Lille70`s lille dagbok.....med tempetråd...

ORIGINAL: Lillo_82

Heisann.. eg bare sniker litt her!!!!
 
Men Fy faen for et pågangs mot du har Kjære!!!!!!!!! eg e bare overgitt litt langt over håret!!
Har sneke litt her inne og fulgt med på pp'ene dine!
 
At det går an å ha så sinnsykt troen på temperatuerer som ligger i stigning på 0,1 grad dagen, er bare BEUNDRINGSVERDIG!!!!!!
 
Kan bare si at jeg virkelig krysser fingra mine for deg denne gang, dette fortjener du etter så lang tid!!!! Hvis ikke får du sende meg en PM så skal jeg stille meg som surrogatmor !!!!!!!
 

 
kommer nok til å følge med på den nå for dette er bare så spennende/nervepirrende!!!!!
 
 
MASSE KLEMMER!!!!!

 
Tusen takk for en kjempekoselig melding Lillo-82....[;)]
 
Dette er veldig spennende og nervepirrende, det kan jeg love deg....
Må tvinge meg selv til å ikke miste motet, men det er jammen ikke så lett bestandig.....
Mange pp uten resultat sliter, men jeg kan jo ikke bare miste motet heller, da får jeg jo i alle fall ingen spire.....[;)]
 
Er så takknemlig for alle som er innom og skriver i dagboka mi, det gir virkelig en oppmuntring i hverdagen, det skal dere vite alle sammen...[:)][:)]
Og tilbud om surrugatmor, det har jeg ikke fått før Lillo-82....[:D]
Du er jo søt også da...[:)][:)][:)]
 
Gleder meg til å forhåpentligvis komme inn her med en kjempegod nyhet til dere på onsdag, fortsett å krysse fingrene for meg..
 
Klem fra Lille[;)][;)][;)]
 
 
Dag  1 - 11.10 - første time i Porsgrunn..[:)] 
Dag  2 - 12.10 -
Dag  3 - 13.10 - pergotime
Dag  4 - 14.10 - pergotime 
Dag  5 - 15.10 - pergotime
Dag  6 - 16.10 - pergotime
Dag  7 - 17.10 - pergotime + puregon-sprøyte ...var helt forferdelig å sette sprøyta, ble skikkelig uggen....[:o][&o][:o][&o] Fryktelig pysete kanskje....[8|]                        
Dag  8 - 18.10 -                       puregon-sprøyte...gikk mye bedre med sprøyta i dag, ble ikke uvell etterpå slik jeg gjorde i går.... Skal se jeg begynner å venne meg til dette her....[;)]
Dag  9 - 19.10 -                       puregon-sprøyte + UL-kontroll
Dag 10 - 20.10 -          pregnyl-sprøyte
Dag 11 - 21.10 -
Dag 12 - 22.10 -   EGG-UTTAK[:)] ...fikk bare ut 2 egg........
Dag 13 - 23.10 -
Dag 14 - 24.10 -   INNSETTING........i dag ble GULL-EGGET satt inn, og jeg er blitt en ruger....[:)][:)][:)]
Dag 15 - 25.10 -...en rar følelse å tenke på at det er en liten spire der inne.... Håper den klorer seg fast i 9 mnd..[;)] Litt murring i magen i dag, merker at jeg har vært i gjennom et eller anna....
Dag 16 - 26.10 -...3. rugedag[;)] Helt uoverkommelig å tenke på at det er 11 dager til jeg kan teste, det virker jo som en evighet..... Murrer litt i korsryggen i dag, og er like oppblåst i magen som jeg har vært siden før uthenting.... Sikkert helt normalt vil jeg tro...[;)]
Dag 17 - 27.10 -...37,1...Skal prøve å tempe framover nå, for å se hvordan tempen er i forhold til hvordan den har vært de andre syklusene. Høy nå i alle fall....[:)]
Dag 18 - 28.10 -...37,1...Sover litt dårlig om natta, for jeg har mye vondt i korsryggen... VELDIG oppblåst i magen, så mye at jeg faktisk ser gravid ut for dem som ikke har sett meg på en stund....[;)] Like greit å holde seg hjemme.....[:)][:)] Fri i morra, så jeg skal bare slappe av og kose meg......Deilig[;)][;)]
Dag 19 - 29.10 -...37,1...Utrolig stabil temp i alle fall[:)] Sovet bedre i natt, ryggen er ikke så vond, men jeg er fremdeles like oppblåst i magen..... 9 dager igjen til temping[:)][:)][:)]
Dag 20 - 30.10 -...37,1...
Dag 21 - 31.10 -...37,2...Litt opp, men det gjør jo ikke noe...[;)][:)] Magen er fremdeles veldig oppblåst, og jeg tørster noe vanvittig hele dagen,. Drikker masse pga det, så det er nok derfor jeg flyr så mye på do ja, så da er det jo ikke noe tegn det heller..... hmmm.... Kunne jeg bare blitt litt kvalm, eller fått litt ømme pupper, men nei da... Men, jeg er fremdeles opptimist...[:D][:D]
Dag 22 - 01.11 -...37,2...Murringer i magen, spesielt venstre side. Har aldri hatt så jevn høy temp i syklusen min noen gang på de 7 pp jeg har tempet, så det må jo være positivt vel...[:)]
Dag 23 - 02.11 -...Tempet ikke i dag, for jeg våknet 3 timer før vanlig tid, så da var det jo ingen vits i... Bare 5 dager til testing i dag, og jeg er kjempespent[;)] Fremdeles murringer i magen, men ellers ingen spesielle tegn....
Dag 24 - 03.11 -...37,2...Heldigvis har jeg fremdeles en jevn temp... Men, ikke noen tegn på at jeg skal være gravid, heller ingen tegn på at TR er i ferd med å dukke opp. Humøret svinger noe helt sinnsykt, men tror jeg skylles alle hormonene jeg har putta i meg[:'(][:'(] 4 dager igjen til testing.....[;)][:o][;)][8|]
Dag 25 - 04.11 -...37,2...3 dager igjen, dette er skikkelig langpining spør dere meg.....[:o][:o]
Dag 26 - 05.11 -
Dag 27 - 06.11 -
Dag 28 - 07.11 - forhåpentlig positiv test[:)][:)][:)]
 
