Lillespøns reise til babyen❤️

Aldri hatt så fin strek før❤️ 4+3 i dag. Testedagen er ikke før onsdag, og da er det ny blodprøve. Kan ikke fatte og begripe at folk klarer å vente helt til da:hilarious:
 

Vedlegg

  • 8159105A-116A-41A1-B5A6-F62D1655E2CF.jpeg
    8159105A-116A-41A1-B5A6-F62D1655E2CF.jpeg
    52,1 KB · Visninger: 124
Se der da, det var sterk strek :eek: :D
 
Uææ, for en strek og perfekt hcg-nivå :hello2 Jeg er i hvert fall helt sikker på at dette går hele veien :love7 Fantastisk!!!
 
Tok ny hcg på jobb nå, og den var på 982:sour: Da bruker den 56 timer på å doble seg. Om den hadde fulgt 48-timers regelen burde den vært på over 1300 i dag. Hva tror dere?
 
Tok ny hcg på jobb nå, og den var på 982:sour: Da bruker den 56 timer på å doble seg. Om den hadde fulgt 48-timers regelen burde den vært på over 1300 i dag. Hva tror dere?

Har fulgt dagboka de veldig lenge, men ikke lagt igjen spor før.
Gratulerer så mye med spiren ❤️

Doblingstid på 56 timer høres helt normalt ut. Når jeg målte hCG sist svangerskap så hadde jeg en doblingstid på 73 timer fra 5+1 - 5+3.
Jo lengre ut i svangerskapet man kommer jo lengre blir gjerne doblingstiden.
Jeg har troa, men forstår at du av erfaring er engstelig ❤️
 
Har fulgt dagboka de veldig lenge, men ikke lagt igjen spor før.
Gratulerer så mye med spiren ❤️

Doblingstid på 56 timer høres helt normalt ut. Når jeg målte hCG sist svangerskap så hadde jeg en doblingstid på 73 timer fra 5+1 - 5+3.
Jo lengre ut i svangerskapet man kommer jo lengre blir gjerne doblingstiden.
Jeg har troa, men forstår at du av erfaring er engstelig ❤️
Tusen takk for svar og gratulasjoner❤️ Veldig godt å bli betrygget på at det ikke trenger å være noe galt, selv om prøven ikke følger gullstandarden. Takk!
 
På den siden jeg brukte mest står det at doblingstid på inntil 72 timer er normalt ved verdier under 1200. Når det blir mellom 1200 og 6000 regnes det som normalt at det tar opptil 96 timer. Så ut i fra dette er det absolutt innafor:Heartred
Men åh, for en nervepirrende tid du er inne i, helt forståelig om det blir mye tanker!

Her er linken til sida jeg leste på;
https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
 
Takk! Ja, jeg leser også at det er normalt med doblingstid mellom 48-72 timer, men klarer ikke heeelt å slå meg til ro med det:confused: Får bare vente til onsdag, eller tirsdag, jeg går jo på nattevakt da, så får tatt den rett etter midnatt:rolleyes:
 
Takk! Ja, jeg leser også at det er normalt med doblingstid mellom 48-72 timer, men klarer ikke heeelt å slå meg til ro med det:confused: Får bare vente til onsdag, eller tirsdag, jeg går jo på nattevakt da, så får tatt den rett etter midnatt:rolleyes:

Skjønner jeg godt :Heartred Krysser virkelig for fortsatt bra stigning. Også nærmer du deg jo med stormskritt at det går an å få tatt en tidlig ultralyd, har du noen på jobb kanskje som kan hjelpe med det?
 
Skjønner jeg godt :Heartred Krysser virkelig for fortsatt bra stigning. Også nærmer du deg jo med stormskritt at det går an å få tatt en tidlig ultralyd, har du noen på jobb kanskje som kan hjelpe med det?
Det har jeg! Får se hvor desperat jeg blir, men håååper at jeg klarer å holde ut til 7+ noe.
 
Det har jeg! Får se hvor desperat jeg blir, men håååper at jeg klarer å holde ut til 7+ noe.

Ja, det er sikkert lurt å prøve å vente «lengst» mulig! Håper du får mer ro av neste blodprøve - så ventetiden blir litt lettere også :) Jeg har troa på dette!
 
Tok ny hcg på jobb nå, og den var på 982:sour: Da bruker den 56 timer på å doble seg. Om den hadde fulgt 48-timers regelen burde den vært på over 1300 i dag. Hva tror dere?

Absolutt ikke stresset! 56 timer høres helt perfekt ut, spør du meg :happy::Heartred
 
Poster disse resultatene fra en ganske stor studie der de så på sammenhengen mellom hcg-nivå 16 dager etter befruktning og vellykkede graviditeter. Den har betrygget meg utrolig mye denne graviditeten. Vi hører mye om stigning, men selve hcg-nivået på en gitt dag i starten av graviditeten er altså også svært prediktivt for hvordan graviditeten går. De fire kvinnene som hadde under 50 i hcg på 16 dpo aborterte, mens blant de som hadde mellom 50-100 var det 25% vellykkede graviditeter. Over 100 ga 73% vellykkede graviditeter osv. Tenker vi ca. dobling fra ditt nivå på 14 dpo, snakker vi altså om en hcg på godt over 400 på 16 dpo. Det er selvfølgelig ingen absolutt garanti mot SA, men absolutt alle kvinnene med hcg over 300 i denne studien, hadde vellykkede graviditeter :love7 Selv hadde jeg 388 på 16 dpo, og hun er en sprell levende baby som veldig snart er klar til å komme ut!
 

Vedlegg

  • 43B7F039-0D27-4E39-8B73-2C90EE56869F.png
    43B7F039-0D27-4E39-8B73-2C90EE56869F.png
    93,2 KB · Visninger: 84
Poster disse resultatene fra en ganske stor studie der de så på sammenhengen mellom hcg-nivå 16 dager etter befruktning og vellykkede graviditeter. Den har betrygget meg utrolig mye denne graviditeten. Vi hører mye om stigning, men selve hcg-nivået på en gitt dag i starten av graviditeten er altså også svært prediktivt for hvordan graviditeten går. De fire kvinnene som hadde under 50 i hcg på 16 dpo aborterte, mens blant de som hadde mellom 50-100 var det 25% vellykkede graviditeter. Over 100 ga 73% vellykkede graviditeter osv. Tenker vi ca. dobling fra ditt nivå på 14 dpo, snakker vi altså om en hcg på godt over 400 på 16 dpo. Det er selvfølgelig ingen absolutt garanti mot SA, men absolutt alle kvinnene med hcg over 300 i denne studien, hadde vellykkede graviditeter :love7 Selv hadde jeg 388 på 16 dpo, og hun er en sprell levende baby som veldig snart er klar til å komme ut!
Tusen hjertelig takk for betryggende og fin lesing❤️ Det var veldig godt!
 
Back
Topp