Lillelam

Hvordan er Lillelam i størrelse?
Vil kjøpe dressen til lillebror og, usikker på hvilke jeg skal ta... Kan man ha en nyfødt (antagelig en plugg på 4 kg) i 62?
Greit at det varer en stund når det koster litt

Jeg har bare brukt det i str. 92 til kommende storebror, men følte da at det var ganske romslig i størrelsen verfall ☺️ Men den er jo litt "strikk nede i beina og på armene, så gjør jo ikke så mye at den er litt stor ☺️ Absolutt kjekt at de kan bruke den en stund ☺️ eg har størrelse 56 og håper på å ta den i bruk med en gang hun er ute ☺️

Lurer på akkurat det samme - hvordan er størrelsene? Har lyst til å kjøpe et sett som kan vare ca hele vinteren - bør man da gå for 62 eller 68? Skjønner selvfølgelig at det er avhengig av hvor stor babyen blir, men har noen erfaring om de er små/store i størrelsene?

Jeg har bare brukt det i str. 92 til kommende storebror, men følte da at det var ganske romslig i størrelsen verfall ☺️ Men den er jo litt "strikk nede i beina og på armene, så gjør jo ikke så mye at den er litt stor ☺️ Absolutt kjekt at de kan bruke den en stund ☺️ eg har størrelse 56 og håper på å ta den i bruk med en gang hun er ute og håper hun kan bruke den en stund ☺️ Men kommende storebror var 2.8 kg når han ble født, så føler ikkje eg kunne hatt større enn 56 hvis eg vil bruke den fra starten av ☺️

Back
Topp