Sia
Forelsket i forumet
Så spennende! [emoji7] Nedtelling hjelper mye, syns hvertfall jeg.
Ja det hjelper veldig på[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! [emoji7] Nedtelling hjelper mye, syns hvertfall jeg.
Nå er du halvveis til 12 uker, HURRA! [emoji3][emoji173]6+0[emoji173]️
Ny svangerskapsuke + Fredag = Godt humør[emoji2]
Ha en fin dag, dere!
Nå er du halvveis til 12 uker, HURRA! [emoji3][emoji173]
Så herlig! [emoji1]
Uff! [emoji85] har hatt noen slike kvelder/netter selv, og eneste som har hjulpet meg er sånne armbånd mot reisesyke fra apoteket. De er fantastiske! [emoji7] håper du slipper unna kvalmen så godt som du kan!Æsj da, jeg blir bare kvalmere..[emoji853] Det kommer i bølger og når det er på en topp så prøver jeg bevisst å roe meg ned og puste rolig. Jeg som trodde jeg slapp unna.. Kjennes likt ut som å ha spist alt for mye, eller når en våkner fyllesyk og spiser men du må stoppe fordi du blir for kvalm..
Uff! [emoji85] har hatt noen slike kvelder/netter selv, og eneste som har hjulpet meg er sånne armbånd mot reisesyke fra apoteket. De er fantastiske! [emoji7] håper du slipper unna kvalmen så godt som du kan!
Går det bra med deg? [emoji173]️
Håper det går bedre med deg i morgen [emoji173]️ Er mye tanker om dagen her også, men det er nok en del av prosessen vil jeg tro. Det er mye vi skal lære og forholde oss til. Sender over en god klem [emoji173]️Takk som spør[emoji173]️Går litt så som så, men er nok kun dagen håper jeg.. Mye tanker og hormoner.
Håper det går bedre med deg i morgen [emoji173]️ Er mye tanker om dagen her også, men det er nok en del av prosessen vil jeg tro. Det er mye vi skal lære og forholde oss til. Sender over en god klem [emoji173]️
Heiblitt noen dager siden jeg har skrevet igjen nå. Er ganske tungt om dagen men det går Ok . Og baby i magen holder seg fortsatt der️
Så hærlig å få vært på svangerskapskontroll. Synes alltid den første kontrollen er så spennende selv om jeg selv har gjort det noen ganger nå
Så kjekt å bli satt frem daover 7 uker du nå joher går det unna
Ønsker deg en fin dag videre️ og god helg
8+4.
En stund siden sist nå, og det er rett og slett kun fordi det er noe tull med brukeren min, jeg får ikke logget inn med mindre jeg bytter passor (hver gang) og appen kommer jeg meg ikke inn på uansett. Har sendt Mail til kundeseverice og de sier problemet er løst, men det er det ikke. Har sendt en Mail til nå så får tro det lar seg fikse.. Hvis ikke lager jeg snart en ny bruker, men kjipt det også da jeg har dagboken min, skjult forum osv på denne brukeren. Også har jeg hatt den en liten stund også, så kjipt å miste den isåfall :/
Eller så går der fint med meg, begynner å se litt stor ut over livmora, det buler mer ut der nede og er hardere, har murringer til tider, utrolig sliten, småkvalm og vondt i hodet.
Også er det kun 18 dager til TUL nå, og da er det heller ikke lenge til uke 12!