Lillegull i magen er død

:( sender en stor klem og mange gode tanker.
Helt forferdelig trist å lese dette.
Ta godt vare på hverandre :Heartred

Blir så tom for ord...Ta godt vare på hverandre i denne tiden. Sender en stor klem!

Dette var virkelig trist å lese! Føler med deg, det kan ikke være lett! Ta vare på deg selv! Trøsteklem..

Så utrolig trist. Finnes dessverre ingen ord i verden som kan trøste nå,men ta vare på hverandre:Heartred

Veldig trist å lese. Jeg sender en stor klem og lykkeønskninger for veien videre!

Det var leit å lese:(. Lykke til videre

Fått bekreftet det på ul ja, var ikke noe hjerte som banket, h*n bare lå der, helt uvirkelig å se etter så mye forventninger, hadde gledet oss så mye til å fortelle i neste uke.

Tusen takk for alle gode snille tilbakemeldinger jenter! Det varmer.

Veldig trist å lese.. :-( Har opplevd det samme i dag.. urettferdig og uten mening.. ta vare på hverandre. Stor klem!!

Huff, du også:( MA er vist ganske vanlig ifølge jordmor, trodde det var sjeldent jeg. Det er uvirkelig, helt uten mening ja. Om jeg kan spørre: Skal du ta tabletter eller kirurgisk? Jeg har begynt på tabletter,men det ser ikke ut for at kroppen skjønner noen ting, frustrerende! Det tar vel sin tid...
Sender en klem til deg også, håper du har god støtte rundt deg.

Huff, du også:( MA er vist ganske vanlig ifølge jordmor, trodde det var sjeldent jeg. Det er uvirkelig, helt uten mening ja. Om jeg kan spørre: Skal du ta tabletter eller kirurgisk? Jeg har begynt på tabletter,men det ser ikke ut for at kroppen skjønner noen ting, frustrerende! Det tar vel sin tid...
Hos meg tok det veldig lang tid før kroppen reagerte på tablettene. Måtte ha tre runder med tabletter før det skjedde noe... og ni timer før alt var ute. Det er en langvarig prosess for mange dessverre :( Mange tanker og varme klemmer går til dere begge i kveld ❤❤❤❤

Ja, det er visst veldig vanlig, dessverre.. :-( Ifølge gynekologen skal jeg opp på sykehuset og ta tablettene der.. men jeg kjenner at jeg ikke vil det.. vil gjerne bare få det kirurgiske inngrepet og bli fort ferdig med det.. skal snakke med gynekologen imorgen.
Håper tablettene fungerer snart, slik at du blir ferdig med det. Masse lykke til.. Mange gode klemmer til deg.. håper du også har god støtte rundt deg ♥♥♥

Nei og nei, så trist. Føler med dere, må være en fryktelig tung beskjed å få...

Så utrolig lei meg:(
Klarer ikke og forestille meg hvor grusomt det må være og få en slik beskjed..... Ta godt vare på hverandre...

Nei uff, såååå forferdelig trist, uvirkelig og urettferdig :-( sender mange gode klemmer!!!!

Back
Topp