Lille prøvedagboken

Er altfor mett etter altfor mye mat. Gubben er på trening, og jeg ligger som et slakt på sofaen. Hvis jeg har 28 dagers syklus, så har jeg EL i morgen. Noe som jeg påpekte for samboeren før han forsvant ut døren. Han kommer seg nok ikke unna i kveld heller [;)] Og aller helst må det bli litt i morgen også! Jeg reiser bort i helgen, så må gjøre så mye vi kan før det [;)] Jeg føler vel egentlig ikke at det klaffer denne måneden. Vet ikke hvorfor, men har en sånn følelse. Skal jo ikke være negativ, men er nå bare en følelse [8|]
 
Tja, har vel egentlig ikke helt troa på at det klaffer denne måneden. Har ikke hatt noen tegn på EL, bortsett fra litt mensliggnende smerter i det siste. Har mye hvit utflod. Må bruke truseinnlegg. Men ingen kløe, så er nok ikke soppinfeksjon. Har liksom på følelsen at det ikke blir noe denne måneden. Håper egentlig på mensen neste uke, så jeg ser hvordan syklusen ligger an.
Jeg har hatt mye smerter i korsryggen i det siste, men magen er helt på styr. Masse luft og treg, så kan jo være derfor. Kjennes ut som menssmerter, men kan bare være lureri [;)]
 
Isj...gjør så vondt nedentil! Har en brennende smerte i eggstokk område. Var plaget med masse utflod noen dager. Jeg kjente at det kom! Men nå er det null utflod [8|] Har vært ganske oppblåst i noen dager, men tror vel det er stress... Håper smertene gir seg snart, og at jeg slipper å gå med kulemage i helgen. Møkk lei av å ha vondt i magen [:'(] Begynte å ta noen melkesyre tabletter i går, så kanskje det tar knekken på det. Problem mage delux....
Er bare en uke til IKM, eller..."kanskje Ikm" Vi får se. Godt det er helg! Slappe av [:D]
 
Ja...i går valgte jeg å ta en test siden mensen ikke har vist seg. Jeg satt på do i egne tanker og drømte meg litt bort. Så tittet jeg litt skjevt bort på den, og så for meg at den var hvit. Den var ikke det....jeg så en strek!! Rettere sagt to streker!!! [;)] Den var svak, men jeg så den med en gang. Trengte ikke vende eller ta den opp mot lyset. Jeg kjente hjertet banket hardt. Jeg begynte å skjelve, hjertet banket og jeg ble fryktelig kvalm. Den gleden jeg skulle føle var ikke helt der, egentlig. Men tror det rett og slett er fordi jeg er så usikker. Jeg tør ikke ta sjansen på at jeg er gravid enda, selv om testen viser det. Jeg tør fremdeles ikke tro det. Tok en i dag tidlig, og streken var litt svakere, men den var der. Jeg må kjøpe meg en digital før jeg tar helt sjansen på å juble. Vet ikke om jeg klarer å juble før det har gått et par uker. Puh....er jeg klarer ikke konsentrere meg om noenting...er nervøs, glad alt på en gang! [:D]
 
Back
Topp