Lille prøvedagboken

Testen var selvfølgelig negativ i går, men det overrasket meg jo ikke.
Ble selvfølgelig altfor mye drikke i går, og vi klarte ikke å holde oss unna hverandre. Da vi kom hjem var det rett til sengs Det ble til og med morgensex! Som fortjent ble jeg jo fryktelig sår...at jeg aldri lærer....

I morgen er forventet TR, hvis pille syklusen følges. Men igjen...har jo ikke peiling.... [:)]
 
Fy for en dag... Har ikke hatt energi til noenting. Øynene svir, og jeg har virkelig problemer med å følge med på hva kunder sier. Plutselig blir jeg svimmel, og må ut å trekke frisk luft. Var skummelt å kjøre hjemover. Kvalmen lå i halsen, og følte på en måte at jeg var helt utenfor meg selv. Klarte virkelig ikke å følge med i trafikken. Skummelt! [:o] Får nok altfor lite søvn om dagen, så i dag skal jeg legge meg tidlig.
Ingen tegn til mensen i dag. Har ikke menssmerter en gang. Venter noen dager til før jeg tester, men har ingen forventninger. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Får håpe jeg er litt mer positiv i morgen [;)] Fikk da litt mer energi etter en god treningsøkt, men svimmelheten kom kastet over meg flere ganger. Sukk... Sliten.
 
Har super menssmerter i dag, så nå er jeg sikker på at den kommer. Den pleier alltid å komme på kvelden, eller i løpet av natta. Blæ... Men da har jeg hvertfall ganske normal syklus, og kan endelig begynne å regne på den!
 
Åh, jeg blir gal!! Ingen mens i dag heller. Tok en test i dag tidlig. Negativ. Selv om jeg sa til meg selv før jeg testet, ikke bli skuffet, ble jeg skuffet. Jeg ble faktisk deppa. Hvorfor? Vi har jo akkurat begynt... Satt med følelsen av at jeg aldri blir gravid... Føler meg egoistisk som i det hele tatt tenker det etter bare en måned! Det værste er egentlig usikkerheten. Jeg vet ikke når mensen kommer eller om den har tenkt til å komme i det hele tatt. Kanskje det tar flere måneder før den har tenkt til å komme. Så forvirrer jeg meg med tanker om at jeg hadde jo EL slim, med blod til og med. Men var det egentlig EL slim? Da ville vel mensen vært her nå? Det er jo to uker siden jeg trodde jeg hadde EL, om ikke mer.
Så er det disse stikkingene nedentil. Like ved lysken. Det drar og dytter, stråler nedover. Så tenker jeg; jo, jeg er gravid. Det er jo et tegn! Men jeg er jo ikke det... Så hvorfor må jeg innbille meg det? I dag tidlig klarte jeg å overbevise meg om at jeg var kvalm. Selv om jeg egentlig bare var sulten. Jeg er også fryktelig trøtt og sliten hele tiden. Mangler energi. Men det sier seg jo selv når jeg legger meg kl 24, og står opp kl 06...
Huff...syte, klage. Dårlig samvittighet får jeg også for å føle det sånn...etter bare en måned...Men trenger å blåse ut litt. [:)]
 
Nei...nå gidder jeg ikke teste mer. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Jeg vet jo at jeg ikke er gravid. Men nå er jeg snart tom for tester, så da får jeg tatt en pause. Samtidig vil jeg jo gjerne teste regelmessig. Kan jo ikke gå rundt gravid uten å vite det. Hver lørdag hvis TR ikke hadde kommet...kanskje?
Denne helgen skal vi bare slappe av og kose oss sammen. [:)] Deilig etter mange hektiske helger.
Nå håper jeg bare at mensen kommer snart...
 
Nå vil jeg at mensen skal komme snart... Jeg blir så usikker og stresset av å ikke vite noe. I dag har jeg hatt utrolige menslignende smerter og stikking i siden. Magen spenner seg på en måte, føles nærmest støl. Kvisene popper frem, og brystvortene er ømme. DA må jo mensen være like rundt hjørnet?
Føler at jeg har fått ny energi denne helgen. Har liggi mye på sofaen [;)] Men formen har ikke vært helt bra, så det trengtes nok. Er redd for at jeg sliter meg ut på jobben. Har vurdert å se meg om etter noe annet, men er alltid så slit med jobbsøking og nye ting som man må sette seg inn i. Så jeg får se... Om spiren hadde sitti i løpet av noen måneder nå hadde det virkelig vært fryd [:D]
 
Ingen mens i dag heller...men masse menssmerter. Argh... Nå begynner jeg å bli litt utålmodig. Samtidig vet jeg at det tok fryktelig lang tid sist jeg sluttet på pillen, 6 mnd før mens kom [:@] Men det var minipillen, så kan jo håpe denne gang. Sukk...drømme drømme. Vil så gjerne at mens skal komme nå. Det motsatte at jeg var gravid hadde jo vært bedre [;)] men jeg føler det bare ikke på meg.
Jobb, trening og valg i dag. Bestemte meg på målstreken [;)] som jeg alltid gjør egentlig. Men som samboeren min sa; du strøyk hvertfall ikke!
 
