Lille70`s lille dagbok.....med tempetråd...

ååå så flott da [:D] datte  blir jo super spennende.
om 14 daer skal du komme hit med gode nyheter [:D]
kjempe masse lykke til
 
Ojojoj!! Her skjer det saker og ting [:D]
 
Kanskje like greit at det skjer fort, siden det er dette dere har ventet så lenge på. Ingen grunn til somling da!
 
Krysser alt jeg har for at dette skal ende med en positiv graviditetstest
 
 
Oi, så spennende!!! Du og Hegemw ligger jo helt likt an, gleder meg super mye til å høre om to positive gr tester om 14 dager!!! Lykke til i morra!!
 
Jeg har jo gått glipp av den store nyheten jo!
 
Dette er jo kjempe bra! Masse lykke til med eggtak!
 
Tenker masse på deg.
 
Dunn
 
hvordan gikk det med deg idag da?
hos meg fikk de ut 17 egg, så en viss fare for at jeg er overstimulert men skal ta en blodprøve onsdag morgen for å se, håper jeg ikke er det. hvis jeg er det så setter de ikke inn egg men fryser ned til jeg er bra, men hvis alt er bra så setter de inn egg.
 
men ellers så gikk det bra, var jo ikke så ille som forventet, kjente ikke noe til det bortsett fra når han vasket og satte sprøyten der nede og i armen da, for ho fant jo ikke åren i armen så måtte ta i hånden istedet.
 
blir spennende å høre fra deg
 
Heier på deg jeg og!!! Heia Heia Lille70!!! [:)]
 
Hei jenter.....
Tusen takk for meldinger fra ^Maria^, bulla, tulla25, Rosamunde, Sola1979, Dunn, hegemw, Apple og lykkeliten87..
Dere er gode å ha i en spennende tid....[;)]
 
I dag gikk heller ikke alt som forventet.....
Legen som "opererte" meg, kunne ikke skjønne at gynekologen min hadde sett så mange egg.....(han mente jo der var i alle fall 9 stk..)
 
Fikk bare ut 2 egg..........
 
Uthentingen var helt pyton, ble skikkelig dårlig, og har stort sett bare sovet i hele dag. Kommer sikkert ikke til å sove så veldig godt i natt, og er veldig spent på om de 2 eggene de hentet ut er brukbare...... Kan ringe Porsgrunn etter kl 11.00 i morra, og høre om de har blitt befruktet, og delt seg riktig.....
Må bare prøve å være så positiv jeg kan...
 
 
Dag  1 - 11.10 - første time i Porsgrunn..[:)] 
Dag  2 - 12.10 -
Dag  3 - 13.10 - pergotime
Dag  4 - 14.10 - pergotime 
Dag  5 - 15.10 - pergotime
Dag  6 - 16.10 - pergotime
Dag  7 - 17.10 - pergotime + puregon-sprøyte ...var helt forferdelig å sette sprøyta, ble skikkelig uggen....[:o][&o][:o][&o] Fryktelig pysete kanskje....[8|]                        
Dag  8 - 18.10 -                       puregon-sprøyte...gikk mye bedre med sprøyta i dag, ble ikke uvell etterpå slik jeg gjorde i går.... Skal se jeg begynner å venne meg til dette her....[;)]
Dag  9 - 19.10 -                       puregon-sprøyte + UL-kontroll
Dag 10 - 20.10 -          pregnyl-sprøyte
Dag 11 - 21.10 -
Dag 12 - 22.10 -   EGG-UTTAK[:)] ...fikk bare ut 2 egg........
Dag 13 - 23.10 -
Dag 14 - 24.10 -   INNSETTING....
Dag 15 - 25.10 -
Dag 16 - 26.10 -
Dag 17 - 27.10 -
Dag 18 - 28.10 -
Dag 19 - 29.10 -
Dag 20 - 30.10 -
Dag 21 - 31.10 -
Dag 22 - 01.11 -
Dag 23 - 02.11 -
Dag 24 - 03.11 -
Dag 25 - 04.11 -
Dag 26 - 05.11 -
Dag 27 - 06.11 -
Dag 28 - 07.11 - forhåpentlig positiv test[:)][:)][:)]
 
Denne mnd SKAL det gå bra, og da blir terminen 19.juli..
 
