Lille Nils ble født 10 uker for tidlig seint i går kveld..

Gratulere så masse med den lille prinsen :)
 
oioi!! babyen i magen min er jo ei uke eldre enn din jo:-D gratulere så mye, liten tøffing ditta<3<3
(ser at jeg ikke har fått fikset tickeren min, har termin 24 des, så snart 32 uker på vei:-) )
 
WoW! Har ikke vært så mye her inne i det siste, fikk litt "sjokk" da jeg så noen hadde født alt...
Gratulere så masse med lille Nils! :)
Godt å høre at det går bra, er nok en sterk liten tøffing det der!
Kos dere med den lille prinsen <3
 
Gratulerer så mye! Håper alt står bra med han lille gutten og at han vokser seg stor!
 


Halaine89 skrev:
Gratulerer kjempe masse med prinsen din! 

Må innrømme jeg skvatt litt - fødsel?! nå?! wæææ....så for meg en baby på 500 gram, har ikke gått opp for meg at vi alle er kommet betydelig mye lengre på vei i svangerskapet enn som så :p 

Bra alt står fint til med både deg og sterke, travle gutten din 



Hehe, wæææ var vel min første reaksjon også, vi begynner jo å nærme oss.... Syns det er litt skummelt også... :-)
 


blida skrev:
Etter å ha kjent smerter i mage og rygg hele natten i går, reiste jeg omsider til føden bare for å sjekke. Min mann og jeg lo og spøkte om "Tenk om han skulle komme ut alt i dag!" hehe. 

Da jeg kom fødeavdelingen fikk jeg vite at jeg sto i fare for å føde og kom mest sannsynlig til å føde iløpet av de neste ukene. De prøvde desperate å stoppe riene mine for å kjøpe mest mulig tid. Men Lille gutt ville ut og da var det ingen som kunne stoppe han.

Han ble født 10.53. Han er 43 cm lang og veier 1750 gram.
. <3
 
Han ble tatt rett inn til intensiv avdelingen og ligger nå i en slik varme kuvøse for å vokse og utvikle seg det han trenger..


Oyoy, snakker om kjapp liten prins, men får ta det som ett tegn på at han er sterk og trygg og vil fortsette å vokse <3 Lykke til til dere alle, og gratulerer så masse med gutten :)



 
Ei stund siden jeg har vært innpå her jeg også. Så er det noen som har født allerede! :O Lettere sjokkert :) Så bra at han var så stor og at alt går bra med han og dere :)

GRATULERER SÅ MYE MED LILLE NILS

Kos dere masse i tida framover! :D
 
Gratulerer så mye
 
Hei hei igjen!

Takk for alle hilsner til oss. Nils er nå 1 uke gammel og vi begynner å lande litt nå.. :o) Han har liggi med massevis av ledninger og c-pap i nesa. Men i dag tok de c-papen av, fjernet en kurve fra skjermen og tok vekk 3 av 5 pumper med medisinting fra stativet hans.. :D Så dette går virkelig etter planen.. hehe.

Han er verdens nydeligste gutt! Han har massevis av svart hår på hode, og siden han ble født så tidlig har han fortsatt litt hår på skuldrene og ryggen, så vi har begynt å kalle han for nysgjerrige Nils.. Siden han ligner på en apekatt! hehehehe. :o)

Vi er iallefall veldig stolt av han! Han er så sterk og klager sjelden, bare når vi skifter bleie på han når han helst vil sove.. :o) Men det er bare godt for mor å høre litt protest også.. :o)

Lykke til, til alle dere som fortsatt har barn i magen!

Hilsen fra Ida og Nilsemann.
 
Litt usikker på om jeg har gratulert dere???!!!. Siden jeg tviler,så sier jeg: Gratulerer så mye me lille Nils. Godt å høre at den lille god gutten har det fint tross omstendighetene. Har tenkt masse på dere og hadde faktisk tenkt å spør om noen hadde hørt noe fra dere.
Kos dere videre.

klemmeremoticon
 


lykkebo skrev:
Litt usikker på om jeg har gratulert dere???!!!. Siden jeg tviler,så sier jeg: Gratulerer så mye me lille Nils. Godt å høre at den lille god gutten har det fint tross omstendighetene. Har tenkt masse på dere og hadde faktisk tenkt å spør om noen hadde hørt noe fra dere.
Kos dere videre.

klemmeremoticon


Tusen takk for omtanke! Bare å gratulere i vei! hehe :o) Det har vært en hektisk uke, men nå føler vi at vi er inne i sykehusrutiner og ikke minst oversikt over Nils sin tilstand. Vi er utrolig glade for at dette gikk så bra som det gjorde! Nå er det egentlig bare å vente på at han skal bli stor nok til å kunne reise hjem. De øker stadig på mat, og Nils ser ut til å fordøye det fint. Han har lagt på seg 300 gram den første uka og det er kjempe bra! :o) Selv føler jeg meg som en Melkeku, siden jeg må pumpe meg hver tredje time, melk har jeg heldigvis nok av og det er heller ingen selvfølge har jeg skjønt! :o)

Jeg tror og håper at ukene går fort framover. Det aller siste vi skal igjennom er å få han til å spise selv, det er umulig å si hvordan går, men det er det som avgjør når vi kan ta han med hjem.. Har snakket med andre mødre i samme situasjon og hører at noen sliter med det i flere uker, mens andre får det til nesten med en gang.. Så det er bare å vente i spenning :o)



Her er vi! Nils akkurat en uke gammel på dette bilde.. <3
 
Så søt han er. Masse mørkt hår. Smelta totalt nå.
Godt at melka har kommet. Fortsett å oppdater oss.
emoticon Tenker på dere..
 


lykkebo skrev:
Så søt han er. Masse mørkt hår. Smelta totalt nå.
Godt at melka har kommet. Fortsett å oppdater oss.
emoticon Tenker på dere..

Er det ikke rart å tenke på at denne gutten kom ut i uke 30? hehe, du har en SÅNN en inni magen! :D Ganske utrolig at det er mulig syntes jeg.. hehehe
 
ja,det kan du godt si. Har akkurat passert uke 30. Har en følelse om at denne tulla vil ut før tia. vet ikke hvorfor???!!!.
Godt å vita at alt går bra om hun kommer nå
 
Gratulerer med Nils! Flott navn, og beundringsverdig hvor fint du tar det. Kan jeg spørre om du hadde noen tegn på at du ville føde for tidlig? Mye kynnere eller lignende?
 
Back
Topp