Er så godterisyk! Er alene på jobb, og har veldig lyst til å fly over til kiosken og kjøpe en sjokolade. Men skal være sterk! Er bare en måned til vi drar til syden, så skal ha av de siste to kiloene på den tid...sukk, men er så glad i mat.
Er fremdeles plaget av menssmerter og stikking. Ingen mens har vist seg, men har hatt fryktelig mye utflod i dag. Helt hvit.
 
Er det mulig å være i mer dårlig humør?? [:@] Blir helt redd meg selv. Har ikke lunte for tiden... Tok meg selv i å bli oppriktig sint på en bil som kjørte tregt på vei til jobb i dag. Det var nesten så jeg sto på tuta. Enda han lå jo i fartsgrensa i det minste... Samboeren min jobbet MYE overtid denne uken, og da blir jeg sint på ham også. vil jo ikke bli det [:(] Han er jo bare snill.... Angrer hver gang jeg har sagt noe slemt til ham. Huff... Har ikke hatt sex hele uka heller...sukk.
I tillegg er jeg super negativ. Alt er dritt, og alt blir dritt. Sånn er det bare. Ah! Vil ha mens, NÅ!

Menssmertene kommer og går, helt uten mål og mening. Løper på do, men ingenting. I morgen er det heldigvis torsdag, og da er det snart helg. Ukene bare suser forbi. Både godt, og stressende. Rekker jo ingenting. Kan vel skylde på at jeg er lat [;)] Ble nødt til å kjøpe meg mørk sjokolade i går, for å holde sukkersuget nede. Hvertfall litt sunt da [;)]

Tror jeg tester på fredag. Bare for å være sikker. Skal bort i helgen, så blir nok litt vindrikking. Det er siste testen, og vet ikke om jeg skal kjøpe fler. Klarer jo ikke holde meg unna [;)] Samtidig er det kjekt å ha, nå som jeg ikke vet hvor jeg er i syklusen lenger. Man kan jo aldri vite...eller?
I kveld skal jeg hvertfall overfalle mannen min i senga! Kanskje humøret blir litt bedre også [;)]
 
Nå er jeg helt sikker på at mensen kommer. Har så menssmerter at fy! Føler det på hele meg. Gjør vondt fra hofta, rundt ved korsryggen og helt ned til knærne. Føler meg oppblåst, og har gått opp et par kilo. Krysse fingre! Trodde aldri jeg skulle bli glad for å få mensen....men nå skal det jammen meg bli godt å bli ferdig med det.
Kjæresten min var så søt i går. Han sa at vi var nødt til å ha sex hver dag fremover så jeg ble gravid fortest mulig. Hehe, vi vet jo begge at vi aldri får til det, men liker at han også tenker på det. At det ikke er bare meg som flyr rundt og tenker baby konstant [:)]
Nei, nå er jeg nødt til å begynne å jobbe. Masse å gjøre i dag!
 
Ja, ja...da ser det ut som om det blir en pause på prøvingen på ubestemt tid. Dessverre [:(] Mye kluss med kontrakter og greier ang ny jobb, og tar rett og slett ikke sjansen på å bli gravid før alt er i orden. Ser ut som en et års kontrakt i første omgang, og da passer det dårlig å bli gravid.
Er ganske lei meg nå...og håper virkelig at ting vil ordne seg. Men på grunn av usikkerheten har vi valgt å vente. Da blir dagboken liggende en stund...til jeg plutselig dukker opp igjen. Huff...jeg blir så deprimert av dette. [:(] Men er nødt til å tenke på fremtiden og hvordan livet vil bli videre.
Vurderte en stund å bare bli der jeg er, som jo er trygt og stabilt, men det er ikke sikkert jeg får denne sjansen igjen så da må jeg bare gripe den.
Håper jeg kommer tilbake om ikke så altfor lenge!
 
