Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillo_82
Heisann.. eg bare sniker litt her!!!!
Men Fy faen for et pågangs mot du har Kjære!!!!!!!!! eg e bare overgitt litt langt over håret!!
Har sneke litt her inne og fulgt med på pp'ene dine!
At det går an å ha så sinnsykt troen på temperatuerer som ligger i stigning på 0,1 grad dagen, er bare BEUNDRINGSVERDIG!!!!!!
Kan bare si at jeg virkelig krysser fingra mine for deg denne gang, dette fortjener du etter så lang tid!!!! Hvis ikke får du sende meg en PM så skal jeg stille meg som surrogatmor !!!!!!!
kommer nok til å følge med på den nå for dette er bare så spennende/nervepirrende!!!!!
MASSE KLEMMER!!!!!
ORIGINAL: *Stella*
En ting jeg helt plutselig kom til å tenke på... tar man ikke progesterontillsudd etter prøverør? I så fall er jo tempingen litt "bortkastet" for hele poenget med tempingen er jo at det er progesteronen som holder tempen oppe, men når det er "kunstig tilsatt" så....?
Eller husker jeg feil, om det med hva man tar?
Uansett, ikke lenge til onsdag nå!
Krysser fingerene!
ORIGINAL: hegemw
ja lysten gikk for langt for meg på testingen da, var jo selv neg, så håper det bare for tidlig.
men ingen tegn til tr enda heller, men har liksom ikke tro på at jeg har en spire i magen heller,
har du noen følelse?
men får krysse fingre for at tr holder seg unna oss begge
Ja, hvorfor ikke?
Men dersom det er slik at du skal slutte på denne medisinen etter evt bekreftet negativt forsøk, eller aller helst da altså fortsette på den ved bekreftet postivt forsøk, så vil antakelig medisinen være det som styrer et eventuelt temp fall eller stigning. tror jeg.
Men dette er litt utenfor hva jeg helt sikkert vet.
Men uansett, to dager til testing! SPENNENDE!
Krysser fingrene for en positiv test, og DA slutter du å tempe, ikke sant? (temping videre etter oppnått graviditet har jo ingen nytteverdi i forhold til å finne ut av EL/graviditet, og vil derimot bare kunne gi undring og bekymring om temperaturen ikke oppfører seg som man forventer)
Men.... åååååhåhhhhhhhh som jeg håper på edn postivt test (eller tre) på onsdag!