Mamma til 4
Elsker forumet
Ikke så gærent det da11 februar så ikke så alt for tidlig født
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så gærent det da11 februar så ikke så alt for tidlig født
Nei de prøvde å sette meg i gang i 3 døgn uten noen respons. Endte i keisersnittIkke så gærent det daså lenge alt er bra med dere
startet fødselen av seg selv ?
Såpass ja, men hvorfor måtte de setre deg i gang ? Har ikke fått dette med meg jeg. Men håper hvertfall alt er braNei de prøvde å sette meg i gang i 3 døgn uten noen respons. Endte i keisersnitt
Vannet gikk lille julaften så kunne ikke gå lengre enn til uke 34 pga infeksjonsfareSåpass ja, men hvorfor måtte de setre deg i gang ? Har ikke fått dette med meg jeg. Men håper hvertfall alt er bra![]()
SkjønnerVannet gikk lille julaften så kunne ikke gå lengre enn til uke 34 pga infeksjonsfare
Ja er deilig men er jo litt med lillebror så er ike bare fryd og gammenSkjønnermå vel være deilig å være ferdig og selv om det kanskje var litt uforbredt
Å? Uff da :/ hva er det som.er galt ? Masse lykke til da ♡Ja er deilig men er jo litt med lillebror så er ike bare fryd og gammen![]()
Uff hva er galt?Ja er deilig men er jo litt med lillebror så er ike bare fryd og gammen![]()
Han trenger cpap (pustehjelp)'og ligger i kuvøseUff hva er galt?![]()
Tusen takk. Her er det ikke lagt noen planer enda. Vi må se hvordan han har det. Sånn som han er nå gidder vi ikke spørre om evt overflytting iom at han er såpass "ustabil" i pusten(ikke sånn voldsomt men han krever oksygen og cpap). Håper han kommer seg snart sånn at vi kan komme nærmere hjemme. Monitor jeg det er en stund til iom at det altid er en risiko ift trsnsportGratulerer så mye til dere alle tre! SÅ stas, selv om han sliter litt med pusten sin! Men dette fikser ham etterhvert veit du, han er nok en fighter!Har du planer om å flytte deg nærmere hjem?
Håper du restituerer deg fint etter keisersnittet og at du klarer å få sove/slappe av litt innemellom!
Stor klem fra meg!
Han kommer seg nok snart <3Han trenger cpap (pustehjelp)'og ligger i kuvøse