Denne mnd SKAL det gå bra, og da blir terminen 19.juli..
 
 
En ting jeg helt plutselig kom til å tenke på... tar man ikke progesterontillsudd etter prøverør? I så fall er jo tempingen litt "bortkastet" for hele poenget med tempingen er jo at det er progesteronen som holder tempen oppe, men når det er "kunstig tilsatt" så....?
 
Eller husker jeg feil, om det med hva man tar?
 
Uansett, ikke lenge til onsdag nå!
 
Krysser fingerene!
 
hei krysser fingre for deg , denne gangen er det din tur.[:D]
snakka med ei på jobben som er gravid nå i 4 mnd og ho sa ho ikke hadde hatt noe særlig tegn, ikke kvalme å sånn bare fortere og mer sliten[;)]
så selv om du ikke hartegn betyr jo ikke det at det ikke er en fantastisk spire der.[:D]
stå på
 
ja lysten gikk for langt for meg på testingen da, var jo selv neg, så håper det bare for tidlig.
men ingen tegn til tr enda heller, men har liksom ikke tro på at jeg har en spire i magen heller,
har du noen følelse?
 
men får krysse fingre for at tr holder seg unna oss begge
 
ORIGINAL: *Stella*

En ting jeg helt plutselig kom til å tenke på... tar man ikke progesterontillsudd etter prøverør? I så fall er jo tempingen litt "bortkastet" for hele poenget med tempingen er jo at det er progesteronen som holder tempen oppe, men når det er "kunstig tilsatt" så....?

Eller husker jeg feil, om det med hva man tar?

Uansett, ikke lenge til onsdag nå!

Krysser fingerene!

 
Dette viste jeg faktisk ikke *Stella*....
 
Jeg tar noe som heter Crinone, 2 ganger om dagen, og de inneholder progresteron.....
Kanskje derfor tempen er mye høyere enn normalt på denne tiden da...[8|]
Uansett, jeg fortsetter like godt å tempe jeg, det er jo bare 2 dager til testing.....
 
Ja, hvorfor ikke?
 
Men dersom det er slik at du skal slutte på denne medisinen etter evt bekreftet negativt forsøk, eller aller helst da altså fortsette på den ved bekreftet postivt forsøk, så vil antakelig medisinen være det som styrer et eventuelt temp fall eller stigning. tror jeg.
 
