Lille Nils ble født 10 uker for tidlig seint i går kveld..

Gratulerer så mye!! :o)
Godt at alt står bra til.
 
hehe, takk for alle gratulasjoner! :o) En ting jeg ser jeg har skrevet feil, er at han ble født 22.55, ikke 10.55.. hehe...

Alt går fortsatt veldig bra! Bitte lille Nils, som egentlig ikke er så veldig liten, trenger ikke så mye oksigen lengre, siden han alt nå er flinkere til å puste selv. Han er også blitt flink til å regulere kroppstemeraturen sin selv, så kuvøse temperaturen blir stadig satt litt ned.. :o) I ettermiddag skal jeg få lov til å ha han på brystet for første gang og det gleder meg meg til!!

Nå er jeg ganske sliten, så tenkte å sove litt, før vi prøver å få opp melkeproduksjonen min. Så langt får Nils donor melk fra snille mødre som har for mye melk til overs.. :o)
 
Gratulerer så mye og masse lykke til! Han var jo relativt stor til å komme 10 uker før tiden?! :-)
 
En gutt som hadde det litt travelt ja. Gratulerer så masse med prinsen!! :))
 
...og der var den lille fødselshistoren som jeg sport etter i en annen tråd :-)

Gratulerer enn en gang og håper han utvikler seg fint og at dere ikke trenger stanne alt for lenge på sykehuset!
 


InisNaGall skrev:
Gratulerer så mye og masse lykke til! Han var jo relativt stor til å komme 10 uker før tiden?! :-)


Ja, han var større enn normalt til å være 30 uker.. hehe. Heldigvis, for det gav han et mye bedre utgangspunkt som nyinnbygger i denne verden her. :o) Han er en sterk liten gutt!

Vekt: 1745 gram
Lengre: 34 cm
 
Gratulerer med gutten. Håper hele familien har det bra :)
 
Gratulerer Så godt å høre at allt står bra til :)
 
Gratulerer så mye med gutten deres! Håper alt står bra til :)
 
Gratulerer kjempe masse med prinsen din! 

Må innrømme jeg skvatt litt - fødsel?! nå?! wæææ....så for meg en baby på 500 gram, har ikke gått opp for meg at vi alle er kommet betydelig mye lengre på vei i svangerskapet enn som så :p 

Bra alt står fint til med både deg og sterke, travle gutten din 
 
Gratulerer så masse. Bra alt står bra til etter forholdene og at Nils er i såpass bra form. Lykke til som nybakt mamma fremover:)
 
Gratulerer så mye med sterke lille gutten deres :)
 
Åh :) Gratulerer så masse med den sterke, lille prinsen din! :D Håper alt står bra til videre og lykke til i tiden fremover =)
 
Gratulerer
 
Gratulerer masse med den lille gutten:) Lykke til videre med alt dere skal gjennom. Det er ikke bare bare å komme til verden så altfor tidlig. Ikke glem deg selv oppi alt, du har sikkert mange følelser som må bearbeides så ikke du plutselig møter veggen. Kos deg med sønnen din, å være mamma er fantastisk<3
 
Gratulerer så mye!!! Nå gikk det opp for meg at fødselen faktisk nærmer seg. Håper dere får en fin tid!
 
gratulere så masse:) så bra at alt står bra til :) og jeg synes han var en stor gutt jeg da :)
 
Gratulerer så mye, godt at det står bra til:) lykke til med den lille..
 


NoClue skrev:
Gratulerer!! Sender mange gode tanker til deg og dere, dette går bra!:) Snakk om å bli tatt på sengen!


 
Gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp