Lillegull i magen er død

Så grusomt trist:( føler virkelig med deg! MA er det skumleste jeg har lest om og det så mange av oss frykter.. Varme tanker til deg

Så trist. Ta godt vare på hverandre og ta deg tid til å sørge! Ser du skriver at du helst vil ha utskrapning og det vil jeg anbefale! ! Måtte gjennom to runder med piller for så å ta restene med utskrapning. Hadde jeg på forhånd visst hvor "lett" utskrapningen var i forhold til pillene hadde jeg valgt det med en gang. Bedre å sove seg gjennom det..! Men alle kropper er forskjellig. Uansett må du ikke gi opp, håper du blir fort gravid igjen og at spiren sitter i ni mnd! Sender deg en stor klem

Ånei, så trist! Jeg har blødd selv i natt, er 12 uker i morgen så veldig frustrerende. Kom en liten "dose", men nå kommer det ikke noe mer. Skal til lege neste onsdag på ul, så vet ikke om jeg skal avvente eller dra nå?

Ånei, så trist! Jeg har blødd selv i natt, er 12 uker i morgen så veldig frustrerende. Kom en liten "dose", men nå kommer det ikke noe mer. Skal til lege neste onsdag på ul, så vet ikke om jeg skal avvente eller dra nå?

Jeg hadde ringt nå. Du får garantert komme inn. Jeg hadde ikke gått i en uke å vært unødig bekymret og redd.

Jeg hadde ringt nå. Du får garantert komme inn. Jeg hadde ikke gått i en uke å vært unødig bekymret og redd.
Sant... Er bare så vanskelig med sånne ting på sparket for meg, pga jobb. Men skal se hva jeg får til. Er skikkelig dritt. Jeg trodde alle her inne nå var "trygge" :(

Sant... Er bare så vanskelig med sånne ting på sparket for meg, pga jobb. Men skal se hva jeg får til. Er skikkelig dritt. Jeg trodde alle her inne nå var "trygge" :(

Jeg ville ringt med en gang, bedre å få vite så fort som mulig. Neste gang jeg blir(håper) gravid så skal jeg iallefall ta maaaange ultralyder, orker ikke å gå å glede meg over noe som er dødt.

Men var ikke meningen å skremme deg, jeg har hørt om flere som blør litt og så er alt i skjønneste orden likevel. Riktig lykke til!

Jeg har hatt litt spotting siden lørdag og prøvd å vente det ut.. Bekymringen tok over så har fått legetime i dag. Hørte hjerte for halvannen uke siden så er dritnervøs. Men leser også at litt spotting ikke trenger bety noe gale:) følg magefølelsen din!

Nei, jeg forventet ikke at vi skulle miste to sånn på rappen... :/

Jeg ville ringt om jeg var deg! Er helt grusomt å gå og bekymre seg. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk igjen for alle gode omtenksomme tilbakemeldinger! Har fått sørget,grått og rast fra meg det aller verste nå føler jeg og ser lys i tunnelen, vi har bestemt oss for at dette ikke skal være siste svangerskap, vi kommer til å prøve iherdig igjen helt til en spire sitter i 9 mnd, skal bare vente noen måneder først slik at vi kan legge denne dumme opplevelsen bak oss. Vi gir oss ALDRI! Så det så!;) Dessuten er vi veldig heldige som har 3 barn allerede da! De får oss til å tenke på dem og dagene går unna i en fei.

Så da dukker jeg kanskje opp inne på FS om en god stund.

Ha det bra så lenge! Lykke til alle sammen!!!

Tusen takk igjen for alle gode omtenksomme tilbakemeldinger! Har fått sørget,grått og rast fra meg det aller verste nå føler jeg og ser lys i tunnelen, vi har bestemt oss for at dette ikke skal være siste svangerskap, vi kommer til å prøve iherdig igjen helt til en spire sitter i 9 mnd, skal bare vente noen måneder først slik at vi kan legge denne dumme opplevelsen bak oss. Vi gir oss ALDRI! Så det så!;) Dessuten er vi veldig heldige som har 3 barn allerede da! De får oss til å tenke på dem og dagene går unna i en fei.

Så da dukker jeg kanskje opp inne på FS om en god stund.

Ha det bra så lenge! Lykke til alle sammen!!!

Masse lykke til! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til videre!;)

Back
Topp