Lille70`s lille dagbok.....med tempetråd...

ORIGINAL: *Stella*

Spenningen er til å ta og føle på. Og dagene snirker seg avsted. Snart er mandagen omme. Da er det bare tirsdagen igjen, så er det onsdag!

 
 
 
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... eg dør på meg snart!!!! har tenkt på deg hele helgen... fy og fy... spennende!!!!!!!
 
så du har ikke fått tilbud om surrogatmor før.. nei nei.. noen må være den første   [:D][:D]
Og eg var heldig og fikk glede av den fornøyelsen... [:D][:D]
 
Tirsdag.
 
Bare en dag til onsdag!
 
Innom for å ønske deg en god dag. Tenk det er imorgen dere skal teste. Krysser fingre og tær for at testen blir positiv.
 
kun 1 dag igjen, detta har jammen gått unna, jeg skal krysse alt jeg har for både deg og meg, men for meg selv så tror jeg ikke på noen pos test, litt pga den testen jeg tok søndag., selv om det kan være for tidlig, men mirakler skjer :)
 
lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Blir helt rørt av alle meldingene deres jenter...[;)][;)]
 
Dere er en helt fantastisk støtte for meg, det vil jeg dere skal vite alle sammen.
 
Stor klem fra Lille[:)][:)][:)]
 
 
Dag  1 - 11.10 - første time i Porsgrunn..[:)] 
Dag  2 - 12.10 -
Dag  3 - 13.10 - pergotime
Dag  4 - 14.10 - pergotime 
Dag  5 - 15.10 - pergotime
Dag  6 - 16.10 - pergotime
Dag  7 - 17.10 - pergotime + puregon-sprøyte ...var helt forferdelig å sette sprøyta, ble skikkelig uggen....[:o][&o][:o][&o] Fryktelig pysete kanskje....[8|]                        
Dag  8 - 18.10 -                       puregon-sprøyte...gikk mye bedre med sprøyta i dag, ble ikke uvell etterpå slik jeg gjorde i går.... Skal se jeg begynner å venne meg til dette her....[;)]
Dag  9 - 19.10 -                       puregon-sprøyte + UL-kontroll
Dag 10 - 20.10 -          pregnyl-sprøyte
Dag 11 - 21.10 -
Dag 12 - 22.10 -   EGG-UTTAK[:)] ...fikk bare ut 2 egg........
Dag 13 - 23.10 -
Dag 14 - 24.10 -   INNSETTING........i dag ble GULL-EGGET satt inn, og jeg er blitt en ruger....[:)][:)][:)]
Dag 15 - 25.10 -...en rar følelse å tenke på at det er en liten spire der inne.... Håper den klorer seg fast i 9 mnd..[;)] Litt murring i magen i dag, merker at jeg har vært i gjennom et eller anna....
Dag 16 - 26.10 -...3. rugedag[;)] Helt uoverkommelig å tenke på at det er 11 dager til jeg kan teste, det virker jo som en evighet..... Murrer litt i korsryggen i dag, og er like oppblåst i magen som jeg har vært siden før uthenting.... Sikkert helt normalt vil jeg tro...[;)]
Dag 17 - 27.10 -...37,1...Skal prøve å tempe framover nå, for å se hvordan tempen er i forhold til hvordan den har vært de andre syklusene. Høy nå i alle fall....[:)]
Dag 18 - 28.10 -...37,1...Sover litt dårlig om natta, for jeg har mye vondt i korsryggen... VELDIG oppblåst i magen, så mye at jeg faktisk ser gravid ut for dem som ikke har sett meg på en stund....[;)] Like greit å holde seg hjemme.....[:)][:)] Fri i morra, så jeg skal bare slappe av og kose meg......Deilig[;)][;)]
Dag 19 - 29.10 -...37,1...Utrolig stabil temp i alle fall[:)] Sovet bedre i natt, ryggen er ikke så vond, men jeg er fremdeles like oppblåst i magen..... 9 dager igjen til temping[:)][:)][:)]
Dag 20 - 30.10 -...37,1...
Dag 21 - 31.10 -...37,2...Litt opp, men det gjør jo ikke noe...[;)][:)] Magen er fremdeles veldig oppblåst, og jeg tørster noe vanvittig hele dagen,. Drikker masse pga det, så det er nok derfor jeg flyr så mye på do ja, så da er det jo ikke noe tegn det heller..... hmmm.... Kunne jeg bare blitt litt kvalm, eller fått litt ømme pupper, men nei da... Men, jeg er fremdeles opptimist...[:D][:D]
Dag 22 - 01.11 -...37,2...Murringer i magen, spesielt venstre side. Har aldri hatt så jevn høy temp i syklusen min noen gang på de 7 pp jeg har tempet, så det må jo være positivt vel...[:)]
Dag 23 - 02.11 -...Tempet ikke i dag, for jeg våknet 3 timer før vanlig tid, så da var det jo ingen vits i... Bare 5 dager til testing i dag, og jeg er kjempespent[;)] Fremdeles murringer i magen, men ellers ingen spesielle tegn....
Dag 24 - 03.11 -...37,2...Heldigvis har jeg fremdeles en jevn temp... Men, ikke noen tegn på at jeg skal være gravid, heller ingen tegn på at TR er i ferd med å dukke opp. Humøret svinger noe helt sinnsykt, men tror jeg skylles alle hormonene jeg har putta i meg[:'(][:'(] 4 dager igjen til testing.....[;)][:o][;)][8|]
Dag 25 - 04.11 -...37,2...3 dager igjen, dette er skikkelig langpining spør dere meg.....[:o][:o]
Dag 26 - 05.11 -...37,2...fortsetter å tempe jeg, selv om det kanskje ikke har noe for seg, pga progresteronen jeg går på nå.... 2 dager igjen, og dette er superspennende[:)][:)]
Dag 27 - 06.11 -...37,3... I dag fikk jeg POSITIV TEST[:D][:D][:D] Dette er helt vanvittig, lurer på når det endelig skal gå opp for meg at gullegget mitt virkelig har festa seg..... Fikk positiv test i går også, men ville ikke skrive noe om det her inne, for jeg fikk det liksom ikke til å stemme + at det kan jo være for tidlig å teste pga. hcg som kan være igjen i kroppen etter EL-sprøyta.
Men, i dag er jeg sikker, og det er bare HELT VIDUNDERLIG[:D][:D][:D]
Dag 28 - 07.11 - forhåpentlig positiv test[:)][:)][:)]
 