Men dette er litt utenfor hva jeg helt sikkert vet.
 
Men uansett, to dager til testing! SPENNENDE!
 
ORIGINAL: hegemw

ja lysten gikk for langt for meg på testingen da, var jo selv neg, så håper det bare for tidlig.
men ingen tegn til tr enda heller, men har liksom ikke tro på at jeg har en spire i magen heller,
har du noen følelse?

men får krysse fingre for at tr holder seg unna oss begge

 
Hei hegemw[;)]
 
Du har sikkert testet for tidlig, og at det er derfor du har fått en negativ test.... Krysser fingrene for at den er positiv på onsdag.
 
Ingen tegn til TR her hos meg heller, krysser alt jeg har for at det er en liten spire i magen min....
Eneste er at jeg er vanvittig trøtt, men det kunne vært en bivirkning av Crinonen, så jeg vet ikke helt jeg.....
 
Krysser fingrene for oss begge to hegemw[:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: *Stella*

Ja, hvorfor ikke?

Men dersom det er slik at du skal slutte på denne medisinen etter evt bekreftet negativt forsøk, eller aller helst da altså fortsette på den ved bekreftet postivt forsøk, så vil antakelig medisinen være det som styrer et eventuelt temp fall eller stigning. tror jeg.

Men dette er litt utenfor hva jeg helt sikkert vet.

Men uansett, to dager til testing! SPENNENDE!

 
Skal gå på denne medisinen fram til test på onsdag, uansett positivt eller negativt resultat....
Skal ikke fortsette selv om resultatet blir positivt, noe jeg krysser alt jeg har for at den gjør....[;)]
 
Krysser fingrene for en positiv test, og DA slutter du å tempe, ikke sant? (temping videre etter oppnått graviditet har jo ingen nytteverdi i forhold til å finne ut av EL/graviditet, og vil derimot bare kunne gi undring og bekymring om temperaturen ikke oppfører seg som man forventer)
 
Men.... åååååhåhhhhhhhh som jeg håper på edn postivt test (eller tre) på onsdag!
 
Tusen takk for meldingene deres *Babysyk*, *tulla*, Apple og Majavennen[:)][:)][:)]
 
Setter uendelig stor pris på besøk av dere i dagboka mi[:D]
 
ORIGINAL: *Stella*

Krysser fingrene for en positiv test, og DA slutter du å tempe, ikke sant? (temping videre etter oppnått graviditet har jo ingen nytteverdi i forhold til å finne ut av EL/graviditet, og vil derimot bare kunne gi undring og bekymring om temperaturen ikke oppfører seg som man forventer)

Men.... åååååhåhhhhhhhh som jeg håper på edn postivt test (eller tre) på onsdag!

 
Klart jeg slutter å tempe da, det kan jeg virkelig love deg[:D][:D]
 
Vi er jo 3 "prøverørere..." som skal teste til onsdag, så jeg håper også at alle sammen får en positiv test[:)]  Klovnen testet forresten positivt i går, så da er det meg og hegemw igjen.....
 
Kryss fingrene kjempehardt for oss *Stella*[;)][;)][;)]
 