Da spratt jeg tilbake igjen da gitt [;)] Tok ikke lange tiden [:D] Sånn går det når man sitter og sutrer før man egentlig vet hva som skjer... Og i går kom mensen! Jeg ble så lettet. Da begynner kroppen og ordne seg igjen. Og endelig slipper jeg å ha vondt hver eneste dag fremover!! Selv om det gjør innmari vondt akkurat nå, og blør noe så innmari. Håper på at den ikke har tenkt å vare så lenge...
Blir nok en slapp helg dette her. Om været holder seg blir det mange gode turer med hunden [:)]
 
Hei du lille 84! Har ikke opprettet min egen prøvedagbok enda, men kikker litt innom andres, håper det er greit! Hvorfor skal du ikke prøve lenger da? Har du ikke sikker jobb? Selv jobber jeg fast 50 % men jeg tar så mye ekstravakter hver måned at lønna tilsvarer en 100 prosent stilling. Men i følge NAV får man betalt fødselspenger for det man jobber, ikke det man er ansatt for. Håper du ar en sjekk der før du bestemer deg helt. Jeg hørte også at man får full permisjon med full lønn så lenge man har jobbet de siste 6 månedene..

Slutter på ppiller idag jeg, og er usikker på hvor lang tid det tar før man får eggløsning...Skal man regne 14 dager fea første pillefrie dag? Får kjøpe meg noen eggløsningstester...hehe..Har begynnt å ta folsyre og omega, så er i gang iallefall...


Lykke til med prøving og jobb! :)
 
Hei hei :) Bare hyggelig at noen tar turen inn på dageboken min :)
Vi skulle egentlig slutte å prøve fordi jeg skulle bytte jobb, og dermed gikk inn i en ettårs kontrakt enn så lenge. Jeg ble litt nervøs av en så usikker fremtid i møte, ville ikke sitte høygravid og vite at om noen måneder hadde jeg ingen jobb lenger. Men nå har alt ordnet seg [:)] blir to jobber en liten periode, før jeg går over i fast 100% stilling i den andre. Har også 100% stilling nå, så er jo dobbeltsikra fremover, hehe [;)]

Huff, den eggløsnings regninga syns jeg er vanskelig. Særlig etter pilleslutt. Jeg tok siste pille 14aug. Fikk mensen torsdag forrige uke, så da var EL absolutt ikke den dagen jeg trodde jeg hadde den. Men jeg tror det er 14 dager etter første mensdag denne syklusen? Hehe, nå husker jeg det ikke. Men du får nesten bare være tålmodig og vente til mensen viser seg igjen. Eller du må prøve å teste. Jeg har ikke kjøpt EL tester enda. Vi har vel gått litt inn for at skjer det så skjer det [:)] Har ikke skjedd enda, hvem vet kanskje dere er heldige og det klaffer med en gang [:D]

Masse lykke til hvertfall! [:D]
 
Da er 1.pp på 45 dager. Selv om dette er første etter pilleslutt.
Ser ut som siste dag med Tr i dag [:)] Den har oppført seg helt normalt. Hverken for mye eller for lite, hehe. Den lurte meg litt i går da jeg ikke blødde noe på dagen, men vips var den tilbake. Håper virkelig den har gitt seg i dag!
 
Da er vi back in business!! Denne helgen skal jeg bare koooose meg! Og for en gangs skyld slutter jeg tidlig! Puh....

PP 2
24.09 - TR
25.09 - TR
26.09 - TR
27.09 - TR
28.09 - TR
29.09 - Brun utflod
30.09 - Brun utflod
01.10 - Brun utflod tidlig på dagen.
02.10 -
03.10 -
04.10 -
05.10 - Kvalm, bah.
06.10 - Super kvalm!
07.10 - Litt vondt i eggstokk området. Ellers ingen tegn til EL
08.10 - EL? Ingen tegn til EL...
09.10 - Mens lignende smerter i korsryggen, masse hvit utflod.
10.10 - Menssmerter i høyre side
11.10 -Menssmerter i høyre side
12.10 - Menssmerter i høyre side og korsryggen.
13.10 - Menssmerter i dag også. Korsryggen og nedover lårene.
14.10 - Stikkinger i høyre side. Masse utflod.
15.10 - Brennende smerter nedentil, null utflod
16.10 - Fremdeles denne brennende smerten, null utflod.

22.10 - IKM
 
Blæ...er så kvalm i dag. Tror det ble for mye godis og mat i helgen.... Fordøyelsen er helt på styr!
Bare noen dager til forhåpentligvis EL. Men er jo så vanskelig å vite! Utrolig nok gleder jeg meg til mens kommer igjen....riste på hodet den som må [;)] Liker rett og slett ikke og ikke vite når den kommer, og hvor lange disse syklusene er! Men satser på at det er enda tre uker til den tusler innom da, hehe. Og om den ikke vil komme i det hele tatt av andre grunner, er det greit det også [;)]
 
Back
Topp