Lillegutt skal bli storebror !

Hei igjen vennen. Nå har jeg sendt bilder  Ja er virkelig mye som skjer nå   !!!
Kællen og pappa holder fortsatt på med å tømme tilbygget, men ser jo starten på begynnelsen nå, pappa skal vist stenge et vindu og bytte ut et annet, og ordne litt strøm. Så setter de i gang for fult. Huuuuurra !
 

 
 
 
[:D] Gleder oss MASSE til å få bilder av deg å !!!!! Nå skal vi ha tv kveld på tv2, om jeg da ikke sovner først......gjeeeeeeeesp !
 
Masse klemmer til nesingen min [:D]
 
Nå har mannen reist avgårde på jobbe [:(] så da er jeg og lillegutt alene noen dager. HATER det, blir alltid så  lei  meg når han drar. Og lillegutt merker det veldig også, merker han blir en helt annen gutt. Takk og lov vi nærmer oss slutten på pendling. Men er heldig som har en gogutt som overøser mamman sin med klemmer og nusser da, så ingen mangel på kjærlighet
 
Pappa og mannen har vært kjempe flinke på opp pussingen da, så spennende å se fremgangen, ny vinduer er på plass, og 2 vegger er isolert. Gleder meg sykt til det blir ferdig og de skal starte på gangen, og eventuelt få ferdig kjøkkenet med ny vask, vaskemaskin og oppvaskmaskin.
 
ENDELIG er dagen kommet, vel nesten da....i morgen reiser vi for å hente valpen vår Leo ! HURRA !


For tiden driter jeg i alt som har med syklus å gjøre, og bare koser meg med den lille familien vår, og for god grunn.....hihi [;)]
 
Tusen takk maej22, håper av hele mitt hjerte ALLE følger etter [:D]
 
Og tuuuuuuuuuuuusen takk herlige Nesinge min, ja nå er nyheten ute, så håper jeg bare tiden over til uke 12 går fort slik at jeg kan dele det med familien også.
 
Så koselig vennen, ja tenkte å vente til uke 12, men er vaaaaaaaaaaaaaanskelig, fordi vi skal male, og pappa vil jeg skal male, men den malingen er nok ikke bra for meg å male i, og magen er syyyykt vanskelig å skjule denne gang, men kan nå håpe de tar det som tykkhet bare da...hihi.
Gleder meg til det virkelig blir ekte, men skikkelig mage, spark, ul og alt det fantastiske som følger med. Føler meg uendelig heldig !
 
Pytt sann, tar det som det kommer, dag for dag. Nå koser vi oss ute hele dagen, utrolig heldig med pinseværet. Fikk litt ro tid nå bare, fordi lillegutt ville jo se barnetv [:D]
 
Håper du og gogutten får en fantastisk pinse også, og at været er like godt som her.
Masse klemmer fra oss
 
Håper jeg ikke trår i salaten her inne nå, som fortsatt skriver i min dagbok her inne, men tenkte jeg skulle flytte over dagboken når jeg var passert 12 uker. Hadde aldri i mitt liv trodd at mitt opphold her inne skulle bli så kort, prøvde jo i lang tid før jeg bestemte meg for å bli aktiv her inne igjen, og før jeg viste ordet av det var det jo ikke her jeg hørte til likevel.
 
Da tenker jeg at jeg avslutter denne dagboken, i håp om å aldri starte den igjen. Må alle jentene her inne få oppleve samme som meg, men helst mye raskere. Takk for den gode tiden her, var deilig å dele litt, selv om tiden ble kort
 
jeg avsluttet den bare her vennen, har en heeeelt ny en inne på dagbokforumet på januar 2011 [:D] Så bare å komme å snike der. Ja håper virkelig det går bra nå vennen, urettferdig om det skulle skje noe nå, klarer liksom ikke koble det helt ut, ikke før jeg er over 12 uker og  har hatt kontrollen da [:)]
 
Må ha en STRÅLENDE helg dere også [:D] Store klemmer
 
Back
Topp