Lillelam

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
image.jpg Elsker lillelam sine ullklær ❤️ De er så myke og gode, og ikke minst fine å se på ☺️ Kjøpte nytt ull til lillesøster i magen i dag på salg (babyshop og barnas hus) ☺️ Såå fornøyd og gleder meg til å se lille snuppa i disse klærne ☺️

Flere som elsker lillelam?

Ja, virker som god kvalitet :) ! Har ikke kjøpt noe derfra til lillegull i magen, men har hatt lyst ;) er det salg på babyshop nå?

Ja, virker som god kvalitet :) ! Har ikke kjøpt noe derfra til lillegull i magen, men har hatt lyst ;) er det salg på babyshop nå?

Babyshop har 3 for 2 på alle barneklær☺️ Og barnas hus har 25% på en valgfri vare og 25% på et valgfritt plagg ☺️ Kjekt med salg ☺️☺️

Nydelige klær! Har kjøpt samme dress og lue, er vottene med tommel?

Elsker lillelam. Eneste som er så synd er at de klærne er så dyre og babyer vokser fort ut av de. Men har kjøpt et teppe fra lillelam i brunt som er elsk :p

lillelam_kjole_med_krave.jpg

Se på denne for eks, åååhhhh<3<3<3

Har hatt en del av det til storesøster:)

Hvordan er Lillelam i størrelse?
Vil kjøpe dressen til lillebror og, usikker på hvilke jeg skal ta... Kan man ha en nyfødt (antagelig en plugg på 4 kg) i 62?
Greit at det varer en stund når det koster litt

Hvordan er Lillelam i størrelse?
Vil kjøpe dressen til lillebror og, usikker på hvilke jeg skal ta... Kan man ha en nyfødt (antagelig en plugg på 4 kg) i 62?
Greit at det varer en stund når det koster litt
Lurer på akkurat det samme - hvordan er størrelsene? Har lyst til å kjøpe et sett som kan vare ca hele vinteren - bør man da gå for 62 eller 68? Skjønner selvfølgelig at det er avhengig av hvor stor babyen blir, men har noen erfaring om de er små/store i størrelsene?

Back
Topp