Lillespøns reise til babyen❤️

Yesssss, nå sier jeg også GRATULERER!!!!! :gen014Dette er så på tide og så fortjent, blir helt rørt:Heartred
Vet akkurat hvor vanskelig det er å ta innover seg gratulasjonene på dette tidspunktet, men nå er hvertfall akkurat denne baugen overkommet (og det er jo det største, første steget!), også gleder jeg meg til feire og heie på alle små og store milepæler framover :Heartred:Heartred
Gode Sitrus❤️ Åh, ja, det er litt vanskelig å ta innover meg, men jeg føler virkelig at jeg svever på en sky, og at jeg endelig kan være oppriktig glad igjen for første gang på lenge❤️ Vet jo såklart at det fremdeles kan skje ting, men so far so good! Fikk jo positiv test 2,5 dager tidligere denne gangen sammenliknet med sist, så det tar jeg med meg i positivitetsveska mi;)

Klarte jo ikke å la være å ta kveldstest:hilarious: So far so good!

Vedlegg

• E5356743-33FE-470D-A2DE-A2C71B459E07.jpeg
    E5356743-33FE-470D-A2DE-A2C71B459E07.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 154
Gratulerer med strekene :love017 Så herlig at siste offentlige forsøk gav så godt resultat.

Gode Sitrus❤️ Åh, ja, det er litt vanskelig å ta innover meg, men jeg føler virkelig at jeg svever på en sky, og at jeg endelig kan være oppriktig glad igjen for første gang på lenge❤️ Vet jo såklart at det fremdeles kan skje ting, men so far so good! Fikk jo positiv test 2,5 dager tidligere denne gangen sammenliknet med sist, så det tar jeg med meg i positivitetsveska mi;)

Ja det har all grunn, så tidlig positiv test er jo et kjempebra tegn! Og fortsett med å tillag det selv å
sveve litt og kjenne på gleden når den er der, det er så fortjent og alle «enn om» og bekymringer kan man jo ikke gjøre noe med :Heartred
Fin test i dag også forresten :gen014

Ja det har all grunn, så tidlig positiv test er jo et kjempebra tegn! Og fortsett med å tillag det selv å
sveve litt og kjenne på gleden når den er der, det er så fortjent og alle «enn om» og bekymringer kan man jo ikke gjøre noe med :Heartred
Fin test i dag også forresten :gen014
Du har helt rett! Håper så inderlig at det er vår tur må❤️

Må jo få brukt opp testene, så ble en ettermiddagstest i dag:hilarious: Lurer på når jeg får 2-3 på CB digital! Når fikk du, og har du bilde av strimmeltest som du tok samme dag som du vil dele?:happy:

Vedlegg

• 57563BEE-C061-4846-A070-3D2518605ADB.jpeg
    57563BEE-C061-4846-A070-3D2518605ADB.jpeg
    63,1 KB · Visninger: 143
Så fin stigning, begynner å bli sterke streker nå! :):Heartred

Dette går hele veien! Det er så gøy!

Var så innmari redd i natt, fordi jeg hadde skikkelig sterke menssmerter. Men jeg sto opp og Lutinusen rant ut av meg, og det var det takk og pris ikke en eneste dråpe blod:sad010❤️ Herregud, så letta jeg var! Var nok bare lille frø som drev på og vokste og grodde der inne! IKM i morgen! Kommer til å ta en digital enten da eller onsdag for å forhåpentligvis på 2-3 på den:)

Vedlegg

• 03FB5DE0-1233-42A8-B4E1-9E89534FFE92.jpeg
    03FB5DE0-1233-42A8-B4E1-9E89534FFE92.jpeg
    42,9 KB · Visninger: 154
Back
Topp