Lillespøns reise til babyen❤️

Det er fremdeles strek:smiley-bounce012 Den er ikke sterk, men den er der! Kan vel ikke forvente sterk strek 9 dpo heller:rolleyes: Og det kan hende jeg har et symptom! Puppene er veldig ømme, og det var de ikke sist jeg hadde positiv test!
 

Vedlegg

  • FFAA6307-6D37-4B7C-9335-A27390C536B6.jpeg
    FFAA6307-6D37-4B7C-9335-A27390C536B6.jpeg
    31,1 KB · Visninger: 111
Strek helt uten tvil :D Ååååå dette blir så gøy! Nå må den bare bli sterk og fin de neste dagene :D Jeg stemmer for kveldstest i kveld :rolleyes:
 
Strek helt uten tvil :D Ååååå dette blir så gøy! Nå må den bare bli sterk og fin de neste dagene :D Jeg stemmer for kveldstest i kveld :rolleyes:
Har også lyst å teste i kveld, men ser det ann ifht hvor konsentrert urinen er:happy: Ja, den er der, og vises tydeligere i virkeligheten!
 
Det er fremdeles strek:smiley-bounce012 Den er ikke sterk, men den er der! Kan vel ikke forvente sterk strek 9 dpo heller:rolleyes: Og det kan hende jeg har et symptom! Puppene er veldig ømme, og det var de ikke sist jeg hadde positiv test!
Se der ja! :D er ikke alle som får strek så tidlig heller, så det må da være et godt tegn :Heartred
Veldig spennende dager framover nå :)
 
Æææh strek igjen!! Hvilken som helst liten strek er jo supert 9dpo, så dette er virkelig virkelig spennende:woot::woot::woot: Jeg stemmer også for kveldstest! Ikke mer drikke fra nuh og spar opp!:D
 
Innom og sjekker status hos deg! Håper på kveldstest!
 
Hahaha, dere er så herlige! Måtte komme meg hjem fra jobb først:p Har tjuvtesta på jobb også, og TESTENE ER STERKE❤️❤️❤️❤️
 

Vedlegg

  • 727865DF-FB94-492C-8907-2B929631444F.jpeg
    727865DF-FB94-492C-8907-2B929631444F.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 111
Veldig sterk til å være 9 dpo ja :eek::D
 
Wohooo her skjer det jo ting :D Jeg tar meg friheten og sier GRATULERER ❤️❤️❤️❤️ Nååå skal det bli baby :D
 
Å, takk, snille du! Håper jeg snart kan ta den gratulasjonen til meg, men jeg nyter iallefall at jeg er kommet dit at jeg har positiv test:happy:
Hihi ja det er jo første steg i riktig retning! Jeg har jo beholdt stafettpinnen du skulle få, så nå håper jeg virkelig du får bruk for den :D❤️
 
YES! Gratulerer! Dette ser lovende ut!!
 
Gratulerer, du er jo gravid! :Heartred
kjempefine streker :D
Skjønner det er litt skummelt å kjenne særlig på det, men prøv å nyte det litt også :Heartred
 
Yesssss, nå sier jeg også GRATULERER!!!!! :gen014Dette er så på tide og så fortjent, blir helt rørt:Heartred
Vet akkurat hvor vanskelig det er å ta innover seg gratulasjonene på dette tidspunktet, men nå er hvertfall akkurat denne baugen overkommet (og det er jo det største, første steget!), også gleder jeg meg til feire og heie på alle små og store milepæler framover :Heartred:Heartred
 
Back
Topp