Lille spiren i magen❤️

6+1

Føler meg uggen og kvalm i kveld (sterkeste kvelden hittil i svangerskapet) Ikke noe av mat frister og jeg er så slapp og har lite energi. Har også en del murringer.


Hilsen Klagefrøken som egentlig elsker "vondtene" fordi det er lille spiren min som gjør det[emoji7]
 
Æsj da, jeg blir bare kvalmere..[emoji853] Det kommer i bølger og når det er på en topp så prøver jeg bevisst å roe meg ned og puste rolig. Jeg som trodde jeg slapp unna.. Kjennes likt ut som å ha spist alt for mye, eller når en våkner fyllesyk og spiser men du må stoppe fordi du blir for kvalm..
 
Æsj da, jeg blir bare kvalmere..[emoji853] Det kommer i bølger og når det er på en topp så prøver jeg bevisst å roe meg ned og puste rolig. Jeg som trodde jeg slapp unna.. Kjennes likt ut som å ha spist alt for mye, eller når en våkner fyllesyk og spiser men du må stoppe fordi du blir for kvalm..
Uff! [emoji85] har hatt noen slike kvelder/netter selv, og eneste som har hjulpet meg er sånne armbånd mot reisesyke fra apoteket. De er fantastiske! [emoji7] håper du slipper unna kvalmen så godt som du kan!
 
Uff! [emoji85] har hatt noen slike kvelder/netter selv, og eneste som har hjulpet meg er sånne armbånd mot reisesyke fra apoteket. De er fantastiske! [emoji7] håper du slipper unna kvalmen så godt som du kan!

Ja jeg ser flere her inne har snakket positivt om sea bands, og om denne kvalmen blir værre og fortsetter fremover så må jeg gå til innkjøp av det jeg også. Tusen takk, håper det selv og[emoji85][emoji87]
 
Takk som spør[emoji173]️Går litt så som så, men er nok kun dagen håper jeg.. Mye tanker og hormoner.
Håper det går bedre med deg i morgen [emoji173]️ Er mye tanker om dagen her også, men det er nok en del av prosessen vil jeg tro. Det er mye vi skal lære og forholde oss til. Sender over en god klem [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Sia
Håper det går bedre med deg i morgen [emoji173]️ Er mye tanker om dagen her også, men det er nok en del av prosessen vil jeg tro. Det er mye vi skal lære og forholde oss til. Sender over en god klem [emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️ Ja det er mye vi skal lære oss og oppleve fremover nå. Og i tileg når det er første gangen for meg så tror jeg bare at kroppen reagerte sånn når det faktisk gikk litt inn for meg her om dagen. Dagene går og ting blir sikrere, og da bare fikk jeg den at "oi jeg skal faktisk bli mamma, JEG mamma!?"..
 
Ferdig med første svangerskapskontroll, legen min tok seg god tid og forklarte meg mye. Hun fylte ut det hun kunne på helsekortet og fikk tatt test, blodprøve, blodtrykk, klamydiaprøve og fikk veid meg. jeg synes det var en god opplevelse [emoji4]

I følge hennes skjema så satt hun termin 25, så da går jeg heller ut i fra det hun sier også endrer jeg eventuellt etter UL om det ble feil.

God helg dere!
 
Last edited:
Hei[emoji5] blitt noen dager siden jeg har skrevet igjen nå. Er ganske tungt om dagen men det går Ok . Og baby i magen holder seg fortsatt der[emoji173]️

Så hærlig å få vært på svangerskapskontroll. Synes alltid den første kontrollen er så spennende selv om jeg selv har gjort det noen ganger nå[emoji1]

Så kjekt å bli satt frem da[emoji106] over 7 uker du nå jo[emoji2] her går det unna [emoji3][emoji3]
Ønsker deg en fin dag videre[emoji173]️ og god helg[emoji170]
 
  • Liker
Reactions: Sia
Hei
emoji5.png
blitt noen dager siden jeg har skrevet igjen nå. Er ganske tungt om dagen men det går Ok . Og baby i magen holder seg fortsatt der
emoji173.png


Så hærlig å få vært på svangerskapskontroll. Synes alltid den første kontrollen er så spennende selv om jeg selv har gjort det noen ganger nå
emoji1.png


Så kjekt å bli satt frem da
emoji106.png
over 7 uker du nå jo
emoji2.png
her går det unna
emoji3.png
emoji3.png

Ønsker deg en fin dag videre
emoji173.png
️ og god helg
emoji170.png


❤️
 
8+4.

En stund siden sist nå, og det er rett og slett kun fordi det er noe tull med brukeren min, jeg får ikke logget inn med mindre jeg bytter passor (hver gang) og appen kommer jeg meg ikke inn på uansett. Har sendt Mail til kundeseverice og de sier problemet er løst, men det er det ikke. Har sendt en Mail til nå så får tro det lar seg fikse.. Hvis ikke lager jeg snart en ny bruker, men kjipt det også da jeg har dagboken min, skjult forum osv på denne brukeren. Også har jeg hatt den en liten stund også, så kjipt å miste den isåfall :/

Eller så går der fint med meg, begynner å se litt stor ut over livmora, det buler mer ut der nede og er hardere, har murringer til tider, utrolig sliten, småkvalm og vondt i hodet.

Også er det kun 18 dager til TUL nå, og da er det heller ikke lenge til uke 12! :Heartred:Heartred:Heartred
 
8+4.

En stund siden sist nå, og det er rett og slett kun fordi det er noe tull med brukeren min, jeg får ikke logget inn med mindre jeg bytter passor (hver gang) og appen kommer jeg meg ikke inn på uansett. Har sendt Mail til kundeseverice og de sier problemet er løst, men det er det ikke. Har sendt en Mail til nå så får tro det lar seg fikse.. Hvis ikke lager jeg snart en ny bruker, men kjipt det også da jeg har dagboken min, skjult forum osv på denne brukeren. Også har jeg hatt den en liten stund også, så kjipt å miste den isåfall :/

Eller så går der fint med meg, begynner å se litt stor ut over livmora, det buler mer ut der nede og er hardere, har murringer til tider, utrolig sliten, småkvalm og vondt i hodet.

Også er det kun 18 dager til TUL nå, og da er det heller ikke lenge til uke 12! :Heartred:Heartred:Heartred

Så kjekt å høre at alt er bra med deg :) Håper allmennformen kommer seg raskt.
Hvordan føles det at det begynner å synes litt? Ser for meg at det er en helt fantastisk følelse :D
 
Back
Topp