Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også lyst å teste i kveld, men ser det ann ifht hvor konsentrert urinen erStrek helt uten tvilÅåååå dette blir så gøy! Nå må den bare bli sterk og fin de neste dagene
Jeg stemmer for kveldstest i kveld
![]()
Ja, den er der, og vises tydeligere i virkeligheten!Se der ja!Det er fremdeles strekDen er ikke sterk, men den er der! Kan vel ikke forvente sterk strek 9 dpo heller
Og det kan hende jeg har et symptom! Puppene er veldig ømme, og det var de ikke sist jeg hadde positiv test!

Du altsåÆææææææh her skjer der ting jo!!!!!!!!
Så glad jeg blir!!!!!!
NÅ ALTSÅ![]()
Ikke sant?Veldig sterk til å være 9 dpo ja![]()
Å, takk, snille du! Håper jeg snart kan ta den gratulasjonen til meg, men jeg nyter iallefall at jeg er kommet dit at jeg har positiv testWohooo her skjer det jo tingJeg tar meg friheten og sier GRATULERER
Nååå skal det bli baby
![]()

Hihi ja det er jo første steg i riktig retning! Jeg har jo beholdt stafettpinnen du skulle få, så nå håper jeg virkelig du får bruk for denÅ, takk, snille du! Håper jeg snart kan ta den gratulasjonen til meg, men jeg nyter iallefall at jeg er kommet dit at jeg har positiv test![]()
Dette er så på tide og så fortjent, blir helt rørt

Tusen takk! Dette er bare så vanvittig deilig, og litt skummelt, men definitivt mest deiligYES! Gratulerer! Dette ser lovende ut!!