Lille Nils ble født 10 uker for tidlig seint i går kveld..

blida

Flørter med forumet
Etter å ha kjent smerter i mage og rygg hele natten i går, reiste jeg omsider til føden bare for å sjekke. Min mann og jeg lo og spøkte om "Tenk om han skulle komme ut alt i dag!" hehe. 

Da jeg kom fødeavdelingen fikk jeg vite at jeg sto i fare for å føde og kom mest sannsynlig til å føde iløpet av de neste ukene. De prøvde desperate å stoppe riene mine for å kjøpe mest mulig tid. Men Lille gutt ville ut og da var det ingen som kunne stoppe han.

Han ble født 10.53. Han er 43 cm lang og veier 1750 gram.
. <3
 
Han ble tatt rett inn til intensiv avdelingen og ligger nå i en slik varme kuvøse for å vokse og utvikle seg det han trenger..
 
Gratulera så mye me den lille sterke gode gutten din :o)
Godt at alt står bra t!
 
Gratulerer!! Sender mange gode tanker til deg og dere, dette går bra!:) Snakk om å bli tatt på sengen!
 
Gratulere så veldig, veldig mye :-) Fint at alt er bra med dere! <3
 
Gratulere kjempe masse :D 
Håper alt er bra med dere ^^ 
 
Gratulerer så mye med lille gutten, godt at alt er bra med dere :o) 
Holde oss oppdatert :o)
 
Gratulerer så mye med den lille gutten:) Håper alt står bra til med dere:)
 
Gratulere så mye med lille Prins Nils :)
 
Gratulerer så masse med Prinsen

Godt at alt er fint med dere....
 
Gratulera sååå masse :D Godt at alt har gått bra, òg så må du holde oss oppdatert! :-)
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye!!! :-D Så goodt å høre at alt er bra med dere! Kos dere masse med lille nurket:-)
 
Gratulerer så masse!!!!

** Sladrer med moto2 **
____________________________________
** Gutt ventes 02.02.12 **
** Jente 29.11.10 **
** Gutt 31.10.06 **
 
Gratulere så masse :)) godt at alt står bra til :))
 
Godt å høre at alt står bra til med dere. Jeg fødte også min sønn 10 uker for tidlig, men han veide bare 840 gram og det var fare for livet hans. I dag er Leon snart 3 år og verdens fineste lille gutt. 
Jeg ønsker dere masse lykke til og gratulerer så mye med sønnen deres.
 
Gratulerer så masse med Nils og godt å høre det er bra med dere. Kos dere og nytt tiden framover og ikke minst ta godt vare på hverandre.
 
oi hadde det travelt han lille gutten da. Gratulerer så mye med lille Nils:) 
 
gratulerer.. godt å høre alt er bra:):) hold oss oppdaterte da.. og håper på bilde:)
 
Gratulerer så mye med den noe utålmodige prinsen!!! ;-D
Han var jo ganske stor da i forhold til 10 uker for tidlig, og det er godt! En litt annerledes start på den nye tilværelsen for både dere og lille gutt, men det går nok bra;-)
 
Gratulerer så mye, han hadde visst dårlig tid ja ;-)
 
Back
Topp