Denne mnd SKAL det gå bra, og da blir terminen 19.juli..
 
 
Gratulera så masse lille70[:D]
Utrulig kjekt å høyra at da gjekk!!

Lykke til i sv.skapet!![:)]

*Gooo'klem*
 
nå blei jeg virkelig glad, godt du testet pos da, gratulerer så mye. det har du virkelig fortjent!!!!
lykke til videre
 
Gratulerer så mye!! Lykke til i svangerskapet [:)]
 
Da kan jeg "endelig" juble høyt!!!
 
GRATULERER!
 
Ja, det kan du *Stella*[:)][:)]
Takk for at du var der for meg på PM når jeg ikke helt klarte å tro på den første positive testen på mandag......
Trengte virkelig noen å snakke med da, så det setter jeg veldig pris på.
 
Stor klem fra en overlykkelig Lille[:D][:D][:D]
 
Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette var kjempe nyheter!!!!!![:D][:D]
kjøre som en gal til jobben i dag, MÅTTE komme meg på nettet så tidlig som mulig siden jeg visste at du skulle teste i dag!!
 
Men du har jo fjuska du.... måtte jo teste før onsdagen.. hehehe.. snik...[:D][:D]
 
[:D][:D][:D]... klarte rett og slett ikke å holde meg med testingen nei, dette ble for nervepirrende.....
 
Men, nå er jeg bare så utrolig glad, og krysser alt jeg har for at den lille spiren blir der inne i 8 mnd til...
 
Takk for alle gode tanker du har sendt Lillo-82[;)]
 
ORIGINAL: lille70

[:D][:D][:D]... klarte rett og slett ikke å holde meg med testingen nei, dette ble for nervepirrende.....
 
Men, nå er jeg bare så utrolig glad, og krysser alt jeg har for at den lille spiren blir der inne i 8 mnd til...
 
Takk for alle gode tanker du har sendt Lillo-82[;)]

 
Bare hyggelig!!! skulle bare mangle....[:D][:D]
Kanskje kroppen din fikk litt skremsel med at jeg tilbydde meg som surrogatmor.. hehehe... DU kommer nok til å bli fulgt opp av meg i tiden fram nå... dette liker jeg vettu... [:D][:D]
 
klem....
 
ORIGINAL: lille70

Ja, det kan du *Stella*[:)][:)]
Takk for at du var der for meg på PM når jeg ikke helt klarte å tro på den første positive testen på mandag......
Trengte virkelig noen å snakke med da, så det setter jeg veldig pris på.
 
Stor klem fra en overlykkelig Lille[:D][:D][:D]

 
Ja, men er det ikke sånn det skal være da? At vi er her for hverandre, når vi trenger å snakke litt med noen, enten det er litt "privat" eller åpent på forumet? Du er j til støtte for mange du også, så skalrt du skal få støtte tilbake, vet du :)
 
Også så kooooselig at det lykkes, nå får du bare nyte de kommende månedene, og stikke innom oss av og til :)
 
Back
Topp