Lille Nils ble født 10 uker for tidlig seint i går kveld..

Så kjempe fint bilde av dere emoticon
 
Så fantastisk nydelig han er da!!! Helt utrolig hvor "ferdige" de er nå altså, betryggende å høre fra dere;-) Kos dere videre med lille (nysgjerrige) Nils!
 
Gratulerer så mye med lille prins Nils! Han er helt fantastisk nydelig! Ble litt våt i øyekroken når jeg så bildet :)  Godt å lese at det etter forhåldene går så bra! Gleder meg til videre oppdatering :) God klem
 


blida skrev:


lykkebo skrev:
Litt usikker på om jeg har gratulert dere???!!!. Siden jeg tviler,så sier jeg: Gratulerer så mye me lille Nils. Godt å høre at den lille god gutten har det fint tross omstendighetene. Har tenkt masse på dere og hadde faktisk tenkt å spør om noen hadde hørt noe fra dere.
Kos dere videre.

klemmeremoticon


Tusen takk for omtanke! Bare å gratulere i vei! hehe :o) Det har vært en hektisk uke, men nå føler vi at vi er inne i sykehusrutiner og ikke minst oversikt over Nils sin tilstand. Vi er utrolig glade for at dette gikk så bra som det gjorde! Nå er det egentlig bare å vente på at han skal bli stor nok til å kunne reise hjem. De øker stadig på mat, og Nils ser ut til å fordøye det fint. Han har lagt på seg 300 gram den første uka og det er kjempe bra! :o) Selv føler jeg meg som en Melkeku, siden jeg må pumpe meg hver tredje time, melk har jeg heldigvis nok av og det er heller ingen selvfølge har jeg skjønt! :o)

Jeg tror og håper at ukene går fort framover. Det aller siste vi skal igjennom er å få han til å spise selv, det er umulig å si hvordan går, men det er det som avgjør når vi kan ta han med hjem.. Har snakket med andre mødre i samme situasjon og hører at noen sliter med det i flere uker, mens andre får det til nesten med en gang.. Så det er bare å vente i spenning :o)



Her er vi! Nils akkurat en uke gammel på dette bilde.. <3


Åh for ein fin liten skapning :-)
 
Gratulerer så masse :)
 
Gratulerer med en kjempe fin liten gutt:)
 
Kjære deg så nydelig han er <3 å som du skriver, tenk at de fleste av oss her inne har en slik en i magen, så perfekt allerede :) herlig masse hår, godt å høre han er sterkk og legger på seg, å at han protesterer når han mener han må det, skjønner godt det er fint å høre protester også, når det hele gikk litt raskere enn planlagt

Fortsett å oppdater oss!
Masse lykke til videre med skjønne Nils <3
 



Nå er Nils 6 uker gammel og vi er endelig hjemme fra sykehuset.. :D Han er bare helt fantastisk! Spiser bra og legger bare på seg...
 
For en nydelig liten gutt!!! Tenk at her går vi med slike små i magen og lille nils har det så fint på utsiden av magen:) Er så glad på deres veigne at dere har fått en slik en nydelig gutt
 
Ja det har vært noen lange uker kan du si.. :o) All takk går til alle gode hjelpere på nyfødt intensiven på sykehuset i telemark.. De er virkelig noen hverdagshelter! Men den største helten av alle er Nils! hehe, makan til pågangsmot han har vist :) Fra å komme ut til verden med lunger som var i ferd med å kolapse, til å sitte her i dag som en hvilken som helst sunn og frisk gutt.. :o) Han er bare helt fantastisk!! :D
 
Så nydelig han er!!emoticon Hvor stor er han blitt nå??
 


Kluten skrev:
Så nydelig han er!!emoticon Hvor stor er han blitt nå??


Nå er han 6 uker gammel (skulle vært i 36. svangerskapsuke) Han veier 2700 gram og er 47 cm lang.. ;o) Lille knøtte... Og tenk at jeg var redd for å ta i nyfødte termin babyer før! hehehehe, de er jo STORE i forhold til hva min Nils var med sine fyrstikk legger! hehehe.

Ønsker dere alle masse lykke til! Nermer seg termin nå! :D
 
Å så fantastisk :-) Kos dåke masse, og nyt tiden!!!! :-)
 
Søte lille Nils *smelt*. Så bra dere har kommet hjem. Kos dere.
 
For en herlig liten skatt med bollekinn, kjenner jeg gleder meg emoticon
 
Så herlig liten gutt :o) Kjempe flott at det går så bra med han!! Kose dere masse hjemme 
 
Back
Topp