Rullepølsa
Forelsket i forumet
10+1 Idag, føler meg mer gravid enn noen gang.. Skulle tatt abort, men mifegyne virket ikke - fikk motsatt effekt føler jeg.. Mer kvalme, mer toalett besøk og ukontrollert kvalme og ja.. Mønsj, veldig mye Mønsj.. Har gått opp 3-4 kg siden ja.. Men det gjør ikle noe, da jeg jobber aktivt hver dag ( eller ikke da D er lite å gjøre om dagen så blir mye cola drikking, is te, vann.. Spesielt fra springen på badet! Herregud så glad jeg egentlig er at det gikk bra likevel, så håper at lille klarer seg videre- og blir frisk og rask liten krabat.. Mitt tredje svangerskap, men fortsatt like spesielt og unikt- kan ikke beskrive ( jo, egentlig ), men for en unik følelse det er... Man kan si hva man vil når man er så tidlig på vei, men jeg elsker å kose mage.... Kose masse, morgen, som lveld - alt handler om bebi, svangerskap og ja. Min samboer er sikkert sliten i øra, og sliten mentalt - næging, grining, sinne, latter- ja, ustabilt.. Fikk D for meg at i går skulle jeg ha jordbær så gikk en kurv da, isen til samboer har blitt borte på en snodig måte - hvil i fred frozen yoghurt, potetgull, biff, popcorn, frukt...! Jeg elsker mat simpelt og greit- pizza spesielt... Joda... Livet er godt, men sliter litt med å håndtere alle følelser.. Ingen dag er lik, og søvn, er lik psyko drømmer - gravid drømmer som dr helt psyko! Flying på do hele tida, slitsomt... Men men, bare 8 måneder to go!
Er ikke langt på vei, men litt syns:
Er ikke langt på vei, men litt syns: