Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så trist! Jeg har blødd selv i natt, er 12 uker i morgen så veldig frustrerende. Kom en liten "dose", men nå kommer det ikke noe mer. Skal til lege neste onsdag på ul, så vet ikke om jeg skal avvente eller dra nå?
Sant... Er bare så vanskelig med sånne ting på sparket for meg, pga jobb. Men skal se hva jeg får til. Er skikkelig dritt. Jeg trodde alle her inne nå var "trygge"Jeg hadde ringt nå. Du får garantert komme inn. Jeg hadde ikke gått i en uke å vært unødig bekymret og redd.
Sant... Er bare så vanskelig med sånne ting på sparket for meg, pga jobb. Men skal se hva jeg får til. Er skikkelig dritt. Jeg trodde alle her inne nå var "trygge"
Jeg har hatt litt spotting siden lørdag og prøvd å vente det ut.. Bekymringen tok over så har fått legetime i dag. Hørte hjerte for halvannen uke siden så er dritnervøs. Men leser også at litt spotting ikke trenger bety noe gale følg magefølelsen din!Ånei, så trist! Jeg har blødd selv i natt, er 12 uker i morgen så veldig frustrerende. Kom en liten "dose", men nå kommer det ikke noe mer. Skal til lege neste onsdag på ul, så vet ikke om jeg skal avvente eller dra nå?
Sant... Er bare så vanskelig med sånne ting på sparket for meg, pga jobb. Men skal se hva jeg får til. Er skikkelig dritt. Jeg trodde alle her inne nå var "trygge"
Tusen takk igjen for alle gode omtenksomme tilbakemeldinger! Har fått sørget,grått og rast fra meg det aller verste nå føler jeg og ser lys i tunnelen, vi har bestemt oss for at dette ikke skal være siste svangerskap, vi kommer til å prøve iherdig igjen helt til en spire sitter i 9 mnd, skal bare vente noen måneder først slik at vi kan legge denne dumme opplevelsen bak oss. Vi gir oss ALDRI! Så det så! Dessuten er vi veldig heldige som har 3 barn allerede da! De får oss til å tenke på dem og dagene går unna i en fei.
Så da dukker jeg kanskje opp inne på FS om en god stund.
Ha det bra så lenge! Lykke til alle sammen!!!