Tihi ja ser rett å slett it som en liten bamsemums <3Så herlig, en liten bamsemums![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi ja ser rett å slett it som en liten bamsemums <3Så herlig, en liten bamsemums![]()
Jeeeeiiigratulerer
)
her gikk og alt kjempe fint. Ble satt tilbake 2 dager så fikk ny termin 6 november
![]()
(7+2 i dag då
hjerte slo å alt såg bra ut
så nå er det 90% sjangs for at alt gikk fint sa di på sykehuset
du fikk jo kjempe bra bilde
jeg fikk et veldig dårlig, men jeg sa at det viktigste var at jeg vet at alt er ok
![]()
Åååh så herlig![]()
ingenting er bedre nei.
Sa å det til hun vi var hos for hun sa å at det var ikke mye å se. Men sa jeg trengte bare den tryggheten om at hjerte slår å at alt er braå hun var veldig fornøyd
![]()
Men vis du nå har termin den 6 er du ikke da 7+1? For jeg Har menstermin den 7 å er nå 7+0![]()
Di sa termin 6 november å eg va 7+2 sa dimen kansje di har reinet feil
skal sjekke med appen eg når eg har forandret termin
![]()
Jeg fikk begge delerHadde dere begge innvendig ul?![]()
Det er faktisk 2DÅhhh for et NYDELIG bilde <3 er det 3/4D?
4D = video![]()
Det er faktisk 2Dvar enormt heldig med det bildet
![]()
Jeg har fått flere 3 og 4D bilder i forrige sv.skap, så trenger ikke være video)
Hmmm, såvidt jeg forstår så er 4D bevegelige bilder, det blir jo video? Er jeg helt på bærtur? 3D er bilder..
Jo der sier du noeBevegelige bilder høres kjent ut
Greia var vel at jeg fikk de printet ut og hvis jeg ikke husker feil så var 3D bildene av mye bedre kvalitet. Make sense
![]()
Hehehe! Da var jeg ikke helt på bærturVar rimelig sikker på det, nemlig! Fikk dere ikke cd med film?
Var i Hamburg i uke 22 å hadde en kikhulsoperasjon for å dele morkaka mellom jentene jeg hadde i magen (hadde en alvorlig tilstand TTTS). Da ble alt filmet i magen og jeg fikk med meg det helt hjem. Han brukte en laser med kamera og brente morkaka i to (på et vis). Sykeste jeg har sett i hele mitt liv. Live fra livmora der han filmet den ene jenta mi fra topp til tå. Helt fantastisk! St olav fikk også en kopiVakreste og mest imponerende jeg noen gang har sett
![]()