 
Dag  1 - 11.10 - første time i Porsgrunn..[:)] 
Dag  2 - 12.10 -
Dag  3 - 13.10 - pergotime
Dag  4 - 14.10 - pergotime 
Dag  5 - 15.10 - pergotime
Dag  6 - 16.10 - pergotime
Dag  7 - 17.10 - pergotime + puregon-sprøyte ...var helt forferdelig å sette sprøyta, ble skikkelig uggen....[:o][&o][:o][&o] Fryktelig pysete kanskje....[8|]                        
Dag  8 - 18.10 -                       puregon-sprøyte...gikk mye bedre med sprøyta i dag, ble ikke uvell etterpå slik jeg gjorde i går.... Skal se jeg begynner å venne meg til dette her....[;)]
Dag  9 - 19.10 -                       puregon-sprøyte + UL-kontroll
Dag 10 - 20.10 -          pregnyl-sprøyte
Dag 11 - 21.10 -
Dag 12 - 22.10 -   EGG-UTTAK[:)] ...fikk bare ut 2 egg........
Dag 13 - 23.10 -
Dag 14 - 24.10 -   INNSETTING........i dag ble GULL-EGGET satt inn, og jeg er blitt en ruger....[:)][:)][:)]
Dag 15 - 25.10 -...en rar følelse å tenke på at det er en liten spire der inne.... Håper den klorer seg fast i 9 mnd..[;)] Litt murring i magen i dag, merker at jeg har vært i gjennom et eller anna....
Dag 16 - 26.10 -...3. rugedag[;)] Helt uoverkommelig å tenke på at det er 11 dager til jeg kan teste, det virker jo som en evighet..... Murrer litt i korsryggen i dag, og er like oppblåst i magen som jeg har vært siden før uthenting.... Sikkert helt normalt vil jeg tro...[;)]
Dag 17 - 27.10 -...37,1...Skal prøve å tempe framover nå, for å se hvordan tempen er i forhold til hvordan den har vært de andre syklusene. Høy nå i alle fall....[:)]
Dag 18 - 28.10 -...37,1...Sover litt dårlig om natta, for jeg har mye vondt i korsryggen... VELDIG oppblåst i magen, så mye at jeg faktisk ser gravid ut for dem som ikke har sett meg på en stund....[;)] Like greit å holde seg hjemme.....[:)][:)] Fri i morra, så jeg skal bare slappe av og kose meg......Deilig[;)][;)]
Dag 19 - 29.10 -...37,1...Utrolig stabil temp i alle fall[:)] Sovet bedre i natt, ryggen er ikke så vond, men jeg er fremdeles like oppblåst i magen..... 9 dager igjen til temping[:)][:)][:)]
Dag 20 - 30.10 -...37,1...
Dag 21 - 31.10 -...37,2...Litt opp, men det gjør jo ikke noe...[;)][:)] Magen er fremdeles veldig oppblåst, og jeg tørster noe vanvittig hele dagen,. Drikker masse pga det, så det er nok derfor jeg flyr så mye på do ja, så da er det jo ikke noe tegn det heller..... hmmm.... Kunne jeg bare blitt litt kvalm, eller fått litt ømme pupper, men nei da... Men, jeg er fremdeles opptimist...[:D][:D]
Dag 22 - 01.11 -...37,2...Murringer i magen, spesielt venstre side. Har aldri hatt så jevn høy temp i syklusen min noen gang på de 7 pp jeg har tempet, så det må jo være positivt vel...[:)]
Dag 23 - 02.11 -...Tempet ikke i dag, for jeg våknet 3 timer før vanlig tid, så da var det jo ingen vits i... Bare 5 dager til testing i dag, og jeg er kjempespent[;)] Fremdeles murringer i magen, men ellers ingen spesielle tegn....
Dag 24 - 03.11 -...37,2...Heldigvis har jeg fremdeles en jevn temp... Men, ikke noen tegn på at jeg skal være gravid, heller ingen tegn på at TR er i ferd med å dukke opp. Humøret svinger noe helt sinnsykt, men tror jeg skylles alle hormonene jeg har putta i meg[:'(][:'(] 4 dager igjen til testing.....[;)][:o][;)][8|]
Dag 25 - 04.11 -...37,2...3 dager igjen, dette er skikkelig langpining spør dere meg.....[:o][:o]
Dag 26 - 05.11 -...37,2...fortsetter å tempe jeg, selv om det kanskje ikke har noe for seg, pga progresteronen jeg går på nå.... 2 dager igjen, og dette er superspennende[:)][:)]
Dag 27 - 06.11 -
Dag 28 - 07.11 - forhåpentlig positiv test[:)][:)][:)]
 
Denne mnd SKAL det gå bra, og da blir terminen 19.juli..
 
 
Har fingrene så hardt krysset som jeg bare klarer. I alle fall mentalt (det er så vanskelig å skrive med kryssede fingre...)
 
Dette er nesten altfor spennende!!! Krysser fingrene for deg Lille, dette må gå bra!! [:)]
 
ja nå krysser vi fingrene, bare 2 dager igjen, kjenner du noe?
hos meg er det murringer, men tr har enda ikke kommet, så håper hun holder seg langt unna
 
Spenningen er til å ta og føle på. Og dagene snirker seg avsted. Snart er mandagen omme. Da er det bare tirsdagen igjen, så er det onsdag!
 
ååå krysser fingrene for deg . på onsdag skal du fortelle oss gode nyheter[:D]
 
Back
Topp