Lille spiren i magen❤️

Nei det er jo klart at ting kan jo skje så tidlig i svangerskapet. Men det er absolutt lov å glede seg også[emoji173]️ men forstår at for deg som har opplevd SA så blir dere nok litt ekstra nervøse.
Synes du skal ta det opp med legen. Du bør jo få litt tettere oppfølging [emoji5]
Men dette går kjempebra[emoji173]️[emoji1348] du har noe lite i magen som vokser og dere skal bli foreldre [emoji173]️
Mannen din høres jo helt hærlig ut [emoji5][emoji5][emoji178]
Du får be han ta godt vare på sin gravide kone/frue/kjæreste[emoji16] [emoji173]️

Godt at du er i god form. Må det fortsette hele svangerskapet[emoji106][emoji3]
Forstår det ikke var noe særlig det som skjedde da du var på tur..
Bra det bare var utflod. Mye skjer i magen ja, så det er normalt å kjenne kroppen jobber litt.
Merker det her og..
Var på butikken istad , men måtte stoppe opp for jeg fikk plutselig vondt i magen. Det ga seg litt.. så kjente jeg det rant noe ut og.. tenkte blod med engang.. huff så ekkelt det var.. ble så stressa! skynda oss hjem..
Alt var bra heldigvis . Bare utflod her og..pusta letta ut da...Litt rar i magen enda men ikke noe vondt .

Blir og litt nervøs når det allerede nå er mange på mai18 som har mista. Det er så trist å lese [emoji173]️ det er visst mer vanlig enn jeg hadde trodd.
Men man er jo bare nødt til å være positiv og håpe på det beste[emoji173]️ blir jo helt gal viss man skal gå å tenke det verste.. får bare håpe de neste ukene går fort [emoji3]

Håper du har en fin lørdagskveld og koser deg med mannen[emoji3][emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Sia
Nei det er jo klart at ting kan jo skje så tidlig i svangerskapet. Men det er absolutt lov å glede seg også[emoji173]️ men forstår at for deg som har opplevd SA så blir dere nok litt ekstra nervøse.
Synes du skal ta det opp med legen. Du bør jo få litt tettere oppfølging [emoji5]
Men dette går kjempebra[emoji173]️[emoji1348] du har noe lite i magen som vokser og dere skal bli foreldre [emoji173]️
Mannen din høres jo helt hærlig ut [emoji5][emoji5][emoji178]
Du får be han ta godt vare på sin gravide kone/frue/kjæreste[emoji16] [emoji173]️

Godt at du er i god form. Må det fortsette hele svangerskapet[emoji106][emoji3]
Forstår det ikke var noe særlig det som skjedde da du var på tur..
Bra det bare var utflod. Mye skjer i magen ja, så det er normalt å kjenne kroppen jobber litt.
Merker det her og..
Var på butikken istad , men måtte stoppe opp for jeg fikk plutselig vondt i magen. Det ga seg litt.. så kjente jeg det rant noe ut og.. tenkte blod med engang.. huff så ekkelt det var.. ble så stressa! skynda oss hjem..
Alt var bra heldigvis . Bare utflod her og..pusta letta ut da...Litt rar i magen enda men ikke noe vondt .

Blir og litt nervøs når det allerede nå er mange på mai18 som har mista. Det er så trist å lese [emoji173]️ det er visst mer vanlig enn jeg hadde trodd.
Men man er jo bare nødt til å være positiv og håpe på det beste[emoji173]️ blir jo helt gal viss man skal gå å tenke det verste.. får bare håpe de neste ukene går fort [emoji3]

Håper du har en fin lørdagskveld og koser deg med mannen[emoji3][emoji173]️

Åå du er jo bare god og snill tvers igjennom du, det merker jeg godt, tusen takk[emoji2][emoji173]️

Ble litt rørt da jeg leste setningen din "du har noe lite i magen som vokser og dere skal bli foreldre" altså ååå den tanken er sååå fin[emoji7][emoji173]️

Ja huff det er mye bekymringer altså, og jeg har tenkt til å ta det opp på første kontroll. Har googlet litt nå, og kommet frem til at jeg skal ringe å få ordnet med en jordmord og få time der til uke 12, eller aller helst før om det lar seg gjøre såklart.. Legen min er kjempesnill, men legekontoret er et stykke unna, mens det er mye kortere til jordmord, så om kjemien og alt stemmer der så blir det lettere med jordmor[emoji4]