 
Tusen takk for koselig og oppmuntrende melding *Babysyk* [;)]
 
Håper jeg kan komme med en kjempepositiv oppdatering i morra, krysser fingrene for det 
 
heisann, to egg kan være nok det da, som legen sa det går nok bra.
jeg skal krysse fingrene for både deg og meg.
 
da så jeg deg igår, vi satt på venterommet når du gikk, hørte når du snakket med legen i gangen der,
så det passet jo med tiden også da tenkte jeg.
 
men lykke til imorra, fikk du forresten med deg sykemelding?
glemte å spørre om det jeg, så da får jeg den imorra regner jeg med.
skal nevne det i telefonen etterpå tenkte jeg.
 
håpe begge egga dine er befruktet da.
 
Krysser fingrene for at du har fått gledelige nyheter nå!
 
Håper så veldig det har gått bra Lille70!!! Unner deg det så veldig! En trenger bare ett topp egg vet du. [:)] Lykke til i dag, venter spent på fortsettelsen!
 
Håper det er gull egget de har tatt ut! Og at de blir befruktet begge to.
 
Hei igjen jenter....
 
Har ikke rukket å være innom her før nå i kveld.
Snakket med dem inne på klinikken i dag, og av de 2 eggene de hentet ut, er det 1 som har blitt befruktet.....
Nå håper jeg bare så inderlig at det deler seg slik det skal, så det er klart for innsetting i morra.....
Regner med at det blir lite soving i natt, for jeg er veldig spent på resultatene i morra.....
 
Jeg håper, håper, håper.................
 
Heisan[:)]
 
Ja, nå er gull-egget på plass, og jeg ruger for harde livet......[;)][;)]
 
Kommer til å bli 2 nervepirrende uker, men denne gangen skal spiren sitte, det MÅ den bare.
 
Takk for at dere tenker på meg jenter, det setter jeg utrolig stor pris på, dere er så skjønne atte...[:)][:)]
 
 
Dag  1 - 11.10 - første time i Porsgrunn..[:)] 
Dag  2 - 12.10 -
Dag  3 - 13.10 - pergotime
Dag  4 - 14.10 - pergotime 
Dag  5 - 15.10 - pergotime
Dag  6 - 16.10 - pergotime
Dag  7 - 17.10 - pergotime + puregon-sprøyte ...var helt forferdelig å sette sprøyta, ble skikkelig uggen....[:o][&o][:o][&o] Fryktelig pysete kanskje....[8|]                        
Dag  8 - 18.10 -                       puregon-sprøyte...gikk mye bedre med sprøyta i dag, ble ikke uvell etterpå slik jeg gjorde i går.... Skal se jeg begynner å venne meg til dette her....[;)]
Dag  9 - 19.10 -                       puregon-sprøyte + UL-kontroll
Dag 10 - 20.10 -          pregnyl-sprøyte
Dag 11 - 21.10 -
Dag 12 - 22.10 -   EGG-UTTAK[:)] ...fikk bare ut 2 egg........
Dag 13 - 23.10 -
Dag 14 - 24.10 -   INNSETTING........i dag ble GULL-EGGET satt inn, og jeg er blitt en ruger....[:)][:)][:)]
Dag 15 - 25.10 -
Dag 16 - 26.10 -
Dag 17 - 27.10 -
Dag 18 - 28.10 -
Dag 19 - 29.10 -
Dag 20 - 30.10 -
Dag 21 - 31.10 -
Dag 22 - 01.11 -
Dag 23 - 02.11 -
Dag 24 - 03.11 -
Dag 25 - 04.11 -
Dag 26 - 05.11 -
Dag 27 - 06.11 -
Dag 28 - 07.11 - forhåpentlig positiv test[:)][:)][:)]
 
Denne mnd SKAL det gå bra, og da blir terminen 19.juli..
 
 
ååå gratulerer som ruger [:D] krysser fingrene for dette gull egget. klart det skal feste seg[:D]
lykke til. skal følge med her
 
Back
Topp