Lillebror er kommet

Nei de prøvde å sette meg i gang i 3 døgn uten noen respons. Endte i keisersnitt
Såpass ja, men hvorfor måtte de setre deg i gang ? Har ikke fått dette med meg jeg. Men håper hvertfall alt er bra :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye til dere alle tre! SÅ stas, selv om han sliter litt med pusten sin! Men dette fikser ham etterhvert veit du, han er nok en fighter! :) Har du planer om å flytte deg nærmere hjem?

Håper du restituerer deg fint etter keisersnittet og at du klarer å få sove/slappe av litt innemellom!

Stor klem fra meg!

Gratulerer så mye til dere alle tre! SÅ stas, selv om han sliter litt med pusten sin! Men dette fikser ham etterhvert veit du, han er nok en fighter! :) Har du planer om å flytte deg nærmere hjem?

Håper du restituerer deg fint etter keisersnittet og at du klarer å få sove/slappe av litt innemellom!

Stor klem fra meg!
Tusen takk. Her er det ikke lagt noen planer enda. Vi må se hvordan han har det. Sånn som han er nå gidder vi ikke spørre om evt overflytting iom at han er såpass "ustabil" i pusten(ikke sånn voldsomt men han krever oksygen og cpap). Håper han kommer seg snart sånn at vi kan komme nærmere hjemme. Monitor jeg det er en stund til iom at det altid er en risiko ift trsnsport

Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye☺☺ håper alt er bra med mor og barn☺

Gratulerer :)

Back
Topp