Godt å høre at det kun var utflod hos deg også, huff den utfloden er litt av en luring[emoji12] Ja huff det er SÅ trist å lese om alle de på maigruppa som har mistet, det er så leit og urettferdig:(

Enig i at vi må være positive, dette skal gå så bra så[emoji173]️
 
Herlighet så trøtt og hormonell jeg er.. Går i svima dagen lang og småirriterer meg litt over de nærmeste, som ikke oppfører seg noe annerledes enn til vanlig, det er jo jeg som ikke helt er meg selv her[emoji12]

Ellers så har jeg hørt at mange går ut i fra BV sin gravid app da den er mest nøyaktig, og på den så ble jeg satt 4 dager tilbake[emoji31] Haha jaja men da får jeg meg heller en hyggelig overaskelse om jeg skulle bli satt frem av lege/jordmor etter hver da[emoji4]
IMG_2715.jpg

Har en god del med utflod også, sorry for litt mye info her, men det blir en våt flekk i trusa.. Men vil tro det er ganske vanlig.
 
Bra det ikke bare er jeg som er trøtt og hormonell[emoji1]
Det er bra vi er det siden vi ikke er kvalme da[emoji16] litt lettere å tro på at man faktisk er gravid med noen av de typiske gravidtegna[emoji5]
Jeg var kvalm første uka jeg fant det ut men ingenting etter det. Rart:p

Kjedelig med termin litt seinere enn du trodde, men da blir du kanskje satt litt frem etter ul[emoji1][emoji16]
Blir spennende å se[emoji3]

Utflod er helt normalt. Har det her og. Men hadde ikke trodd det skulle være så mye. Er jo nødt gå med innlegg hele tiden.[emoji54]

Håper du har hatt en bra dag[emoji3]ønsker deg en super uke[emoji3]
 
Bra det ikke bare er jeg som er trøtt og hormonell[emoji1]
Det er bra vi er det siden vi ikke er kvalme da[emoji16] litt lettere å tro på at man faktisk er gravid med noen av de typiske gravidtegna[emoji5]
Jeg var kvalm første uka jeg fant det ut men ingenting etter det. Rart:p

Kjedelig med termin litt seinere enn du trodde, men da blir du kanskje satt litt frem etter ul[emoji1][emoji16]
Blir spennende å se[emoji3]

Utflod er helt normalt. Har det her og. Men hadde ikke trodd det skulle være så mye. Er jo nødt gå med innlegg hele tiden.[emoji54]

Håper du har hatt en bra dag[emoji3]ønsker deg en super uke[emoji3]

Ja helg enig i det, er godt å kjenne noen tegn på at en er gravid, og den kvalmen der den håper jeg fortsetter å holder seg langt unna for oss begge[emoji4]

Ja kjedelg at jeg ble satt tilbake litt, men dagene går og sjansen for SA minsker, så får bare se positivt på det. Har legetime om 2 uker for Celleprøve hos fastlegen, og har tenkt til å si at eg er gravid og håper h*n rekker å snakke litt med meg om det. Ellers så har jeg bestemt meg for å bestille TUL til uke 10 ca. Blir godt å ha noe å se frem til[emoji4]

Takk, håper du også får en super uke![emoji173]️
 
Var på butikken i sta og med en gang jeg gikk inn så kjente jeg at det ble bløtt der nede, ble selvsagt kjempenervøs og prøvde å handle kjapt så jeg kunne sjekke. Kom meg hjem og så at det heldigvis kun var utflod.. Huff man blir så nervøs.. Har en del murringer i dag også, så bli litt ekstra. Ble så letta når det kun var blankt og ikke rødt[emoji2]

Andre som har mye utflod til tider? Er redd dette kommer til å skje mange flere ganger..
 
Last edited:
Var på butikken i sta og med en gang jeg gikk inn så kjente jeg at det ble bløtt der nede, ble selvsagt kjempenervøs og prøvde å handle kjapt så jeg kunne sjekke. Kom meg hjem og så at det heldigvis kun var utflod.. Huff man blir så nervøs.. Har en del murringer i dag også, så bli litt ekstra. Ble så letta når det kun var blankt og ikke rødt[emoji2]

Andre som har mye utflod til tider? Er redd dette kommer til å skje mange flere ganger..
Hadde faktisk akkurat samme opplevelse i dag, nærmest løp ut av butikken for å komme fort hjem. Heldigvis gikk det bra for oss begge. Jeg har også en del utflod til tider, så går bekymra rundt og er redd det skal skje noe [emoji4] Men vi teller en dag nærmere 12 uker!
 
