Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig trist å lese.. :-( Har opplevd det samme i dag.. urettferdig og uten mening.. ta vare på hverandre. Stor klem!!
Hos meg tok det veldig lang tid før kroppen reagerte på tablettene. Måtte ha tre runder med tabletter før det skjedde noe... og ni timer før alt var ute. Det er en langvarig prosess for mange dessverre Mange tanker og varme klemmer går til dere begge i kveld ❤❤❤❤Huff, du også MA er vist ganske vanlig ifølge jordmor, trodde det var sjeldent jeg. Det er uvirkelig, helt uten mening ja. Om jeg kan spørre: Skal du ta tabletter eller kirurgisk? Jeg har begynt på tabletter,men det ser ikke ut for at kroppen skjønner noen ting, frustrerende! Det tar vel sin tid...
Sender en klem til deg også, håper du har god støtte rundt deg.
Huff, du også MA er vist ganske vanlig ifølge jordmor, trodde det var sjeldent jeg. Det er uvirkelig, helt uten mening ja. Om jeg kan spørre: Skal du ta tabletter eller kirurgisk? Jeg har begynt på tabletter,men det ser ikke ut for at kroppen skjønner noen ting, frustrerende! Det tar vel sin tid...
Sender en klem til deg også, håper du har god støtte rundt deg.