette ser så bra ut!Morgentest 10dp2dt![]()
Enig med degDette ser så bra ut!

Ikke sant! Nå er det tydelig forskjell på ett døgnSå fin stigning, begynner å bli sterke streker nå!![]()

Tusen, tusen takk! Vet du, det syns jeg også at det erHurra!!! Dette er så gøy, og ikke minst fortjent![]()