Hadde faktisk akkurat samme opplevelse i dag, nærmest løp ut av butikken for å komme fort hjem. Heldigvis gikk det bra for oss begge. Jeg har også en del utflod til tider, så går bekymra rundt og er redd det skal skje noe [emoji4] Men vi teller en dag nærmere 12 uker!

Huff det er så fælt med den nervøsiteten en får, men GODT det kun var utflod hos oss begge ja![emoji173]️ Er så glad for at sjansen for at det kan gå galt synker for hver dag og 12 uker nærmer seg mer og mer. Teller ned uker og dager nå ja!
 
Huff det er så fælt med den nervøsiteten en får, men GODT det kun var utflod hos oss begge ja![emoji173]️ Er så glad for at sjansen for at det kan gå galt synker for hver dag og 12 uker nærmer seg mer og mer. Teller ned uker og dager nå ja!
Ja, veldig godt at sjansen synker for hver dag som går. Har satt på en nedtellingsapp på telefon til 12 uker er forbi [emoji1] Gleder meg til 12 uker er passert!
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: Sia
Ja, veldig godt at sjansen synker for hver dag som går. Har satt på en nedtellingsapp på telefon til 12 uker er forbi [emoji1] Gleder meg til 12 uker er passert!

Åå det var lurt, det vil jeg også! Hva heter appen?[emoji2]
 
Åå det var lurt, det vil jeg også! Hva heter appen?[emoji2]
Den heter bare Countdown, der setter du selv inn datoen den skal telle ned til [emoji4] Finnes sikkert bedre, men den har jeg alltid brukt. Legger inn en dato og bruker den som en widget på startsiden på telefon så teller den ned. (Dårlig forklart, haha)
 
  • Liker
Reactions: Sia
Den heter bare Countdown, der setter du selv inn datoen den skal telle ned til [emoji4] Finnes sikkert bedre, men den har jeg alltid brukt. Legger inn en dato og bruker den som en widget på startsiden på telefon så teller den ned. (Dårlig forklart, haha)

Neida synes det var bra forklart jeg[emoji2] Takk, da skal jeg laste ned.
 
IMG_2750.jpg

Da har jeg fikset meg nedtelling til uke 12. Blir godt å kunne se at det blir 1 dag mindre for hver dag! Tusen takk for tips LuckyH[emoji173]️
 
Vis vedlegget 232772

Da har jeg fikset meg nedtelling til uke 12. Blir godt å kunne se at det blir 1 dag mindre for hver dag! Tusen takk for tips LuckyH[emoji173]️
Herlig! [emoji4] Ja, jeg syns det er kjempe fint å se at det faktisk blir færre og færre dager når det føles ut som at tiden står stille [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Sia
Herlig! [emoji4] Ja, jeg syns det er kjempe fint å se at det faktisk blir færre og færre dager når det føles ut som at tiden står stille [emoji173]️

Ja ikke sant. Egentlig så ble jeg overasket over at det ikke var enda lenger til, så det var en positiv overaskelse å se det foran meg slik[emoji2]

Hvor mange dager har du igjen forresten?[emoji4]
 
Ja ikke sant. Egentlig så ble jeg overasket over at det ikke var enda lenger til, så det var en positiv overaskelse å se det foran meg slik[emoji2]

Hvor mange dager har du igjen forresten?[emoji4]
Det er jo helt topp [emoji1]

Har appen på å bare telle dager ikke mnd, timer osv, så jeg har igjen 38 dager til 12 fullgåtte uker [emoji1]
 
Det er jo helt topp [emoji1]

Har appen på å bare telle dager ikke mnd, timer osv, så jeg har igjen 38 dager til 12 fullgåtte uker [emoji1]

Ok da er du en del nærmere enn meg, heldig![emoji2] men dagene går og jeg får bare krysse fingrene[emoji1360]

Endret til kun dager jeg og, bedre det enn alt styret[emoji4]
 
Ok da er du en del nærmere enn meg, heldig![emoji2] men dagene går og jeg får bare krysse fingrene[emoji1360]

Endret til kun dager jeg og, bedre det enn alt styret[emoji4]
Vi får krysse fingrene for hverandre [emoji4] hvor mange dager har du igjen?
 
Back
Topp